به بهانه عدم مجازات «قصد» مقابل استقلال

[ad_1]

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم گل گهر اجازه نداد گادوین منشا مقابل استقلال پنالتی بزند تا دقایقی مانده به شروع بازی مورد آزار آقای گل بازی قرار گیرد.

در دقایق پایانی بازی استقلال و گل گهر در حالی که میزبان حمله کرد و آبی های تهرانی از صندلی های رزرو شده خود دفاع کردند، داور یک ضربه پنالتی برای گل گهر اعلام کرد. خیلی ها انتظار داشتند که اوی یک ضربه پنالتی بزند، از جمله گادوین منشا، بهترین گلزن این فصل لیگ. منشا خود را آماده می کرد تا دهمین گل فصل خود را با برداشتن توپ به ثمر برساند، اما کالانوی با تصمیمی عجیب، ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کرد و احمدرضا زنده روح را پشت ضربه قرار داد.

این تصمیم ابتدا باعث عصبانیت منشا شد و دقایقی در زمین مسابقه سپس امیرگله نویی به منشا واکنش نشان داد و گفت مهاجم تیمش سکوت خواهد کرد.

پیگیری های خبرنگار مهر در مورد تعویض پنالتی این زن نشان داد که کالانوی احساس می کند منشا گلزنی استقلال بوده و در بین بازیکنان این تیم کوری وجود دارد و به همین دلایل می تواند پنالتی را از دست بدهد. کالانوی برای افزایش شانس خود برای زدن پنالتی تصمیم گرفت احمدرضا زنده روح، یکی از بهترین پنالتی های زن سال های اخیر لیگ برتر، پشت این شوک باشد.

زنده روهن فصل گذشته را از تیم ماشین سازی شروع کرد و در نیم فصل اول خود، 6 بار در ضربات پنالتی از این تیم عقب بود، در هر 6 پنالتی گلزنی کرد و در پایان فصل، گل به تیم انتقال یافت. گهر و دو بار پنالتی تیم را عوض کرد.

هافبک دفاعی که در حال حاضر امن ترین پنالتی زن لیگ برتری محسوب می شود، در دیدار حساس و حساس مقابل گل گهر تبریز در آخرین دقیقه پشت ضربه پنالتی قرار گرفت. 0-0. اولین پنالتی فصل خود را به گل تبدیل کند. به همین دلیل در دقیقه 78 بازی تیمش مقابل استقلال با تصمیم گاله نویی به جای مناشا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که بدون توجه به اختلاف این پنالتی را به گلی آسان تبدیل کرد.

دیدار تیم های استقلال و گل گهر از هفته نهم لیگ برتر چهارشنبه در سیرجان برگزار شد. جدول لیگ برتر

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما