توسعه: ثروت برای مردم Bancard

[ad_1]

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب التحریر پیشنهاد کرد که دولت باید کارتی را در اختیار مردم قرار دهد تا بتوانند کمک هایی را که برای حذف نیاز دارند به آنها ارائه کند.

بر اساس این گزارش، حمیدرضا ترقی با بیان اینکه پس از ایجاد سازه های لازم، ارزش ترجیحی در سال جاری حذف می شود، افزود: اما اگر قرار است این قانون اجرا شود باید در همه ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد و زیرساخت های لازم فراهم شود.

وی ادامه می دهد: در شرایطی که زیرساخت ها فراهم نشده است، این سیاست باید به تدریج اجرا شود، یعنی ارزش کالاهای ضروری که برای مردم حساس است تامین شود و افراد راضی به داشتن کالا با قیمت ترجیحی باشند. آنها این کار را انجام می دهند. راه دیگر این است که اسکناس ها را در اختیار مردم قرار دهند تا بتوانند کالایی را که کمکشان برداشته شده است تهیه کنند. به عنوان مثال اگر قرار باشد کمک گوشت حذف شود، بن کارت مورد قبول مردم قرار می گیرد، بنابراین با بن کارت فقط می توانند برای خرید همان کالای عرضه گوشت به مراکز فروش مراجعه کنند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که مردم به دلیل ایجاد صفحات طولانی تمایلی به مراجعه به فروشگاه های دولتی ندارند، تصریح کرد: لزومی ندارد که کالا فقط در فروشگاه های دولتی توزیع شود. تعاونی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها همگی می‌توانند کالاها را توزیع کنند، اگرچه همه صندوق‌ها و صندوق‌ها به سیستم املاک متصل می‌شوند، اما دولت قبلاً این کار را انجام داده بود. در حال حاضر نیز ایالت دنبال 3 میلیون دستگاه را شناسایی کرده است که هیچ اطلاعی از ورود و خروج آنها ندارند. اما به هر حال باید این کار انجام شود و می توان همه این تصرفات را به سیستم املاک وصل کرد.

وی در ادامه توسعه با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه تاکید کرد: مسیر جبران باید حذف شود، ارزش ارجح برای مردم مشخص شود. اجرای این سیاست نیز باید با دقت انجام شود، زیرا در صورت عدم اجرای صحیح نحوه جبران خسارت، حذف ارزش رفتار ترجیحی واکنش‌های منفی ایجاد کرده و مردم آن را تحمل نخواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه کمک های مستقیم باعث افزایش میزان نقدینگی می شود، گفت: تجربه نشان داده است که کمک ها در زندگی مردم تاثیری ندارد.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما