جدیدترین کوکی دختر پیشاهنگی از زنجیره تامین درد دارد

[ad_1]


آخرین دختر پیشاهنگ قربانی کوکی ها، ماجراجویان، زنجیره تامین و اختلالات کار شده است. غذاهای الهام گرفته از براونی شامل خامه با طعم کارامل و نمک دریایی است.

بیل چاپل


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

بیل چاپل


آخرین دختر پیشاهنگ قربانی کوکی ها، ماجراجویان، زنجیره تامین و اختلالات کار شده است. غذاهای الهام گرفته از براونی شامل خامه با طعم کارامل و نمک دریایی است.

بیل چاپل

ابتدا دستمال توالت بود. بعد ماشین بعد جعبه آب میوه و بعد پنیر خامه ای.

اکنون، می‌توانید کوکی‌های Girl Scout را به لیست مواردی که تحت تأثیر مشکلات زنجیره تأمین قرار دارند اضافه کنید.

طبق به‌روزرسانی اخیر برای فروشندگان کوکی در شهرستان سافولک، ویرجینیا، جدیدترین کوکی‌های دختر پیشاهنگ، Adventurefuls، قربانی برخی اختلالات زنجیره تأمین و کار شده‌اند که منجر به «کمیابی سراسری» شده است.

وقفه، اولین بار توسط واشنگتن پست، سخنگوی سازمان پیشاهنگی دختران ایالات متحده روز چهارشنبه به NPR گفت: این کوتاه مدت بود و برخی بازارهای محلی از جمله منطقه واشنگتن دی سی را تحت تاثیر قرار داد.

بر اساس به‌روزرسانی اوایل ژانویه، گل‌های ماجراجویی، که شامل «کرم با طعم کارامل» و نمک دریایی می‌شود، بیش از حد انتظار محبوبیت داشتند. برای کمک به کاهش کمبود، طبق به روز رسانی، طبق برآورد نوامبر گذشته، فروش این کوکی‌های “الهام گرفته از قهوه‌ای” برای هر شورا اکنون به 7٪ محدود خواهد شد. در این پیام از فروشندگان خواسته شده بود که فروش کوکی‌های Adventurefuls را برای سفارش‌های فردی فوراً متوقف کنند.

در بیش از 100 کنفرانس منطقه ای، دختر پیشاهنگی آمریکا بر دو نانوا متکی است: نانوایان کوچک براونی و نانوایان ABC. لیدیا سوتو هارمون، مدیر اجرایی شورای پایتخت کشور پیشاهنگی، گفت که بیش از 70 شورا، نانوایان کوچک براونی را به عنوان نانوای خود انتخاب کرده اند.

پس از کمبود نیروی کار در Little Brownie Bakers، تولید Adventurefuls به ABC Bakers تبدیل شد. سوتو هارمون به NPR گفت، اما محصول ABC توسط شورای سرمایه ملل انتخاب شد. او گفت که با شروع فروش غرفه در 4 فوریه و با تعداد داوطلبان محدود، ارسال دوم امکان پذیر نبود.

اما نترسید. تا کنون، نعناع نازک، ساموآ و تاگالوگ – و همه طعم‌های دیگر – ناامن ظاهر شده‌اند. فقدان پیشاهنگان دختر آمریکا انتظار نمی رود که سایر نژادها تحت تأثیر قرار گیرند. و ماجراجویی را هنوز می توان آنلاین خریداری کرد.

به گفته کلی پاریسی، رئیس رابط دختران پیشاهنگ آمریکا، بازرگانان جوان هنوز مشتاق فروش هستند. در حال حاضر حدود 11600 غرفه تنها در منطقه واشنگتن بزرگ برنامه ریزی شده است.

سوتو هارمون گفت: “کاش افراد ماجراجویانه برای غرفه داشتیم، اما، می دانید، همه چیزهایی که از سر گذرانده ایم چیزی نیست.”

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما