جمهوری خواهان از بایدن خواسته اند تا به وضعیت اضطراری بهداشت عمومی کووید پایان دهد.

[ad_1]


پرزیدنت بایدن با درخواست هایی برای شفاف سازی پاسخ دولت فدرال به مرحله بعدی همه گیری مواجه است.

آنا پول ساز / گتی ایماژ


زیرنویس ها را پنهان کنید

تغییر عنوان

آنا پول ساز / گتی ایماژ


پرزیدنت بایدن با درخواست هایی برای شفاف سازی پاسخ دولت فدرال به مرحله بعدی همه گیری مواجه است.

آنا پول ساز / گتی ایماژ

در کنگره، جمهوری‌خواهان با اشاره به خطرات انزوای طولانی‌مدت برای سلامت عمومی، همراه با دسترسی به واکسن‌ها و درمان مؤثر، از بایدن خواستند تا به عنوان یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی (PHE) به COVID-19 پایان دهد.

درخواست او از رئیس‌جمهور برای کناره‌گیری در زمانی مطرح می‌شود که تماس‌ها – از جمله مشاوران سابق بایدن – برای آماده‌سازی دوره‌ای برای دولت فدرال برای مرحله بعدی همه‌گیری‌ها در حال افزایش است. افزایش چشمگیر از Omecron منجر به کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا و پذیرش در بیمارستان ها شده است و مرگ و میرها شروع به کاهش کرده است، اگرچه میانگین هفت روزه تا روز پنجشنبه همچنان 2300 مرگ در روز بود.

او گفت: “ما به سمت زمانی حرکت می کنیم که کووید زندگی روزمره ما را مختل نکند، زمانی که کووید یک بحران دائمی نخواهد بود، بلکه چیزی است که می توانیم از آن محافظت و درمان کنیم.” جلسه توجیهی چهارشنبه

هفته گذشته، چندین ایالت تحت رهبری دموکرات ها پایان مأموریت ماسک داخلی را اعلام کردند.

«امروز، ما از دولت شما می‌خواهیم کاری را انجام دهد که در بسیاری از ایالت‌ها و سایر کشورها وجود دارد: بپذیرید که کووید-19 محلی است، اذعان کنید که مداخلات سنگین فعلی دولت بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر دارد.» و بلافاصله شروع کنید. اعضای حزب جمهوریخواه کنگره در نامه ای در روز پنجشنبه نوشتند که فرآیندی که توسط آن ما PHE را به روی کشور خود باز می کنیم.

بیش از 70 جمهوری خواه مجلس نمایندگان – به رهبری نمایندگان. کتی مک موری، راجرز، برت گاتری و مورگان گریفیث نامه را به بایدن و خاویر بسیرا، وزیر بهداشت و خدمات انسانی امضا کردند.

او از بایدن خواست تا قبل از 15 مارس طرحی را به کنگره ارائه کند.

Becerra آخرین بار یک ماه پیش موقعیت PHE خود را تمدید کرد. در این نامه آمده است که در 15 آوریل منقضی می شود.

جمهوریخواهان بایدن را شکست دادند

نامه GOP «حزب کمونیست چین» را به «سرپوش گذاشتن بر شروع همه‌گیری» و تلاش‌های دولت آن برای ردیابی سریع واکسن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در عملیات Warp متهم می‌کند. از سرعت اجرای آن قدردانی می‌شود. ترامپ از این واکسن استفاده کرده است، اما شدت اپیدمی را کاهش داده و از درمان‌های اثبات نشده و خطرناک حمایت کرده است.

در این نامه اشاره شده است که تنهایی طولانی مدت می تواند منجر به نگرانی در مورد سلامت روان و همچنین اختلالات یادگیری کودکان مدرسه ای در نتیجه کلاس های مجازی شود.

در نامه آمده است: “اگرچه PHE در آغاز بیماری های همه گیر به طور قطع ضروری بود، اما همیشه به معنای موقتی بودن آن بود. کشور ما اکنون در وضعیت بسیار متفاوتی با زمانی است که PHE واقعاً اجرا می شد. از بین رفته بود.”

جمهوری خواهان از بایدن می خواهند که بیش از لغو اعلامیه PHE انجام دهد:

ما از شما می‌خواهیم که اقدامات فوری برای برداشتن تمام دستورات واکسن انجام دهید، که مانع از گسترش COVID-19 نشده است، اما بسیاری از آمریکایی‌ها را منزوی کرده و از بیمارستان‌ها و سایر مراقبت‌های بهداشتی مراقبت می‌کند.» تسهیل کمبود کارکنان: راهنمایی فدرال که کودکان را مجبور به پوشیدن ماسک در مدارس و مهدکودک ها می کند (بر اساس داده های ضعیف و بسیاری از دموکرات ها به دنبال توجیه چنین دستوری هستند) در حوزه قضایی رهبری استفاده می شود) و اصرار دارند که مدارس کاملاً باز هستند تا کودکان بتوانند به تنهایی یاد بگیرند. بخصوص بچه ها در بحران هستند [to] افراد را در اولویت قرار دهید و از چسبیدن به گزینه هایی که در حال حاضر تحت PHE از آنها لذت می برید دست بردارید.

بسیاری از کارکنان مراقبت های بهداشتی شغل خود را به دلیل عفونت از دست داده اند و موارد ابتلا به ویروس کرونا همه چیز را از جراحی قلب گرفته تا درمان سرطان را به تعویق انداخته است. بایدن همچنین خواستار بازگشایی کامل مدارس برای کلاس های خصوصی شد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما