تهرانی ها چند متر در خانه می خرند؟

[ad_1]

در رفتن– قیمت مسکن در تهران به خودی خود ادامه یافت. بر اساس گزارش اخیر بانک مرکزی مجلس عوام در پایتخت، این رقم بین 2 میلیون تا 6 هزار تومان، 1.2 درصد افزایش قیمت مسکن در شهر تهران نسبت به آذرماه امسال در مقایسه با 1.2 درصد است. در ماه قبل آمارهای جدید حاکی از آن است که خانه‌هایی با ارتفاع 5 تا 6 متر بیشترین خرید و فروش را دارند و تهرانی‌ها تمایل دارند سن 5 ساله‌های بوروندی را دنبال کنند. بیشترین حجم معاملات مسکن شهر تهران در این ماه در منطقه پنج طرفه در سال جاری بوده است که ارزش هر متری سهام یک تا دو میلیون تومان بیشتر از بقیه بوده است.

تغییرات قیمت مسکن در تهران

به گزارش فرارو، میانگین قیمت مسکن در این ماه امسال به حدود یک میلیون و 7 هزار تومان رسیده است. خانه در حال حاضر 5 متری در پایتخت است که 3 میلیارد و 1 میلیون تومان و واحد یک متر و یک میلیون تومان است. البته رقم یک میلیون و 7 هزار تومانی که 6000 و 1 واحد آن در تهران فروخته شده است، بسیار خوب است و باید آن را در بالاترین سطح قیمت مسکن در پایتخت در نظر بگیریم. ارزش خانه در پایتخت نسبت به آذرماه امسال ۱.۲ درصد نسبت به سال قبل ۱.۷ درصد افزایش داشته است. قیمت مسکن در تهران امسال و امسال به ترتیب 1 میلیون و 4 هزار تومان و 2 میلیون و 4 هزار تومان بوده است.

تغییر قیمت مسکن در پایتخت

دی ۹۹

آذر ۱۴۰۰

دی ۱۴۰۰

2 میلیون و 7000 تومان

2 میلیون و 7000 تومان

2 میلیون و 7000 تومان

گران ترین و ارزان ترین مکان های تهران بازارها هستند

متوسط ​​قیمت خانه در تهران 1.2 میلیون تومان است. این رقم بر اساس تعداد کل خانه های خریداری شده و فروخته شده در منطقه، دومین و سومین گران قیمت منطقه سه و نیم میلیون تومانی تهران است. پایتخت که روبروی طبقه سوم در جنوب غربی واقع شده است باید ارزان ترین نقطه شهر با میانگین قیمت 1.2 میلیون تومان باشد. مناطق 1 و 2 با قیمت 1.2 و 1.2 میلیون تومان به تفکیک منطقه ارزان ترین مناطق منطقه محسوب می شدند. میانگین ارزش مسکن در یکی از شش منطقه بیشتر از کل شهر بوده و در سه منطقه دیگر خرید و فروش مسکن با قیمت متوسط ​​شهر انجام شده است. به عبارت دیگر 1/3 درصد از کل واحدهای مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط ​​قیمت یک خانه در تهران معامله می شود.

میانگین قیمت مسکن در گران ترین و ارزان ترین مناطق تهران

گران ترین مناطق

قیمت میانگین

ارزان ترین مناطق

قیمت میانگین

منطقه یک

1.2 میلیون تومان

منطقه 3

1.2 میلیون تومان

منطقه سه

2 میلیون تومان

منطقه 3

1.2 میلیون تومان

منطقه دو

1.2 میلیون تومان

منطقه 3

1.2 میلیون تومان

مناطق دوست داشتنی تهران در بازار بازار

منطقه پنج تهران محبوب ترین پایتخت کمکان در بازار پایتخت است. آن موقع که می گفتم کمکان یعنی حداقل پنج سال پیش در این نقطه از شهر چنین تصادفی داشتیم. تعداد رسمی معاملات در این منطقه طی پنج ماهه به حدود هزار و یک واحد رسید که حدود یک درصد از کل خرید و فروش خانه ها را شامل می شود. پس از این نقطه، منطقه 2 و چهار بهترین به ترتیب 8 درصد از معاملات پایتخت در تهران را به خود اختصاص دادند و پس از آن منطقه 5 به محبوب ترین مناطق تهران تبدیل شد. ما با 7000 درصد – 1 معامله – کمترین تعداد معاملات را در منطقه داشتیم.

سه منطقه تهران عزیز از نظر مسکن

دوست داشتنی ترین مناطق تهران

اشتراک گذاری

منطقه پنج

9 درصد

منطقه 3

9 درصد

منطقه چهار

هشت درصد

تهرانی ها چند متر می خرند؟

گزارش معاملات بازار شهر مسکونی تهران در دو سال و نیم سال جاری رقم خورده است. خانه ها از 3 تا 5 متر در کنار واحدهای فرعی به محبوب ترین شهر تهران تبدیل شدند. سهم این خانوارها از کل معاملات شهر تهران به حدود 5 درصد رسید. خانه های 1 تا 2 متری 1.2 درصد و خانه های 3 تا 4 متری با سهم 1.4 درصدی بعداً به صورت خودکار در این لیست رتبه بندی کردند. بر اساس این گزارش، دو دهم معاملات مسکن در خانه‌های با اهرم کمتر از 5 متر انجام شد و سهم خانه‌های با اهرم بیش از 3 متر نیز دو درصد بود.

مهزان محبوب تهرانی در بازار مسکن

متراژ

اشتراک گذاری

1 تا 2 متر

9 درصد

1 تا 2 متر

1.2 درصد

1 تا 2 متر

1.2 درصد

دوست داشتنی ترین خانه های پایتخت از نظر سنی

خانوارهای بالای پنج سال با توجه به سن تهرانی ها محبوب ترین انتخاب هستند و انتخاب بالای 5 سال باید آخرین انتخاب آنها در این آیه باشد. سهام نوآور با سن تا 5 سال 5 درصد از کل معاملات امسال و خانه های با سن 6 تا 6 سال با سقف 5 درصد در ردیف دوم قرار گرفتند. رتبه سوم این فهرست بر اساس سن خانوارهای 3 تا 5 سال با 1 درصد و رتبه چهارم با سن 5 تا 6 سال با سهم 1.2 درصد است. واحدهای با سن بالای یک سال با سهم 5 درصد آخرین گزینه در بازار سرمایه مسکن محسوب می شوند.

خانه های تهرانی های عزیز قدیمی به نظر می رسند

ایجاد سن

اشتراک گذاری

تا پنج سال

9 درصد

شش تا هفت سال

9 درصد

6 تا 8 سال

9 درصد

6 تا 8 سال

1.2 درصد

بیش از 5 سال

9 درصد

تهرانی ها چند متر در خانه می خرند؟

خانه هایی با قیمت 1 تا 2 میلیون تومان از 1.3 درصد کل معاملات به صورت خودکار تخصیص می یابد. اگر آخرین ارقام بانک مرکزی را به ویژه در مقابل منازل 3 تا 4 متری ورودی ها در نظر بگیریم، یعنی خانه های با قیمت یک میلیارد و یک تا یک میلیارد و 1 میلیون تومان بیشتر از نیمی از مسکن در تهران اگر داده های گزارش جدید بانک مرکزی مبنی بر توزیع انبوه تراکنش ها بر اساس ارزش هر واحد مسکونی را بررسی کنیم، به احتمال قریب به یقین آن را در نظر خواهیم گرفت. در عین حال، براساس گزارش بانک مرکزی، خانوارها متری 1 تا 3 میلیون تومان معادل 1.6 درصد کل معاملات برای یک ماه و نیم و در خانوارهای متری 3 تا 3 میلیون تومان، ما را به خود اختصاص داده است. شاهد 5 درصد از کل معاملات بوده است.

قیمت متری تهرانی عزیز

قیمت هر متر

اشتراک گذاری

2 تا 3 میلیون تومان

1.2 درصد

2 تا 3 میلیون تومان

1.2 درصد

2 تا 3 میلیون تومان

9 درصد

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما