بیمه دات کام – استعلام و پرداخت سریع و آسان خلافی خودرو در زومیت

[ad_1]

پلیس راهنمایی و رانندگی همواره در تلاش است تا در راستای برقراری نظم و کاهش تصادفات جاده ای، رانندگان عزیز را به اجرای قانون ترغیب کند. به همین دلیل قوانین راهنمایی و رانندگی با توجه به شرایط فعلی جامعه به روز می شود. بیماری عروق کرونر قلب را می توان یکی از مسائل و شرایطی دانست که منجر به تغییر قوانین راهنمایی و رانندگی شد. بسیاری از مردم و رانندگان ممکن است به جریمه های سنگین و نمرات منفی اعتراض کنند، اما پلیس راهنمایی و رانندگی معتقد است که بدون چنین اهرمی، قطعا قوانین برای همه اعمال نمی شود. تخلفات مختلفی وجود دارد که با اعمال جریمه قابل پیشگیری است. کمربند ایمنی یکی از آنهاست. از زمانی که به دلیل نبستن کمربند ایمنی جریمه شده اند، افراد کمی قانون را زیر پا گذاشته اند و برخی دیگر برای حفظ جان خود کمربند ایمنی می بندند و جریمه نمی شوند. برخی از تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز، صحبت با تلفن همراه و رد شدن از چراغ قرمز است که می تواند مضر و ضرر مالی داشته باشد. تمامی این موارد که منجر به جریمه خودرو و راننده می شود تخلف خودرو محسوب می شود و باید در مدت زمان کوتاهی پرداخت شود. در سال های اخیر برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو مجبور به مراجعه به کلانتری +10 بوده اید. اما اکنون راه های زیادی برای پرداخت بلیط رانندگی وجود دارد. که به شما این امکان را می دهد که شخصاً بروید و بدون اتلاف وقت و انرژی یک جرم جزئی ماشین را بگیرید. اگرچه برخی از کاربران همچنان برای تخلفات جزئی خودرو به پلیس +10 مراجعه می کنند. اما با توجه به وضعیت کرونا، گسترش خدمات اینترنتی و تسهیل شرایط، محبوبیت این روش رو به کاهش است.

برای استعلام خلافی خودرو راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم. تا پایان متن با ما همراه باشید.

انواع جریمه های رانندگی چیست؟

استعلام تخلفات وسیله نقلیه یکی از رایج ترین دغدغه های رانندگان است. جرایم رانندگی انواع مختلفی دارد جالب است بدانید 4 نوع جریمه خودرو به نام های تسلیم، پیوست، دوربین و دو طبقه وجود دارد. اگر این اولین بازدید شماست، حتما با کلیک بر روی لینک بالا، سوالات متداول را بررسی کنید. یا چه راهکارهایی برای کاهش آن وجود دارد؟ آیا نرم افزاری برای استعلام تخلفات خودرو وجود دارد؟ نحوه خواندن راهنما استعلام تخلفات خودرو و خودرو آیا می توانیم اطلاعات کاملی در مورد آگاهی و پرداخت جرائم رانندگی خود به دست آوریم؟ پس ابتدا بهتر است در مورد این 4 نوع جریمه خودرو بیشتر بدانید.

  • نحوه ضمیمه کردن بلیط رانندگی:

به این ترتیب قوانین راهنمایی و رانندگی مانند محدودیت پارک را زیر پا می گذارید. اما وقتی جریمه می شود، پلیس می بیند که او تناسب اندام دارد و بچه نیست. بنابراین پلیس جریمه ای صادر می کند و آن را زیر برف پاک کن می گذارد. وقتی سوار ماشین می شوید جریمه ای را می بینید و از شما گرفته می شود، در این صورت نمی دانید که آیا می توان به این جریمه اعتراض کرد؟ پاسخ مثبت است، می توان به این جریمه اعتراض کرد، اما به نظر می رسد نتیجه موفقیت آمیزی نداشته باشد، زیرا خوشبختانه یا به اندازه شما بد است، افسر وقت کافی برای بررسی تخلف دارد، رفته است. در صورت پرداخت جریمه ضمیمه یا عدم پرداخت به موقع آن جریمه دو برابر می شود.

سوال بسیاری از افراد این است که چگونه می توانند این سوال را در ماشین خود دریافت کنند و از چه نرم افزاری می توان استفاده کرد؟

در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد اما ابتدا بهتر است انواع جریمه ها را بدانید.

باتلر خوبه:

در جریمه ضمیمه، پلیس راهنمایی و رانندگی در غیاب راننده جریمه را به وسیله نقلیه الصاق می کند. به عنوان مثال، پلیس راهنمایی و رانندگی خودروی پارک شده ای را که در یک پارکینگ محدود می بیند جریمه می کند و یک بلیط به وسیله نقلیه متصل می کند.

جریمه های رانندگی

دوربین اوکی:

جریمه دوربین یکی از پیشرفته ترین اشکال ثبت جرایم رانندگی با تقاضای بالا است. در واقع دوربین هایی در جاده ها و جاده های پرتردد نصب شده است تا در صورت تخلف خودرو جریمه شود و عکس ثبت شده برای صاحب خودرو ارسال شود.

دو صفحه خوبه:

جریمه دو صفحه ای شامل جریمه پلیس راهنمایی و رانندگی راننده متخلف به دلیل عدم توجه به دستور ایست پلیس و جریمه تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی و اولین اعلامیه عدم توجه به ایست پلیس خواهد بود. سفارش، از جمله برگ دوم.

استعلام و روش پرداخت تخلفات خودرو

با توجه به قانون و ضوابط مربوط به پرداخت خلافی خودرو، باید بدانید که در صورت عدم پرداخت خلافی خودرو در مدت 60 روز، جریمه آن دو برابر خواهد شد. از این رو روش های مختلف استعلام و پرداخت خلافی خودرو در نظر گرفته شده است تا نگرانی برای پرداخت خلافی خودرو وجود نداشته باشد.

روش های مختلف استعلام تخلفات خودرو

بازدید از 10+ ایستگاه پلیس:

با مراجعه به کلانتری 10+ امکان استعلام و پرداخت خلافی خودرو به صورت شخصی وجود دارد و با پرداخت مبلغ مشخصی می توانید از جزئیات خلافی خودرو خود مطلع شوید.

تماس تلفنی برقرار کنید:

استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق سامانه تلفنی و خط تلفن 88288888 که در اثر تخلفات رانندگی و تخلفات خودرو اعلام می شود امکان پذیر است. برای استعلام تماس تلفنی، کد VIN پشت کارت ماشین را شماره گیری کنید.

ارسال پیامک:

استعلام خلافی خودرو و پرداخت از طریق پیامک به این صورت است که کدهای VIN 30005151، 110005151 و 1101202020 در پشت کارت خودرو درج می شود و شناسه پرداخت و رسید خلافی خودروی خود را دریافت می کنید و پس از آن می توانید پرداخت کنید. . به طرق مختلف.

اعمال کد دستوری:

تنها راه استعلام و پرداخت خلافی خودرو با کد USSD و بدون نیاز به اینترنت، شماره گیری کد دستوری #110 * است. ابتدا برای استعلام خلافی خودرو عدد 1 را انتخاب کرده و در مرحله بعد کد VIN پشت کارت خودرو خود را وارد کنید. پس از این مرحله اکانت یا استعلام خودرو برای شما ارسال می شود.

بازدید از سایت ترافیک:

استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق سایت پلیس راهور انجام می شود و کافی است وارد سایت پلیس راهور شده و بر روی گزینه “خدمات” کلیک کنید. در این قسمت با انتخاب «استعلام میزان تخلفات رانندگی» و وارد کردن شماره بارکد کارت خودرو، می توانید نسبت به استعلام و پرداخت خلافی خودرو اقدام کنید.

اپلیکیشن موبایل:

برای رفاه حال مردم و تسریع در پرداخت تخلفات و استعلام، اپلیکیشن موبایل فعال شده است و می توانید وارد قسمت خدمات اصلی این اپلیکیشن ها شوید و در قسمت پرداخت قبوض گزینه تخلف خودرو را داشته باشید. در نتیجه پرداخت آنلاین تخلفات خودرو از طریق اپلیکیشن های موبایلی انجام خواهد شد.

استعلام تخلف از طریق اپلیکیشن موبایل.

اهمیت بیمه شخص ثالث و تخلفات خودرو

همه ما می دانیم که باید قوانین راهنمایی و رانندگی وجود داشته باشد تا نظم را آسان تر کند و ما به عنوان راننده و مالک خودرو باید این قوانین را رعایت کنیم. حال اگر به هر دلیلی اعم از عمد یا غیرعمد تخلف کنیم، باید جریمه ای را به خاطر عدم رعایت قانون پرداخت کنیم. بیمه شخص ثالث یکی از مواردی است که در صورت عدم ارائه با جریمه همراه خواهد بود. اگر پلیس راهنمایی و رانندگی خودرو را متوقف کند و راننده بیمه شخص ثالث را ارائه نکند، خودرو متوقف و جریمه می شود. بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری در برابر کلیه صاحبان شخص ثالث در برابر خسارات جانی و مالی است. در بیمه شخص ثالث، مالک وسیله نقلیه شخص اول است (که در اکثر بیمه نامه ها به عنوان بیمه گر شناخته می شود)، شخص دومین شرکت بیمه است که طبق قرارداد (که همان بیمه نامه است) موظف به پرداخت هزینه است. من به عنوان بیمه گر معرفی شده ام (و در نهایت شخص ثالث، شخص آسیب دیده در حادثه رانندگی است) (که به معنای مقصر بودن شخص دیگری غیر از راننده است). کلیه افرادی که در تصادف متحمل خسارت مالی یا جانی می شوند تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می گیرند که هزینه درمان، فوت و خسارت مالی را پوشش می دهد. در چنین مواردی راننده مقصر می تواند از مزایای بیمه حوادث رانندگی که یکی از پوشش های همراه است نیز برخوردار شود. خرید بیمه شخص ثالث استفاده از آن در نظر گرفته شده است.

بیمه شخص ثالث خودرو برای حوادث رانندگی

از این رو InsuranceSystem.com کارگزاری آنلاین بیمه قصد دارد امکان مقایسه بیمه نامه ها و شرایط استعلام با پیشرفت تکنولوژی و فروش آنلاین بیمه را به منظور خرید انواع بیمه نامه ها فراهم کند. در کمترین زمان انجام می شود. کافی است به صفحه اصلی bimeh.com مراجعه کنید و پس از استعلام و مقایسه با شرکت های مختلف بیمه، بیمه شخص ثالث خود را خریداری کنید.

برای خرید چنین بیمه ای طبق این بستر آنلاین بیمه ماشین (بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث)، محدودیت مکانی و زمانی ندارید، شرایط بیمه نیز از هر شهری در هر ساعت از شبانه روز ارائه می شود. سامانه بیمه دات کام پس از دریافت اطلاعات بیمه ای شما و بررسی های لازم، بیمه نامه صادر شده را به صورت رایگان به آدرس مورد نظر شما ارسال می کند. در ضمن کارشناسان بیمه سامانه به آدرس https://bimeh.com/ آماده ارائه مشاوره رایگان و انحصاری 24 ساعته به شما عزیزان می باشند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما