بگذارید مردم بدانند که دولت در قبال مشکلات آنها پاسخگو نیست

[ad_1]

اعتمادآنلاین نوشت: محمد سلامتی گفت: اصلاح طلبان در سال 92 و 96 کاری را کردند که قرار بود انجام دهند. به همین دلیل، در فرصت باقیمانده تا روز انتخابات، فقط باید حمایت مردم خود را برای حضور قدرتمند در صندوق های رای ایجاد کنند.

محمد سلامتی، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره استراتژی انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار نظر کرد. اما دولت با حمایت همه جانبه اصلاح طلبان عملکرد خوبی نداشت و نارضایتی مردم به اوج خود رسید. البته دولت دلیل اصلی تحریم ها نیست. با این حال تحریم های بی سابقه نقطه کوری در اقتصاد ایران ایجاد کرده است.

یکی از اعضای کابینه زمان جنگ گفت: «دولت کارهای مثبتی از جمله مدیریت بهتر وضعیت تاج گذاری انجام داده است. همچنین می توان به عملکرد مثبت برجام در این سال ها اشاره کرد که حل نشده مسئله هسته ای را حل کرد. اما ضعف دولت در مدیریت مشکلات مالی باعث هجمه هایی به دولت شده است زیرا اگر دولت دید بهتری داشت با تصویب آن می توانست از این همه دردسر جلوگیری کند. به هر حال، نارضایتی از دولت، سرمایه اجتماعی جبهه اصلاحات را تضعیف کرد، هرچند اصلاح طلبان توانستند این وضعیت را «صد در صد مسئول مشکلات خود» تفسیر کنند.

اصلاح طلبان در سال 92 و 96 کاری را که می خواستند انجام دادند

وی در ادامه افزود: در حمایت از جریان اصلاحات دولت یازدهم و دوازدهم باید گفت اصلاح طلبان کاری را که قرار بود در سال 92 و 96 انجام دهند، انجام دادند. به همین دلیل، در فرصت باقی مانده تا روز انتخابات، تنها کاری که باید انجام دهند این است که حمایت مردمی خود را برای حضور پررنگ در صندوق های رای آماده کنند و برای آن مشکل را توضیح دهند.

این سیاست شورای اولیا است که اصلاح طلبان را طرد کند

سلامی در ادامه گفت: اصلاح طلبان قطعا تصمیم به عدم حضور در انتخابات گرفته اند و تاکید دارند که با چهره های اصلاح طلب وارد انتخابات 1400 شوند. البته از این به بعد باید این کار انجام شود و اینطور نباشد. مسلم است که سیاست شورای نگهبان طرد اصلاح طلبان است، اما آنها نمی توانند دست به کار شوند زیرا مطالبات قشر وسیعی از مردم را نمایندگی می کنند. حال اگر طبق معمول شورای نگهبان از کاندیداتوری اصلاح طلبان خودداری کند، دیگر از اصلاح طلبان انتقاد نمی شود که «چرا انتخابات را جدی نگرفتند» زیرا همه می دانند که کار خود را کرده اند و نتوانسته اند. به دلیل وجود موانع، اقدامات سیاسی یا انتخاباتی انجام دهید.

وی سپس توضیح داد: در جریان اصلاحات برخلاف رقبای خود اصولاً تعداد زیادی از مردان شایستگی لازم برای کاندیداتوری ریاست جمهوری را دارند و هر یک ممکن است در فضای رقابتی متفاوت حضوری بسیار جدی داشته باشند. البته هر اصلاح طلبی که تصمیم به کاندیداتوری می گیرد باید برنامه داشته باشد تا بتواند برای مردم توضیح دهد که برای کاهش کاستی ها و افزایش اعتماد مردم چه کاری می خواهد انجام دهد و برنامه خود را بهتر تبیین کند.

اقتصاد اولین مسئله ایران است

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: مشکل اصلی کشور این است که اقتصاد ایران در حال خدشه دار شدن است و مردم در زندگی روزمره خود با مشکلات بیشتری مواجه می شوند. به همین دلیل ستاد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باید مبتنی بر حل مشکلات اقتصادی و نشان دادن نقشه راه برای عبور از موانع مالی باشد. البته کشور مشکلات سیاسی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هم دارد، اما تاکید می کنم که اقتصاد اولین مشکل ایران است.

وی افزود: علاوه بر این، هرکسی که رئیس جمهور می شود باید علاوه بر پیروی از عقاید خود، توانایی کار بر اساس همه طیف ها و سلیقه ها را داشته باشد و بتواند تمام محورهای قدرت را برای بهره برداری از همه ظرفیت های موجود جذب کند. کشور. کشور را فراهم کند. نکته مهم دیگر این است که هدف باید کار و تلاش و پرهیز از مسائل جزئی و البته توجه به همه افراد جامعه باشد.

محمد سلامی در پایان گفت: اثربخشی اصلاحات را نمی توان انکار کرد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما