جزئیات پروتکل کرونا برای سفرهای جاده ای در ایام نوروز

[ad_1]

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: بر اساس آخرین پروتکل بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، تمامی مسافرانی که قصد استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی در این ایام را دارند و بعد از نوروز سال جدید واکسیناسیون را انجام می‌دهند، باید کارت کارت داشته باشند. و بدون علامت

به گزارش ایسنا، درویش باقرجوان درباره آخرین پروتکل و محدودیت‌های اعلام شده کرونا برای سفرهای نوروزی اظهار کرد: تمامی مسافرانی که می‌خواهند در ایام نوروز از وسایل حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای استفاده کنند، باید کارت واکسیناسیون را به همراه داشته باشند، حتی در صورت بروز علائم بیماری. مرض. آنها نمی توانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی افزود: افرادی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند در صورت مشاهده تخلف به ویژه در حوزه پروتکل بهداشتی می توانند با سامانه تلفنی 141 سازمان راهداری و یا سامانه پیامکی 2000141 تماس بگیرند و شکایت خود را اعلام کنند و در این صورت متخلفان اعلام می کنند. تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: مسافران به محض شکایت اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت می کنند و سپس کد رهگیری با شناسه به این مسافران می دهیم تا ردیابی شوند. “” اعلام می کنیم.

باقرجوان گفت: پروتکل ارتباطی ستاد ملی کرونا در سفرهای جاده ای از طریق اتوبوس، مینی بوس و پلاک عمومی، پایانه های مسافربری و هماهنگی آن با شهرداری تلفیق می شود، اما از لحظه ای که ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری بخواهد استفاده کند، همین است. . نظارت، کنترل و مدیریت با سازمان راهداری است، بنابراین قبل از سوار شدن، وضعیت ظاهری همه مسافران بررسی می شود و به مسافران توصیه می کنیم در صورت مشاهده علائم بیماری، اصلا به پایانه های مسافربری مراجعه نکنند.

وی افزود: اگر مسافری با علائم واضح و مشکوک به کرونا در وسایل نقلیه عمومی بیاید، تخلف شده و با او برخورد خواهد شد. نظر خود را ارسال کنید و از سایر مسافران جدا شوید.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما