تیغه برف روب 106 میلیون تومان؛ نگاهی به هزینه نگهداری بوگاتی شیرونپور اسپورت بیندازید

[ad_1]

بوگاتی به تازگی سرویس جدیدی را برای راحتی مشتریان خود راه اندازی کرده است. با سفارش این سرویس ، 10 تکنسین آموزش دیده آماده خدمت رسانی به مشتریان در هر نقطه از جهان در تمام ساعات و تمام روزهای هفته هستند. اما نکته این است که این سرویس بسیار گران است و عضویت در آن بسیار گران است.

علاقه مندان به بوگاتی با مراجعه به نمایندگی این برند نجیب در سنگاپور توانسته اند از خدمات اختصاصی این شرکت مشتاق اطلاعاتی کسب کنند. اطلاعات به دست آمده توسط این شخص مربوط به مدل 3 میلیون پوندی Shironpore Sport است ، اما هزینه های مربوط به مدل های دیگر نباید تفاوت زیادی با این رقم داشته باشد. قبل از پرداختن به جزئیات ، باید بگوییم که همه ارقام ذکر شده از دلار سنگاپور به رینگیت مالزی و سپس به دلار آمریکا تبدیل شده است.

معرفی بوگاتی ویرون پور اسپرت ؛  ماشین فوق العاده برای لذت بردن از class=

در سرویس ویژه بوگاتی ، اولین بازدید باید پس از 16000 کیلومتر کارکرد یا 14 ماه انجام شود ، که در آن تکنسین های بوگاتی روغن موتور ، فیلترهای روغن و درپوش تخلیه روغن را جایگزین می کنند. این امر تقریباً 25000 هزینه برای مشتری خواهد داشت! بد نیست بدانید موتور مورد استفاده در بوگاتی شیرونپور اسپرت توسط شرکت اویل کاسترول تولید می شود و از نوع 10W-60 است.

علاوه بر تعویض روغن ، دیسک های سرامیکی کربنی ، کالیپرهای چاپ سه بعدی و لنت های تیتانیومی نیز در اولین سرویس 59000 پوند تعویض شده است! اگر روغن ترمز ، کابل ها را تعویض کرده و لنت ها را تمیز کنید ، 59000 دلار دیگر به این رقم اضافه می شود! تعویض لاستیک یکی دیگر از مواردی است که باید در 16000 یا 14 ماه انجام شود. هزینه این پاراگراف 50،000 است!

بوگاتی می گوید لاستیک های شیرونپور اسپرت باید هر 16 تا 18 ماه یکبار تعویض شوند. فرانسوی ها در این زمینه کمی بی طرف هستند و دو گزینه به مشتریان ارائه می دهند! اولین گزینه شامل لاستیک های پیرلی Winter Sotozero سری 3 ، Michelin Pilot Sport PAX و Michelin Pilot Sport Cup 2XL است که هریک حدود 8 8000 قیمت دارند. اما گزینه دیگر لاستیک های سری Michelin Pilot Sport Cup 2R است که برای Por Sport طراحی شده اند. برای خرید چهار عدد از این لاستیک ها به طور باورنکردنی 42000 مورد نیاز است!

سرویس دوم باید بعد از 42 ماه انجام شود. در این سرویس ، چهار توربوشارژر ساخته شده از گرت و مخازن خودرو با مدلهای جدیدتر به ترتیب 26 26000 و 44 44000 جایگزین می شود. در همین حال ، موتور این سرویس برای اطمینان از تولید 1479 اسب بخار نیاز به تنظیم مجدد دارد! حتی 28،576 هزینه دارد!

اما جدا از خدمات ، قیمت لوازم یدکی بوگاتی شیرونپور اسپرت نیز نجومی است! به عنوان مثال ، اگر فردی نیاز به تعویض شیشه جلو داشته باشد ، باید 60 هزار حساب بانکی خود را برداشت کند! یا فقط تیغ برف روبی این ابرخودرو 3.797 دلار قیمت دارد! اگر رنگ نیاز به تعمیر داشته باشد ، بوگاتی یک اسکناس 55000 را در مقابل مشتریان ثروتمند خود قرار می دهد!

ملشمی برای جلوگیری از این هزینه ، اصرار دارد که بدن شیرون پور اسپرت را هرگز نباید با فشار زیاد با آب شستشو داد ، بلکه مالکان باید این کار را با تجهیزات ویژه و با دست انجام دهند.

یک محاسبه ساده نشان می دهد که در مدت 48 ماه یا چهار سال ، حداقل سه برابر روغن موتور ، دو برابر رینگ و لاستیک ، یکبار اجزای سیستم ترمز ، یکبار تنظیم موتور ، یک بار توربوشارژر و سیستم خنک کننده هوا وجود دارد. و یکبار تانک باید تعویض شود. این بدان معناست که داشتن بوگاتی شیرونپور اسپرت مستلزم صرف حدود 477000 دلار در چهار سال است! البته این رقم شامل مالیات ، دستمزد و هزینه حمل و نقل نمی شود!

طبق داده های جمع آوری شده از نمایندگی های بوگاتی در سنگاپور ، اگر شخصی بوگاتی شیرونپور اسپرت را فقط برای سرمایه گذاری خریداری کند ، هزینه پرداخت هر 14 ماه اندکی به 105000 دلار تعدیل می شود! علاوه بر این ، شخصی که این داده ها را جمع آوری می کند می گوید که آژانس به مشتریان خوب 30 درصد تخفیف می دهد!

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما