تیم کوک: من این کد را دارم، اما اپل هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری در این بازار ندارد

[ad_1]

تیم کوک، مدیرعامل اپل در کنفرانسی اعلام کرد که شخصاً روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است، اما نگفت که در کدام ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. کوک به بازار ارزهای دیجیتال ابراز علاقه کرد و گفت که اپل نه تنها به سرمایه گذاری در این بازار فکر می کند، بلکه برنامه ای برای فروش محصولات خود با ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک ندارد.

تیم کوک در کنفرانسDealbookنیویورک تایمز در صحبت با اندرو راس سورکین می‌گوید سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از یک سبد متنوع منطقی است:

“من فکر می کنم منطقی است رمزار را به عنوان بخشی از یک سبد متنوع داشته باشیم. در هر صورت، من به کسی توصیه نمی کنم در این بازار سرمایه گذاری کند. من به ارزهای دیجیتال علاقه مند هستم و مدت زیادی است که در مورد آن تحقیق کرده ام. من فکر می کنم ارزهای رمزنگاری شده هستند. جالب هست.”

البته تیم کوک نگفت که در کدام ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. اگرچه مدیر عامل اپل در کنفرانس سرمایه گذاری شخصی خود را در این بازار تایید کرد، اما در مورد برنامه های شرکت تحت مدیریت خود محتاط تر بود. کوک سرمایه‌گذاری نقدی اپل در بازار ارزهای دیجیتال را رد می‌کند، البته برنامه‌ای برای اجازه دادن به مردم برای خرید محصولات خود با ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک ندارد.

تیم کوک رمزارز

البته، تیک کوک در یک کنفرانس آنلاین اشاره کرد که اپل به دنبال چیزهای دیگری در بازار ارزهای دیجیتال است، بنابراین شاید روزی Apple Pay از آن پشتیبانی کند.

وقتی در کنفرانس از مدیر عامل اپل در مورد NFT سوال شد، آن را جذاب دید. تیم کوک همچنین گفت که اپل هیچ برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ندارد زیرا سرمایه‌گذاران معتقدند که سهام این شرکت را برای مالکیت این ارز دیجیتال خریداری نمی‌کنند و در عوض می‌توانند مستقیماً وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند.

با رسیدن قیمت های بیت کوین و اتریوم به بالاترین حد خود، بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر رشد قابل توجهی داشته است. اگر اپل تصمیم بگیرد در آینده از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند، بازار احتمالاً روند صعودی را تجربه خواهد کرد، اگرچه ظاهراً نباید به این زودی ها انتظار چنین چیزی را داشته باشیم.



[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما