توصیه هایی برای درمان نقرس

[ad_1]

در رفتن علل مختلف گلوکوم در افراد گزارش شده است، اما در کلاس ارزیابی، بین 3 تا 5 درصد موارد گلوتاتیون توسط ویروس ها ایجاد شده است.

به گزارش فوربس، فرارو گزارش داد که در برخی موارد، عوامل کمتر شناخته شده به نام گلوئرد توانستند عفونت های باکتریایی مانند استرپتوکوک گروه A را که به آن استرپتوکوک گلوئرد می گویند، آلوده کنند.

محرک های محیطی مانند دود سیگار یا هوای خشک داخل خانه، بیماری ریفلاکس معده که نوعی اختلال گوارشی است که باعث بازگشت اسید معده به دهان، بازدم از دهان و اغراق یا صحبت بیش از حد می شود. چسب کمیاب است اما در ایجاد چسب ممکن و موثر است.

چه چیزی باعث می شود چسب تا این حد فعال و عفونی شود؟

بافت های بینایی و چسب به عنوان اولین خط دفاعی در برابر مهاجمان احتمالی مانند باکتری ها، ویروس ها، بخارات، عوامل محیطی، هوای خشک و هوای سرد عمل می کنند. این بافت ها به عنوان مانعی برای جلوگیری از نفوذ بیشتر این مهاجمان و مواد تزریق شده به بدن عمل می کنند. زمانی که عفونت به چشم ها و گلو سرایت می کند، باعث التهاب می شود.

توصیه هایی برای درمان نقرس

ده روش برای درمان گلوتن

در بسیاری از موارد، درمان Gluerd از ویروس های رایج، آلرژن ها و محرک های محیطی با اقدامات ساده مراقبت از خود:

2. مایعات کافی دریافت کنید

سعی کنید روزانه هشت لیوان مایعات مانند آب، چای بدون کافئین یا سوپ مصرف کنید تا بدنتان هیدراته بماند و گلویتان خشک و مرطوب بماند.

2. با آب نمک گرم غرغره کنید

آب گرم گلو را تسکین می دهد و افزودن نمک به آن می تواند به کاهش التهاب کمک کند. در این صورت درد کمتری احساس خواهید کرد. هر سه ساعت یکبار نصف قاشق چایخوری نمک را در آب داغ حل کنید و مخلوط را غرغره کنید (مواظب باشید زیاد نپزد)!

2- خوردن عسل

مطالعات نشان می دهد که عسل مانوکا به ویژه دارای خواص ضد التهابی، ضد ویروسی و ضد قارچی است و می تواند پوشش داخلی روده را بپوشاند و میکروب ها و میکروب ها را از بین ببرد. سعی کنید یک قاشق غذاخوری عسل را به یک فنجان چای گیاهی اضافه کنید. عسل حاوی گلوکز و فروکتوز است. بنابراین اگر قند خون بالایی دارید توجه به این موضوع ضروری است. به هیچ وجه نمی‌خواهم این را به مادر توصیه کنم که غیرفعال باشد. عسل می تواند حاوی باکتری هایی باشد که برای نوزادان بی خطر نیستند.

2- خوردن قرص

نتایج سه مطالعه نشان داد افرادی که 3 تا 5 میلی گرم در روز به طور منظم مصرف می کردند، دوره دوز توصیه شده را به طور قابل توجهی از 5 به 6 میلی گرم در روز بیش از دوز توصیه شده افزایش دادند. به طور کلی این تبلت ها مدت زمان را تا 5 درصد کاهش داده اند.

2. چای سبز را فشار دهید

چای سبز دارای خواص ضد التهابی است و ممکن است به جلوگیری از گلودرد کمک کند.

2. زنجبیل کمی را امتحان کنید

زنجبیل دارای خواص ضد التهابی قوی است. سیب زمینی را پوست کنده و آب آن را بگیرید و به مدت پنج دقیقه در فر بپزید. برای علائم طولانی مدت گلوت حاد روزانه از آن استفاده کنید.

2. استفاده از عصاره های گیاهی

ریشه های شیرین بیان و نارون دو گیاه باستانی کامل هستند که می توانند به دفع سنگ های صفراوی کمک کنند. مردگان آن را به شکل چای مصرف می کردند.

2. از خوردن آلاسکا لذت ببرید

مواد سرد، مانند آلاسکای سرد، برای تسکین گلوتن مناسب هستند. با این کار حواس شما به قند و شیرینی قانع می شود. همچنین می‌توانید میوه‌ها و سبزیجات تازه را در فریزر نگه دارید تا منجمد شوند و سپس به صورت طبیعی به شکل آلاسکا مصرف کنید.

2. رطوبت داخل خانه را افزایش دهید

برای افزایش رطوبت هوای داخل خانه برای جلوگیری از خشک شدن چسب، می توانید یک دستگاه بخور یا دستگاه بخور یا مرطوب کننده را در اتاق خواب خود قرار دهید. دستگاه بخور در شب و در خواب بسیار مفید است، مخصوصاً اگر دچار آپنه خواب شده باشید، حتی اگر به عنوان یک دلیل موقت برای دستگیری دیده شود.

2. بدون نسخه به لبخندها نگاه کنید

برای کمک به انجام آزمایش، استامینوفن، ایبوپروفن یا ناپروکسن گلورد را امتحان کنید. ایبوپروفن برای تسکین درد طولانی تر است، اما عوارض جانبی بالقوه ای دارد و ممکن است در برخی از بیماران منع مصرف داشته باشد. از داروهای هومیوپاتی که خود تجویز می کنند استفاده کنید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما