بیلوریزادا: شانس خیلی کمی برای قهرمانی آسیا داریم :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812444 |
06 اسفند 1400 ساعت 09:07 |
24 بازدید |

0
نظرات

پدیده بلوری زاده می گوید هنوز زمان کمی به مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان باقی مانده است، اما تلاش ها برای تعیین تکلیف کلیدی پس از جام حذفی ایتالیا ادامه دارد.

به گزارش واریش سه به نقل از ایسنا، لیگ برتر والیبال بانوان با برتری تیم باراژ اسانس کاشان به پایان رسید. با پایان لیگ، اردوهای تیم ملی برای آماده سازی تیم های رده های مختلف برای مسابقات پیش رو برپا می شود.

سرمربی تیم ملی بانوان جوان در خصوص کیفیت مسابقات لیگ به ایسنا گفت: اما به دلیل اینکه تیم ها دیر تعطیل شدند فرصت آمادگی نداشتند. و گاهی اوقات بازیکنان از این تورها خسته می شوند. با این حال لیگ از کیفیت خوبی برخوردار بود.

وی درباره مسابقات قهرمانی باراژ اسانس گفت: تیم کاشان قدم به قدم جلو آمد و کم کم در تیم هماهنگی پیدا کرد و مهره های بسیار خوبی هم داشت. برخی از بازیکنان آن لژیونر بودند و برخی جوان که در اوج بودند. از طرفی فکر می کنم مربیگری تیم هم خیلی به آنها کمک کرد و کادرفنی اغلب بازیکنان را از بحران نجات داد که برای حفظ هارمونی در تیم بسیار مفید بود.

وی افزود: مشکلی در ذوب آهن وجود داشت، یکی از بازیکنان فنی خود را از دست داد و پاسور این تیم نیز از ناحیه مچ دست درد داشت، فکر می کنم تیم بسیار خسته بود، برخی بازیکنان و مربیان مریض شدند. مسابقات ورزشی هستند و تیم ها برای حفظ موقعیت خود باید سخت تر تلاش کنند زیرا حفظ آن سخت تر از به دست آوردن موقعیت است.

بلوری زاده درباره بازیکنان جوانی که از لیگ برتر به تیم ملی دعوت شده اند، گفت: ما از ارتش دعوت کردیم تا هر کاری که در لیگ برتر بود انجام دهد و همه آنها جزو بازیکنانی هستند که به آنها اعتماد داریم.

وی با اشاره به وضعیت تیم ملی نوجوانان و مسابقات پیش روی این تیم، گفت: قبلاً اردوها انتخاب شده بود اما اکنون تیم در حال تعطیلی است و اردوهای آماده سازی در حال برپایی است. در پایان فروردین 1401 جام جهانی ایتالیا را داریم که در رده سنی زیر 19 سال برگزار می شود. دعوتنامه به ایران ارسال شد و آقای داورزنی و خانم محمدیان با اعزام تیمی برای آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا در تیرماه موافقت کردند. 15 بازیکن را به ایتالیا خواهیم برد و پس از آن تقریبا به تیم اصلی خواهیم رسید و آماده سازی برای مسابقات آسیایی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بازیکنان با تیم های خود در لیگ دسته اول و سوپرلیگ قرارداد داشتند و هدف ما در بازی های لیگ کمک به آنها و کسب تجربه در زمین بود. کاردان گفت. البته سوپرلیگ به جز یکی دو بازیکن در زمین نبود و این یکی از مشکلات ماست اما تلاش می کنیم تیمی منسجم و مناسب برای ایران بسازیم.

وی در پاسخ به گفتگو با کمدیل، سرمربی ارشد تیم ایتالیا، گفت: قبل از ورود خانم کمدیل، سرمربیان تمامی رده های ملی با خانم محمدیان دیدار و تبادل نظر کردند. خانم کمدیل هم در تمرینات ما هر وقت فرصت می کرد برای تیم بزرگسالان تست بدهد سر تمرین می آمد تا اگر هر بازیکنی بعد از مسابقات جوانان به تیم بزرگسالان می آمد از این به بعد تست بگیرد. . این فعل و انفعالات وجود دارد اما الان که نیروی زمینی سه رده تیم ملی دارد و خارج از اردوی چمران هم تمرین می کنیم، فکر نمی کنم به این راحتی همه تیم ها برسند.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما