تصاویر و ویژگی های فاش کننده سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس

[ad_1]

در رفتن به تازگی رندر گلکسی اس 22 سامسونگ منتشر شده و برخی از مشخصات این دستگاه نیز به بیرون درز کرده است.

به گزارش فرارو، گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ در هفته های اخیر موضوع شایعات زیادی بوده است. چند روز پیش اعلام شد که هر سه مدل S22 دارای محافظ گوریلا گلس Victus Plus خواهند بود. این حفاظ ها در پنل عقب یا در پنل جلویی یا شاید در هر دو طرف قرار دارند. اخیراً برخی از نسخه های رسمی گلکسی اس 22 پلاس و برخی از مشخصات جانشین گلکسی اس 21 پلاس به صورت آنلاین منتشر شده است.

سری گلکسی اس 22 سامسونگ از سه مدل اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 اولترا تشکیل شده است و انتظار می رود هر سه مدل نسبت به مدل های قبلی خود پیشرفت های چشمگیری داشته باشند. ایشا آگاروال کاوشگر فضای مجازی رندر بسیار خوبی از گلکسی اس 22 پلاس را به اشتراک گذاشته است. این مدل دارای یک سوراخ پانچ مرکزی برای دوربین پنل جلویی است. گلکسی اس 22 پلاس با حاشیه‌های شیک و دکمه‌های پاور و صدا در سمت راست عرضه می‌شود.

تصاویر و ویژگی های فاش کننده سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس
رندرها تنظیمات دوربین دوگانه پشتی گلکسی اس 22 پلاس را نشان می دهد. لوگوی سامسونگ نیز به شکلی شیک در پایین پنل پشتی دستگاه قرار گرفته است. دوربین زاویه باز 50 مگاپیکسلی S22 Plus از فناوری پیکسل تطبیقی ​​برای بهبود کیفیت تصاویر و ویدیوهای گرفته شده استفاده می کند.

حداکثر روشنایی صفحه نمایش این گوشی هوشمند 1750 نیت و نرخ رفرش مطلوب است. لازم به ذکر است که هدف اندازه گیری روشنایی یا روشنایی مورد استفاده برای نمایشگرها و موارد مشابه است.

با وزن 195 گرم، گلکسی اس 22 پلاس کمی سنگین‌تر از مدل استاندارد و کمی سبک‌تر از مدل اولترا است. گلکسی اس 22 پلاس دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که می توان آن را از طریق درگاه USB-C 45 واتی شارژ کرد. در حالی که پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی گلکسی اس ۲۲ پلاس را در سطح پایین تری نسبت به گوشی پرچمدار خود نگه می دارد، اما نسبت به مدل قبلی خود یعنی اس ۲۱ پلاس پیشرفت کرده است.

برخلاف گزارش‌های قبلی، گزارش جدید هیچ اشاره‌ای به استفاده از محافظ گوریلا گلس Victus Plus در گلکسی S22 پلاس ندارد. اگرچه شایعات زیادی در مورد این دستگاه منتشر شده است، اما همچنان ابهامات زیادی وجود دارد. تاریخ عرضه، قیمت و سایر ویژگی های مهم هنوز مشخص نیست.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما