ترکیب احتمالی استقلال مقابل گلغر سیرجان

[ad_1]

اخبار ایلنا

در چارچوب هفته نهم تیم برتر استقلال امروز در ورزشگاه خانگی سیرجرجان به میدان می رود. گل گل در فصل جاری به عنوان تیم شاکی ظاهر شد و قبل از بازی روز آخر، صنعت نفت در صدر جدول قرار داشت.

شاگردان امیر قلعه نویی هفته گذشته به تساوی رسیدند و در 4 بازی اخیر ناموفق بودند. استقلال در 5 بازی اخیر شکست نخورده اما در بازی قبلی متوقف شده است.

استقلال و گل گهر هر یک از پیروزی های فصل گذشته را به دست آوردند و دو سال پیش در نیمه نهایی مرحله نیمه نهایی از لیگ برتر حذف شدند.

استقلال بازی امروز لزوماً اقتدار داریوش شجاع، محمد نادری و شیخ دیاباتا را ندارد و بابک مرادی به دلیل محرومیت از کمیته انضباطی فعلی نمی تواند او را همراهی کند. حبشی ها دو مرشد مشابه ندارند و صمد مرفاوی و آرش برهانی به دلیل ازدحام جمعیت به سیرجان نرفتند.

برای بازی امروز محمد رشید مظاهری با توجه به بازی های گذشته کادرفانی، اولین انتخابی است که در دروازه قرار می گیرد و می توان پیش بینی کرد که سیدحسین حسینی این بازی را از نیمکت تماشا کند.

در دفاع به گفته میرصاد احمد موسوی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند و هروی میلیچ به میدان رفتند. در این نامه نادری مصدوم شد و عارف غلامی پس از بازگشت به تمرین گروه همچنان کاملا آماده است.

در خط وسط اگرچه شجاعان به میدان نرفتند، اما فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی است که پس از مصدومیت نهایی به گروه پیوست اما احتمال حضور او در این دیدار بسیار کم است. مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور و واریا غفوری هم بازی می کنند زیرا احتمال حضور آنها در خط میانی وجود دارد.

در این نامه با توجه به غیبت های مستمر شیخ دیابت و همچنین چند بازی اخیر امیر ارسلان مطهری و مهدی قیدی دو مهاجم در ترکیب اصلی حضور داشتند.

لیست ترکیب های احتمالی استقلال مقابل گل خانه سیرجان به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، احمد موسوی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، هرویا میلیچ، مسعود ریگی، واریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، مهدی قیدی و امیر ارسلان مطهری

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما