جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

هاشمزاده در پایان با اشاره به توجه لایحه بودجه ۱۴۰۱ به شرایط تحریمی کشور و بر اساس واقعیات نوشته شدن منابع و مصارف، افزود: در زمینه افزایش هزینه جاری نیز دولت بسیار خوب عمل کرده است و به طور میانگین حقوقها را حدوداً ۱۰ درصد افزایش داده است. «احمدامیرآبادی فراهانی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی مجلس گفت: ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح یکفوریتی تامین کالاهای اساسی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری صربستان در دستور کار امروز مجلس قرار دارد. وی افزود: تعدادی از سؤالات از سوی نمایندگان مجلس به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارجاع شده است که وزیر کشور باید پاسخگوی این سؤالات باشد به همین دلیل این عضو کابینه به این کمیسیون میآید.

اخبار جدید کنکور 1401

به گزارش «نماینده» علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه ظهر روز سهشنبه ۲۹ مهر در این کمیسیون جهت پاسخگویی به سؤالات نمایندگان خبر داد. خبرگزاری تسنیم: علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه ظهر روز سهشنبه 29 مهر در این کمیسیون جهت پاسخگویی به سؤالات نمایندگان خبر داد. خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در این کمیسیون خبر داد. حیدرعلی قاسمی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه روز گذشته مجمع نمایندگان استان اصفهان، از نمایندگان در خواست شد لایحه اصلاح انتخابات ریاست جمهوری و طرح کمک به تأمین اعتبارات امنیتی به ویژه در تقویت تجهیزات یگانهای انتظامی و همچنین لایحهی ارتقا ساختار اتباع خارجی را به صورت ویژه پیگیری کنند. در نهایت نمایندگان با ١۶٠ رای موافق، ۷۲ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از مجموع ۲۴۴ نماینده حاضر به کلیات این طرح رای دادند. سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در این کمیسیون خبر داد.

اولین جلسه دبیران مناطق و اعضای جدید شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد که طی آن موضوع انتخابات ریاست جمهوری و راهبرد حضور این تشکل سیاسی اصولگرا در آن مورد بررسی قرار گرفت. وی با بیان اینکه در این جلسه مفادی از طرح مذکور مورد اصلاح قرار گرفت، اظهار داشت: بر این اساس شرایط سنی برای حضور در انتخابات از ۴۰ تا ۷۰ سال تعیین شد و میزان سوابق اداری از ۸ سال به ۶ سال تغییر کرد. وی با بیان اینکه در این جلسه مفادی از طرح مذکور مورد اصلاح قرار گرفت، اظهار داشت: بر این اساس شرایط سنی برای حضور در انتخابات از 40 تا 70 سال تعیین شد و میزان سوابق اداری از 8 سال به 6 سال تغییر کرد. محسن هاشمی در میانه جلسه شورای شهر ضمن ترک صحن علنی و سپردن ریاست به نایب رییس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه شورای شهر پربار بود به گونهای که در ابتدای جلسه شورایاران منطقه ۱۰ به بیان نظرات و مشکلات مردمی پرداخته و بعد از آن نیز سریعا وارد دستور جلسه شدیم.

اخبار جدید چابهار

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محسن هاشمی در میانه جلسه شورای شهر ضمن ترک صحن علنی و سپردن ریاست به نایب رییس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه شورای شهر پربار بود به گونهای که در ابتدای جلسه شورایاران منطقه ۱۰ به بیان نظرات و مشکلات مردمی پرداخته و بعد از آن نیز سریعا وارد دستور جلسه شدیم. وی بیان کرد: قرار شده با همکاری شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) پروازهای فرودگاه یاسوج از هفته آینده افزایش می یابد. بنابراین حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی افزایش قیمت به دنبال دارد ولی تورم بالا ایجاد نخواهد کرد. بنابراین کسانی که منتظر دریافت یارانه جدید هستند، احتمالا پس از تصویب نهایی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در مجلس، این یارانه را دریافت کنند. برای دریافت لیست مراکز خدمات جامع سلامت دارای کمبود پزشک اینجا کلیک فرمایید. براساس اعلام دولت از 15 روز دیگر سوختگیری تنها با استفاده از کارت سوخت شخصی صورت میگیرد و افرادی که هنوز کارت سوخت دریافت نکردهاند باید نسبت به دریافت آن به طور جدی تری اقدام کنند. مجموع ثروت میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل آن ۵.۱ تریلیون دلار اخبار جدید باور 373 افزایش داشته است.

اخبار جدید مهریه 98

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اخبار جدید گلبهار ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما