جشن های سال نو در میدان تایمز ادامه خواهد داشت، اما با ازدحام کمتر

[ad_1]


تابلوی 2022 که در شب سال نو در بالای ساختمان رونمایی می شود، در روز دوشنبه 20 دسامبر 2021 در میدان تایمز نیویورک به نمایش گذاشته می شود.

ست ونیگ / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

ست ونیگ / AP


تابلوی 2022 که در شب سال نو در بالای ساختمان رونمایی می شود، در روز دوشنبه 20 دسامبر 2021 در میدان تایمز نیویورک به نمایش گذاشته می شود.

ست ونیگ / AP

نیویورک – هفت تیرهای شب سال نو همچنان در میدان تایمز نیویورک زنگ خواهند زد، در حالی که محدودیت‌های جدید روز پنجشنبه اعلام شد که تعداد زیادی از آنها وجود ندارد زیرا شهر شاهد افزایش موارد کووید-19 بوده است.

شهردار بیل دی بلازیو در بیانیه‌ای اعلام کرد که بازدید از منطقه‌ای که معمولاً حدود 58000 نفر را در خود جای می‌دهد به حدود 15000 نفر محدود می‌شود تا مسافت‌های بیشتری را طی کنند و همه حاضران باید مدرک واکسیناسیون را نشان دهند و ماسک بزنند.

د بلازیو با اشاره به موفقیت شهر در واکسیناسیون ساکنان با ادامه کسب و کارها، گفت: “جایگاه های زیادی برای جشن وجود دارد و این اقدامات ایمنی اضافی، کل جمعیت واکسینه شده را با آغاز سال جدید ایمن و سالم نگه می دارد.”

احتیاط مضاعف برای شب سال نو در میدان تایمز به دلیل گسترش سریع نوع Omicron در اپل بزرگ، جایی که خطوط آزمایشی در روزهای اخیر در اطراف بلوک ها پیدا شده است، ایجاد شد.

روز چهارشنبه، این شهر با 22808 مورد جدید رکورد یک روزه دیگر را به نام خود ثبت کرد، اگرچه نمی توان مقایسه واقعی با تعداد موارد در طول افزایش اولیه کووید-19 در بهار 2020 انجام داد زیرا آزمایشات در این کشور بسیار محدود بود. زمان.

با توجه به واکسیناسیون، افزایش فعلی در بستری شدن و مرگ و میر در بیمارستان بسیار کمتر از همه گیری است.

کنسرت‌ها، رویدادهای ورزشی و نمایش‌های برادوی به دلیل موج جدیدی از موارد لغو شده‌اند، اما د بلازیو ادامه برگزاری سالانه توپ‌های میدان تایمز را طبق برنامه‌ریزی‌شده در اولویت قرار داده است – آخرین رویداد مهم دوره هشت ساله او که به ژانویه پایان می‌یابد. 1.

درست بیش از یک ماه پیش، د بلازیو با خوشحالی اعلام کرد که صدها هزار جمعیت کاملاً واکسینه شده به جشنواره معتبر باز می‌گردند – با عینک‌های احمقانه با تم 2022 و تماشای پرتاب توپ کریستالی نیمه‌شب – سپس به گروه‌های کوچکی از کارگران ضروری محدود شد. سال گذشته

اما حتی قبل از آتش گرفتن Omicron، مقامات شهری و سازمان دهندگان رویداد مجبور شدند تجدید نظر کنند که چه تعداد از مردم می خواستند در پناهگاه توریستی روشن و پر از تابلوهای تبلیغاتی که به عنوان چهارراه جهان شناخته می شود، فشرده شوند.

روز سه‌شنبه، شبکه فاکس تصمیم گرفت پخش زنده برنامه‌ریزی شده از رویداد شب سال نو را قطع کند. شبکه‌های دیگری نیز در حال برنامه‌ریزی برای پخش این جشنواره هستند، از جمله شب تاب سال نو دیک کلارک در شبکه ABC، که اکنون توسط رایان سیکرست میزبانی می‌شود.

دی بلازیو روز پنجشنبه در بیانیه ای گفت که شهر وضعیت کووید-19 را زیر نظر دارد و در صورت لزوم می تواند اقدامات احتیاطی بیشتری را انجام دهد. از دیگر تغییراتی که روز پنجشنبه اعلام شد، Revelers تا ساعت 3 بعدازظهر مجاز به تماشای آن نیستند، یعنی بسیار دیرتر از سال گذشته.

سال گذشته در شب سال نو، میدان تایمز عمدتاً خالی بود و جنیفر لوپز و دیگر هنرمندان در پشت سنگرهای پلیس اجرا می کردند. پس از اینکه واکسن به طور گسترده در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت، شهر اجازه داد که آتش بازی مسی در 4 جولای، رژه شکرگزاری مسی و سایر رویدادها دوباره برگزار شود.

اریک آدامز شهردار منتخب در بیانیه ای کتبی در حمایت از اقدامات احتیاطی جدید گفت: نیویورک بهترین مکان در جهان برای جشن گرفتن شب سال نو است و اکنون یکی از امن ترین مکان ها در برابر کووید خواهد بود. نیویورکی ها و بازدیدکنندگان اکنون می توانند از میدان تایمز و بقیه شهر ما در حالی که به سال 2022 می رویم لذت ببرند.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما