به روز رسانی زنده: رهبران جهان برای پایان دادن به جنگ در اوکراین اصرار دارند.

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
نیویورک تایمز با یک گروه شبه نظامی سفر کرد که می گوید از ترک خط مقدم در جنگ اوکراین در شرق امتناع می ورزد. اما دولت حضور آنها را رد می کند. آنها چه نقشی در درگیری بزرگ با روسیه می توانند ایفا کنند؟اعتباراعتبار …اندرو دوبچوک برای نیویورک تایمز

مریوپل، اوکراین – گروه های شبه نظامی خود را برای حمله روسیه در نزدیکی خط مقدم اوکراین با جدایی طلبان مورد حمایت روسیه آماده می کنند.

دولت اوکراین اصرار دارد که گروه‌های مسلح مستقل نقشی در جنگ در شرق ندارند و جنگجویان در آنجا حضور ندارند. اما خبرنگاران نیویورک تایمز اخیرا با سه گروه شبه نظامی که ادعا می کنند نزدیک به خط مقدم درگیری کار می کنند، تماس گرفتند. یکی به ما اجازه داد این ماه از آنها فیلم بگیریم.

ما روسلان پستوویت و یوری اولشین را دنبال کردیم که برای اولین بار در سال 2014 به عنوان بخشی از یک جنبش داوطلبانه ناسیونالیستی که در جریان اعتراض در میدان کیف شکل گرفت، اسلحه به دست گرفتند.

اکنون آنها در حال آماده شدن برای یک جنگ بزرگ احتمالی با روسیه هستند و فرماندهی واحدی متشکل از دوازده جنگنده شبه نظامی را بر عهده دارند.

او گفت: «اگر فردا یک جنگ تمام عیار در اوکراین آغاز شود، ده‌ها و نه میلیون‌ها داوطلب مانند من وجود خواهند داشت». PostVote، همچنین به عنوان “پاک” یا “عنکبوت” شناخته می شود.

تا سال 2015، دولت گفت که تقریباً تمام گردان های داوطلب را خلع سلاح کرده و جنگجویان را در نیروهای مسلح دولت ادغام کرده است.

سرگئی سوبکو، رئیس ستاد نیروی دفاعی منطقه ای نیروهای مسلح اوکراین گفت: «در حال حاضر هیچ داوطلبی خارج از گردان های ساختاری در اوکراین وجود ندارد. وی افزود: من هیچ مدرک شخصی دال بر وجود این سازمان های غیردولتی ندارم.

وزارت دفاع اوکراین از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد. Postovoit و Mr. گروه شین.

حضور نیروهای شبه نظامی در صدها مایل دورتر از کیف یک راز آشکار است. فرماندهان محلی می گویند که آنها را به عنوان یک دارایی برای کمک به نیروهای عادی می دانند. و والری زلوزنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، عکسی را با آقای در فیسبوک به اشتراک گذاشت. شین و دیگر مبارزان داوطلب.

آقای. آقای شین و آقای پست وات گفتند که از زنجیره فرماندهی نظامی و دستورات غیر جنگی ناامید شده اند. او می‌گوید امروز آنها بر اساس شرایط خودشان می‌جنگند، اما در مأموریت‌هایی مانند شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین با فرماندهان نظامی محلی همکاری و هماهنگی می‌کنند.

آقای. آقای شین و آقای پستویتز تایمز را به یک پست فرماندهی نظامی محلی در نزدیکی شهر خط مقدم جبهه وودیان بردند و مشخص بود که این دو گروه با هم ارتباط دارند.

واحدهای شبه نظامی می توانند از طریق جمع سپاری و شبکه ای از داوطلبان، از جمله اوکراینی های خارج از کشور، سلاح و تدارکات را به دست آورند.

جوناس اوهمان، سرمایه‌دار اهل لیتوانی که هواپیماهای بدون سرنشین و ضد پارازیت‌کننده‌های پهپاد را در اختیار جنگنده‌هایی مانند آقای آره قرار می‌دهد، می‌گوید: «شما نیروهای مسلح رسمی و دنیای داوطلبی دارید که به موازات کار دولت کار می‌کند. شین و آقای پستوویت.

ما به آنها گفتیم اگر می خواهید دشمن را بکشید به ما بگویید چه می خواهید و ما آن را برای شما می گیریم. او با اشاره به لحظه ای که در سال 2014 کمک مالی به جنگجویان داوطلب اوکراینی را آغاز کرد، گفت.

کارشناسان نظامی و اعضای شبه نظامی و تامین کنندگان می گویند صدها، اگر نگوییم ده ها، جنگجوی مانند آقای. آقای شین و آقای پستوویت در نزدیکی خط مقدم در منطقه دونباس کار می کنند.

نقشی که جنگنده های شبه نظامی در هر درگیری با روسیه ایفا خواهند کرد نامشخص است. از نظر سیاسی، گروه ها مسئولیتی را ارائه می دهند. اما آقای شین و آقای پستوویت می گویند که مبارزان آنها می خواهند به دفاع از کشورشان ادامه دهند.

آقای گفت: «آسان است. Postovoit گفت. “این سرزمین ماست. فهمیدی؟ ما جایی نداریم که برویم.”

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما