جستجوهای برتر 2021 در گوگل؛ از افغانستان تا بازی مرکب

[ad_1]

در رفتن گوگل ترندز بیشترین جستجو را منتشر کرده است.

به طور کلی، امسال، بیش از هر زمان دیگری، جهان به دنبال یادگیری در مورد اثرات تغییرات آب و هوا و چگونگی حفظ سلامت روان است.

در حوزه اخبار بیشتر اینها کشف شد افغانستان انجام شد. با سقوط کابل و قدرت گرفتن طالبان در پایتخت افغانستان در 15 آگوست 2021، وضعیت 39 میلیون نفر در آن کشور به دلیل کمبود مواد غذایی بحرانی است.

در رتبه دوم جستجوی اخبار سهام از شرکت بازی های ویدیویی AMC و سینمای زنجیره ای AMC قرار داشت. سرمایه گذاران انفرادی و معامله گران کوچک برای خرید سهام سقوط کرده به رسانه های اجتماعی Reddit هجوم آوردند که باعث افزایش چشمگیر قیمت ها شد. در همان زمان، سرمایه گذاران بزرگ به شدت آسیب دیدند و معامله گران Reddit درآمد زیادی به دست آوردند.

واکسن کرونا سومین عبارت پر جستجو گوگل بود. از زمان شیوع جهانی کرونا در سال 2020، بیش از 276 میلیون نفر به این ویروس مبتلا شده اند و بیش از 5.3 میلیون نفر در سراسر جهان بر اثر بیماری عروق کرونر قلب جان خود را از دست داده اند. کشورها در حالت هشدار قرمز هستند زیرا ویروس کرونا به نام آمیگدال به سرعت در سراسر جهان گسترش می یابد. تأثیر این بیماری همه‌گیر بر جستجوی جهانی گوگل واضح‌تر شد، زیرا کاربران در سال 2021 بیشتر از سال‌های گذشته عبارت «به کجا سفر خواهم کرد» را جستجو کردند؟ در سال 2021 در ایالات متحده، بیش از هر زمان دیگری “سفر جاده ای” کشف شد. دیگر یافته های خبری امسال، بلایای طبیعی مانند کانال سوئز و طوفان آیدا بود.

در میان مردم، “الک بالدوین” او بیشترین جستجو را در گوگل داشت. این بازیگر آمریکایی در حال حاضر با اتهام شلیک اسلحه سر صحنه فیلمبرداری مواجه است، زیرا تیرانداز پروژه «هالینا هاچینز» کشته شد و کارگردان فیلم مجروح شد.

این فاجعه جنجال بر سر نگرانی های امنیتی در مورد استفاده از سلاح های واقعی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی به راه انداخته است. دو مورد در ارتباط با این حادثه ثبت شده است و احتمال کشف بیشتر وجود دارد.

پس از بالدوین، نام “کایل ریتنهاوس” یک نوجوان 17 ساله آمریکایی نیز سال گذشته در اعتراض به خشونت پلیس در ویسکانسین تحت تعقیب قرار گرفت. کایل ریتنهاوس در آن زمان شلیک کرد و به دادگاه گفت که برای دفاع از خود اسلحه به دست گرفته است. پس از دو هفته محاکمه، دادگاه او را از همه اتهامات تبرئه کرد. در جریان این درگیری، این نوجوان دو نفر را کشت و یک نفر را مجروح کرد.

“کریستن اریکسون” او سومین فردی است که امسال در گوگل جستجو شده است. میلیون ها بیننده تلویزیونی از دیدن حمله قلبی او در جریان بازی فوتبال یورو 2020 مقابل فنلاند در دانمارک شوکه شدند.

این حادثه صدها دانمارکی را بر آن داشت تا برای برنامه ضربان قلب ثبت نام کنند، برنامه ای که به داوطلبان برای کمک به قربانیان حمله قلبی هشدار می دهد.

از دیگر جستجوهای گوگل برای عموم می توان به جستجوی نام شاعر آماندا گورمن اشاره کرد که در مراسم تحلیف بایدن شعری را اجرا کرد. مگان و هری، اعضای سابق خانواده سلطنتی بریتانیا، به خصوص پس از مصاحبه های جنجالی آنها، بیشترین جستجو در گوگل را دارند.

در زمینه فیلم و فیلم و سریال “بازی مختلط” در سال 2021، این برنامه پرجستجوترین برنامه تلویزیونی در جهان است. طبق برآورد بلومبرگ، این سریال با ثبت رکورد 11 میلیون طرفدار، پربیننده ترین برنامه در نتفلیکس شد و ارزش آن تقریباً 900 میلیون دلار است. هوانگ دونگ هیوک تهیه کننده و کارگردان سریال تایید کرده است که سریال برای فصل دوم ادامه خواهد داشت.

سال 2021 سال خوبی برای نتفلیکس بود، زیرا دومین فیلم و سریال پرفروش برای Bridgeton، یک سریال خانوادگی و عاشقانه بود. این سریال داستان هشت خواهر از خانواده بریجتان را روایت می کند که هر کدام در جستجوی عشق زندگی خود هستند.

طرفداران فیلم های ابرقهرمانی نیز در جستجوی مینی سریال “Wanda Vision” در رتبه سوم قرار گرفتند. لوکی سریال بعدی آمریکایی است. فیلم ابرقهرمانی آمریکایی ابدی یکی از پرجستجوترین فیلم‌های گوگل در سال ۲۰۲۱ بود.

در موقعیت های بعدی در Google Movie “عنکبوت” فیلم ابرقهرمانی با بازی اسکارلت جوهانسون بازیگر آمریکایی. یوهانسون پس از شکایت دیزنی به دلیل تصمیم این شرکت برای نمایش همزمان آن در سینماها و ویدئو، تیتر خبرها شد.

در بین خوانندگان، اولیویا رودریگو خواننده 18 ساله و تک آهنگ او “Driver’s License” به عنوان پرجستجوترین آهنگ ها در گوگل رتبه بندی شدند. رودریگو نامزد دریافت جایزه گرمی برای آلبوم سال شد.

“تراویس اسکات” این خواننده رپ همچنین یکی از پرجستجوترین ها در گوگل است. در جریان اجرای او در جشنواره موسیقی هوستون ده نفر کشته و چندین نفر مجروح شدند و تیترهای خبری منتشر شده است و کمیته مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده است.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما