تایید کنم برم برای بقیه مراحل؟

سلام ببخشید آیا روستایی ها سهمیه دارن وچقدر؟ ببخشید من هم تا قبل از اینکه کلاس یازدهمم شروع بشه،یعنی الان ک تابستون دهم هستم دارم کتاب زیست دهم خیلی سبز رو تمام میکنم،ازش راضی هستم ولی نمیدونم برای یازدهم هم خیلی سبز بخرم یا نه! یا کتاب زیست خیلی سبز (دهم و یازدهم)رو؟ پیشنهاد می کنم با کتاب تست جامع خیلی سبز شروع کنی به تست زدن و از درسنامه کتاب فاگو کمک بگیری. بله این کتاب منبع خوب برای زیست شناسی برای پایه ضعیف هست و اگه برای درسنامه کتاب مناسبی می خوای، می تونی از کتاب فاگو هم کمک بگیری. اگه تست در سطح بالاتر از نشرالگو می خوای، می تونی از کتاب IQ گاج استفاده کنی. اما اگه تست برای سطح های بالاتر می خوای، می تونی از کتاب تست زیست شناسی نشرالگو استفاده کنی. می تونی از کتاب های نشرالگو و آی کیو گاج به عنوان کتاب تست زیست شناسی سطح بالا استفاده کنی.

مشاور کنکور قزوین نی نی سایت

مشاوره کنکور کتاب زیست شناسی سه بعدی نشر الگو در هر سه پایه تالیف دکتر اشکان هاشمی می باشد که باعث شده است شیوه تالیف و نگارش کتاب های هر سه پایه یکسان باشد.مقاله معرفی رشته پزشکی و بررسی آینده پزشکی در ایران اطلاعات ارزشمندی به شما خواهد داد. در قسمت پاسخنامه تشریحی که انتهای هر فصل قرار دارد، در میان پاسخ تشریحی تست ها، به آموزش مطالب درسی و مهم کتاب در قالب جدول، تصاویر و نکات آموزشی پرداخته شده است. پس از ارائه درسنامه ها، به قسمت تست های کتاب سه بعدی نشر الگو می رسیم. ریاضی و فیزیک درسهای مسئله محور هستند و ریاضیدان دنبال اینه بگه چرا درسته ولی فیزیکدان فقط میگه این مطلب ارائه شده درسته و دنبال اثبات کردن نیست و کارشو انجام میده. به این ترتیب دیگر میان انبوهی از سوالات خلاقانه ریاضی سردرگم نمی شوید. رشته ارتباط تصویری -گرافیک : در واقع رشته ارتباط تصویری توانایی های دانشجویان در امور تبلیغات فرهنگی یا تجاری را ارتقا میدهد که در این میان تبلیغات فرهنگی شامل تصویرسازی کتب، ساخت پوستر، تبلیغات برای نشریات و جراید مانند صفحهآرایی و آگهیهای مطبوعاتی میشود و تبلیغات تجاری نیز شامل تبلیغات نمایشگاههای بازرگانی مانند غرفهسازی و غرفه آرایی یا تبلیغات برای کالاهای مختلف است.

مشاور کنکور یخچالیان

در واقع می توان گفت بهترین منبع تست زیست کنکور تجربی، کتاب های سه بعدی الگو می باشند. زبان و ادبیات فارسی : برای درس ادبیات که تأثیر بسیار شگرفی در تراز داوطلبان گروه تجربی دارد بایستی به صورت موضوعی منابع را تهیه کنید و از داشتن یک منبع واحد برای مطالعه خودداری نمائید به عنوان مثال برای قرابت معنایی ، آرایه های ادبی و زبان فارسی منبع جداگانه تهیه شود اما می توان قسمت مربوط به لغات و تاریخ ادبیات را از روی کتاب درسی و یا کنکور سالهای گذشته مطالعه نمود پیشنهاد مشاوران مبدا جهت کتب کمک آموزشی قرابت معنایی ، آرایه های ادبی و زبان فارسی مجموعه نشر الگو می باشد. البته با عضویت در کانال تلگرام کنکور تحصیلیکو، می تونین از جدیدترین اخبار مربوط به این حوزه مطلع بشین. نباید از حل کردن مسائلی که راه حل شون سخته خسته بشین. هر فصل کتاب شامل تعداد زیادی تست می باشد که به دانش آموزان کمک می کند با حل و بررسی آن ها بر مفاهیم درسی مسلط شوند.در قسمت انتهایی هر فصل نیز پاسخنامه کاملا تشریحی وجود دارد که به بررسی تست ها و گزینه های صحیح و غلط آن ها مشاور هیوا کنکور 1400 پرداخته است. در ضمن هر سوالی درباره بهترین منبع تست زیست کنکور و مطالعه آن داشتید، در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاورین ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

مشاور کنکور رشت

در انتها اگر پیشنهاد دیگری برای مطالعه و تست درس زیست شناسی دارید، با ما در اشتراک بگذارید. البته قطر هر جلد فاگوزیست چند برابر کتاب درسی زیست شناسی است! اخبار تحصیلی همیشه یکی از مهم ترین اخبار برای قشر فرهیخته و دانش آموزان و دانشجویان بوده است ، این اخبار هر روزه در خبرگزاری های مختلف منتشر می شوند و دسترسی به همه ی آن ها کمی دشوار است ، سایت ایران مشاوره کانال تلگرام مشاوره تحصیلی را ایجاد کرده تا شما عزیزان بتوانید به آخرین اخبار تحصیلی و مقالات اختصاصی ایران مشاوره دسترسی داشته باشید. همین زیاد بودن حجم کتاب فاگو زیست دوازدهم باعث می شود بعضی از دانش آموزان تمرکزشان روی خود کتاب درسی و تست کمتر شود. سلام .من سال دوازدهم هستم و از درسنامه خیلی سبز و تست جامع خیلی سبز جلو میرم .برای تست سطح بالاتر چه کتابی پیشنهاد میدین؟ سلام برای دانش اموزانی با سطح بالای علمی شما چه کتاب تستی رو معرفی میکنید؟ باید بگیم که تمام مشاورین آیدی نوین، رتبه های تکرقمی، 2 رقمی و 3 رقمی کنکورهای گذشته هستند که دوره های مشاوره را در این موسسه گذرانده اند و همگی تقریبا از یک سطح عالی برخوردار بوده و میتوانند دانش آموز را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما