«تلگرام» از سال 2021 پرداخت خواهد شد

[ad_1]

گجت نیوز: پاول دوروف، بنیانگذار پیام رسان تلگرام، می گوید این اپلیکیشن از سال 2021 وارد مرحله درآمدزایی خواهد شد. این کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات انجام می شود.

تلگرام از سال 2021 شروع به کسب درآمد خواهد کرد

پیام رسان تلگرام از زمان راه اندازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. تلگرام اعلام کرد که به 500 میلیون کاربر فعال رسیده است. به همین دلیل است که پاول دوروف، بنیانگذار مسنجر، می گوید که قصد دارد پول زیادی به دست آورد. بنابراین باید منتظر نمایش تبلیغات در این پیام رسان ها باشیم.

چگونه در مسنجر تلگرام کسب درآمد کنیم؟

خوشبختانه تبلیغات در صفحه چت شما نمایش داده نمی شود. در عوض از سال 2021 این تبلیغات فقط در کانال تلگرام نمایش داده می شود. کانال ها منبع خبری اصلی اپلیکیشن تلگرام هستند. بنابراین اگر از تلگرام به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده می کنید، این تبلیغات مزاحم تجربه کاربری شما نخواهد بود.

پاول دوروف در پست جدید خود گفت:

تمام ویژگی هایی که در حال حاضر رایگان هستند رایگان باقی خواهند ماند. اما ما برخی از ویژگی های جدید را برای گروه های تجاری و کاربران تجاری ارائه خواهیم کرد. برخی از این ویژگی ها به بودجه بیشتری نیاز دارند که توسط کاربران ممتاز پرداخت می شود. کاربران عادی نیز می توانند از تلگرام رایگان لذت ببرند.

تلگرام از سال 2021 شروع به کسب درآمد خواهد کرد

دوروف معتقد است اجرای برنامه های تبلیغاتی تاثیری بر تجربه کاربری نخواهد داشت و بسیاری از کاربران اصلا متوجه آنها نخواهند شد. وی افزود: تلگرام همچنین قصد دارد چند ویژگی جدید مانند استیکرهای ممتاز را معرفی کند که هنرمندان می توانند آن ها را طراحی کرده و برای کسب درآمد به کاربران تلگرام بفروشند.

تلگرام اخیراً به‌روزرسانی بزرگی را برای پلتفرم‌های موبایلی منتشر کرده است که از چت صوتی گروهی پشتیبانی می‌کنند. برخلاف تماس های صوتی، چت های صوتی مانند کانال های صوتی باز هستند که کاربران می توانند در صورت درخواست صحبت کنند یا به سایر کاربران گوش دهند. معمولاً می‌توانید از پیام‌رسان تلگرام در حین انجام چت صوتی گروهی در پس‌زمینه استفاده کنید. در نسخه اندروید، هنگامی که چت صوتی فعال می شود، یک ویجت شناور روی صفحه ظاهر می شود که می توانید آن را بکشید و رها کنید. این ویژگی به زودی در نسخه های دسکتاپ ویندوز و مک او اس نیز در دسترس خواهد بود.

تلگرام از سال 2021 شروع به کسب درآمد خواهد کرد

از دیگر ویژگی های آپدیت جدید تلگرام می توان به آپلود سریع تر استیکرهایی که قبلا آپلود کرده اید، امکان انتقال فایل های تلگرام از حافظه داخلی به کارت SD، انیمیشن اپلیکیشن جدید در نسخه اندروید، امکان ارسال پیام با سیری در iOS، ویرایش تصاویر پس از ارسال اشاره کرد. .

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما