(تصاویر) طراحی عجیب سادان مدرن لوکس

[ad_1]

در رفتن لکسوس در سال‌های اخیر توجه زیادی به خودروهای برقی داشته است و اکثر خودروهای جدید به نسخه‌هایی از خودروهای تمام برقی مجهز شده‌اند، اما جدیدترین تصاویر منتشر شده در شبکه اجتماعی توییتر نشان می‌دهد که سازنده ژاپنی باید مطابق با شرایط فعلی طراحی شود. طراحی ماشین در ذهن

طبق گزارشات فرارو، تصاویری در پشت لکسوس برقی سادان به نمایش گذاشته شده تا سرنوشت ساحل و پشت این چهار نفر را شیک ببینیم. با توجه به این ویژگی‌ها، اکنون می‌توان تشخیص داد که این مدل یکی از همان مدل‌هایی است که در کنار تویوتا پیش از این لکسوس در رویدادی قابل توجه با نمایش چندین خودروی برقی به نمایش گذاشته شده است. در این حادثه فقط در معرض دید جلوی خودرو قرار گرفتیم اما اکنون تمام زوایای این خودرو را در اختیار داریم.

(تصاویر) طراحی عجیب سادان مدرن لوکس

مفهوم این است که لکسوس الکتریکی دارای مغزی است که به شدت در مقابل شیشه خم می شود. با توجه به استانداردهای معمول خودروهای برقی، این مدل ها از نظر جلو بسیار بزرگ هستند. با توجه به اینکه دو طرف کبوتر رو به چراغ های جلو است، اما نوار نازک تنها عنصر قابل مشاهده ای است که برای نورپردازی در نظر گرفته می شود. کبوتر همچنین دارای یک جفت دریچه تهویه هوا در دو طرف است.

(تصاویر) طراحی عجیب سادان مدرن لوکس

جدای از این جزئیات، کانسپت الکتریکی لکسوس نیز شبیه IS فعلی است (تصویر زیر)، اما مفهوم مفهومی قوس تهاجمی جدی تری در مغز دارد. با این حال، خط سقف مشابه است و هر یک از دو چراغ عقب یک شکل Y دارند. مشهودترین تفاوت در قسمت پایین بدن و در قسمت عقب بدن است. از زاویه سه چهارم، عقب نیز می تواند غذاهای چینی را ببیند که از قسمت بالای بیرونی پشت گلدسته های جلو تا پایه ستون C کشیده شده است. این عنصر وضوح بصری وضوح بصری به عنوان طراحی تعریف می شود. در عین حال سقف در زاویه اتصال بین قطعات IS در مدل به راحتی به سمت عقب به سمت گلگیر جریان می یابد. یک دم اسپویلر نیز در پشت مدل اعمال شده است.

(تصاویر) طراحی عجیب سادان مدرن لوکس

هیچ یک از لوله های اگزوز در این تصاویر دیده نمی شود. نتیجه منطقی این امر این است که طراحان لکسوس در حال حاضر این سدان را به عنوان یک خودروی برقی برنامه ریزی می کنند. با این حال، ما نمی توانیم طرح PHEV را با لوله های Exuz مخفی رد کنیم. این جدیدترین توییت لکسوس برای ارائه یک مدل مفهومی است که طراحی های قبلی خود را برجسته می کند. این برنامه با یک کراس اوور الکتریکی آینده RZ 450e آغاز شد و بعداً یک مفهوم لکسوس الکتریکی با وضوح بالا معرفی شد. وقت آن است که او را رها کنید و ادامه دهید. به گفته وی، این خودروساز ژاپنی قصد دارد تعدادی از جذاب ترین مدل های خود را جذب کند تا همچنان بتواند رقبای خود را نشان دهد.

(تصاویر) طراحی عجیب سادان مدرن لوکس

منبع: motor1

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما