جنگ علیه لوستر

این لوستر را می‌توان به دلیل طراحی ساده‌تر و بسیار کم‌تر در مقایسه با دو مورد بالا مورد توجه قرار داد. با دیوارها و کف های جدید تمام شده، اتاق زیر شیروانی که قبلاً خراب شده است می تواند حتی به خانه های کوچک امکانات بزرگی بدهد. اتاق زیر شیروانی برای توکار ساخته شده است. اتاق‌ها، اتاق‌های رختشویی، اتاق‌های زیر شیروانی — همه این فضاهای قدردانی نشده نقش دارند. در مرحله بعد، دریابید که چگونه از فضاهای با نورگیر استفاده کنید. با نورگیرها یا خوابگاه ها برای ورود نور و هوا، یک اتاق زیر شیروانی پست تغییر شکل می دهد. استفاده از فضای زیر شیروانی این منطقه که اغلب نادیده گرفته می شود را به یک فضای قابل استفاده تبدیل کنید و در عین حال ارزش خانه خود را افزایش دهید. و در حالی که ممکن است به نظر برسد که افسانه‌های بدبختی سیرک به سمت بی‌ضرر شدن می‌رود، باید به این نکته اشاره کرد که بلایایی که در صفحات بعدی به آن‌ها خواهیم پرداخت، صرفاً به این دلیل که در یک محیط سرگرم‌کننده رخ داده‌اند، موضوع کوچکی نیستند.

The Price Of The Chandelier

و در حالی که ما موضوع شادتری برای انتقال نداریم، حداقل بیایید به یک فاجعه سیرک برویم که تنها منجر به یک مرگ غم انگیز شد. متأسفانه، این بدان معناست که ممکن است همه چیز در سیرک بسیار اشتباه پیش برود. طراحان می توانند قطعات قبیله ای و عتیقه ای بسازند که مدت ها پیش با تخریب مواجه شده اند. طراحان ما به شما کمک می‌کنند تا با این سنگ‌های آمولیت حلقه‌ای عالی برای نامزدی خود طراحی کنید که روند جدیدی را ایجاد می‌کند. به این ترتیب، تقریباً برای هر سبک دکوراسیون خانه می تواند مناسب باشد. بنابراین، شما باید از یک مورد شخصی مانند این مراقبت کنید تا بتوانید یک عمر از استفاده از آن لذت ببرید و از هدر دادن پول خودداری کنید. بنابراین، ما رقابتی ترین قیمت را برای هر کالایی که از فروشگاه ما دریافت می کنید به شما پیشنهاد می کنیم.

مردی از اوهایو در سال 1950 پس از دستگیری به دلیل یک سری اتهامات آتش‌سوزی، اعتراف کرد که آتش‌سوزی را آغاز کرده است، اما بعداً انصراف داد و بازرسان موفق به مصاحبه با او نشدند تا اینکه او را اسکیزوفرنی پارانوئید اعلام کردند و به بیمارستان دولتی فرستادند. او بر اثر جراحات وارده در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. اتو کلاین، یک ترفند سوار 28 ساله با سیرک بارنوم و بیلی، در سال 1915 در حین اجرای پرجمعیت در مدیسون اسکوئر گاردن در نیویورک درگذشت. بازی سیرک بارنوم و بیلی بارنوم و بیلی سیرک در هارتفورد، کانکتیکات، برای یک نمایش بعد از ظهر در مقابل چندین هزار نفر حضور داشتند.

پس بیایید حداقل با یک فاجعه سیرک شروع کنیم که جان مردم را نجات داد. برای افرادی که ترجیح می دهند در مناطق محلی خود خرید کنند، چند مکان مختلف وجود دارد که باید آنها را بررسی کنند تا آن لوستر عمده فروشی عالی را پیدا کنند. هنگامی که به دنبال یافتن لوستر مناسب برای خود و خانه خود هستید، به سبکی فکر کنید که مناسب خانه شما باشد. کپی‌هایی از خانه دوران کودکی لینکلن، کاخ سفید لینکلن، و جعبه او در تئاتر فورد، هاله‌ای از واقع‌گرایی را به نمایشگاه‌ها می‌دهد. مانند هر اتاق دیگری در خانه، اتاق گل وقتی شخصیتی پیدا می‌کند که پنجره‌ها و هنر را اضافه کنید.

زمانی بیشتر اثاثیه خود را در یک اتاق چیده بودیم تا بتوانیم فرش‌ها را برداریم و کف‌های چوبی را در خانه اولیه‌مان، یک خانه ییلاقی دهه 1920، باز کنیم. دیواری از قفسه‌های کتاب یا صفحه‌های تاشو در یک طرف اتاق طولانی را از نظر بصری کوتاه می‌کند. اندازه مناسب برای اتاق ناهار خوری است. بنابراین، تصمیم گیری در مورد نور آویز عالی برای فضای شما باید به ترکیبی از سلیقه شخصی و در نظر گرفتن وسایل فعلی بستگی داشته باشد. دسته‌هایی از گیاهان خشک و گل‌های آویزان همراه با چند سبد نیز هوای کشور را به خانه ما می‌دهد. آیا می خواهم یک چراغ آویز داشته باشم که بتواند دکور بیشتری به فضای من اضافه کند؟ با این حال، سالن‌های رنگ پریده، گاهی اوقات ممکن است کسل کننده به نظر برسند. پنجره های سقفی و سقف ها بدون برخورد صحیح، نورگیرها و سقف ها می توانند ظاهری نامرتب داشته باشند. بادهای ناپایدار می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند: وقتی نسیم به سمت دریاچه میشیگان می‌وزد، مراقب دویدن خانه باشید. راه ورودی حتی ورودی های کوچک می توانند تاثیر زیادی بر خانه شما داشته باشند. دریابید که چگونه از ورودی خانه خود بیشترین بهره را ببرید.

راهروها مسیرهای شما به اینجا و آنجا هستند.

Grand Entranceway با این ایده ها برای ایجاد یک ورودی بصری جذاب، فضایی را ایجاد کنید که پذیرای مهمانان باشد و باعث شود آنها بلافاصله در خانه شما احساس راحتی کنند. سرسرا جایی است که میهمانان برای ریختن کت یا پارک کیف مکث می کنند. راهروها مسیرهای شما به اینجا و آنجا هستند. فرود جایی است که می ایستید تا نفس بکشید. کاشی حمام فیروزه ای ممکن است کلیشه باشد — اما اینجا نه. بعدها، کاشی زلیژ به ایجاد کاشی آزوله‌جو پرتغال کمک کرد. و یک سالن یا پله با یک پنجره و یک صندلی در پنجره مورد علاقه همه است. رایج ترین راه حل برای دمیدن زندگی در یک سالن این است که آن را به عنوان یک گالری در نظر بگیرید. از مناطق تجاری رایج مانند لابی ها و سالن های رقص گرفته تا فضاهای مسکونی مانند اتاق های غذاخوری رسمی، لوسترها تجمل فوری را به شما اضافه می کنند.

بیهوده به ایلینوی «سرزمین لینکلن» نمی گویند.

وسایل اضافی هوشمندانه – میزهای اتو داخلی، میزهای خیاطی تاشو – این فضاها را چند منظوره می کند. اگر حمام کوچکی دارید، نور ساده ترین راه برای بزرگتر کردن آن است. و پنجره ها و درهای فرانسوی وجود دارد تا مسافران در طول مسیر مناظری را ببینند. یکی از راه‌های نمونه‌برداری از شیارهای شهر بادی، جشنواره بلوز شیکاگو است که شامل 12 مرحله و چندین نمایش بلوز است. در دهه 1930، نوازندگان بلوز گیتارهای الکتریک، بیس الکتریک و درام را اضافه کردند و صدای آن‌ها در هر کلوپ شبانه‌ای پخش شد. در دهه 1940، نمادهای بلوز Chi-town مانند Muddy Waters و Howlin' Wolf چیزی را خلق کردند که امروزه بلوز شیکاگو نامیده می شود. مجسمه‌های فیل بزرگ، طرح (به نام استراحت شومن) را به عنوان یادبودی برای تمام هنرمندانی که در محل دفن شده‌اند، مشخص می‌کنند. بیهوده به ایلینوی «سرزمین لینکلن» نمی گویند. هیچ چیز در آن ارزان نیست، اما برای خودتان کمی کیک یا شکلات بخرید، مرور کنید و از یک مقصد سرگرم کننده و بسیار بریتانیایی لذت ببرید! یک نکته نهایی در مورد خرج کردن کمی برای استایل زیاد: زود شروع کنید. نورپردازی قوی تر از چیزی است که تصور می کردم و کمی بلند است به طور کلی نورپردازی زیبا و قوی.

Buy A Chandelier

اگر نه پنجره و نه نورگیر امکان پذیر نیست، نور کافی را نصب کنید و از رنگ برای ایجاد احساس نور استفاده کنید. اما، دو الگوی راه راه (افقی و عمودی) که به پنجره ها و درهای شیشه ای می پوشانند، مدرن و ساده هستند. فراتر از آشکار – لوسترهایی که آنقدر بزرگ هستند که یک اتاق را تحت الشعاع قرار می دهند، یا آنهایی که خیلی کوچک هستند که نمی توانند تاثیر مطلوب را در فضاهای بزرگ ایجاد کنند – فقط زمانی که در زمینه در نظر گرفته شود، اندازه لوستر مدرن شما نوعی حالت روشنایی ایجاد می کند. شما دنبال

در اتاق نشیمن سیندرلا، لوستر با الماس، زمرد و مروارید واقعی آویزان شده است. این امر به ویژه در مورد لهجه هایی که به دیوار آویزان شده اند صادق است. دیوارهای زرد کره ای می توانند نور خورشید را وارد کنند. دیوارها را با قفسه های کتاب بپوشانید تا ظاهری دنج داشته باشید یا کابینت هایی با رنگ روشن برای ظاهری مدرن. تمیزکننده های حرفه ای نه تنها می توانند لوستر شما را با خیال راحت جدا کرده و دوباره سرهم کنند، بلکه می توانند درخشندگی بیشتری به آن ببخشند. اگرچه می خواهید کمی جسور باشید، اما اگر روی چیزی کار می کنید که برای مدت طولانی در خانه شما باقی خواهد ماند، خیلی دیوانه نشوید. برای طراحی راهرو روان ایده بگیرید.

مثلاً مثل دلقک زدن – یکی از آن بچه ها چقدر می تواند دچار مشکل شود؟ متأسفانه به نظر می رسید کلاین در یک نقطه کنترل خود را از دست داد و با سر به جعبه های داخل رینگ پرتاب شد. از جمله اقدامات او یک شیرین کاری طاق نما بود، که در آن او با چنگال را می گرفت تا روی اسبی که در حال تاختن بود، بدون اینکه به زین دست بزند، خود را از پهلو به پهلو می گرفت. یک سیستم ایمنی جدید برای بالا بردن تدریجی اجراکنندگان نصب شد و این عمل در نهایت پس از 18 ماه وقفه به صحنه بازگشت. شرکتی که کانترهای شما را نصب کرده احتمالا قبلاً آنها را آب بندی کرده است. فقط این مراحل را دنبال کنید تا میزهای گرانیتی خود را تمیز نگه دارید، و سال ها سرمایه گذاری خود را تحسین خواهید کرد. روندها می آیند و می روند. چه نوع رنگی روی این قطعات استفاده کنم که بتواند تماس دائمی با دست و بازو را تحمل کند. کرامپون‌ها معمولاً دارای میخ‌هایی هستند که در قسمت جلوی کفش بیرون می‌آیند و معمولاً اولین تماس را با یخ ایجاد می‌کنند. پله‌های شناور به طبقه اول می‌رسند که شامل اتاق نشیمن، اتاق ناهارخوری، آشپزخانه و اتاق خواب اصلی است. هنگامی که بسته شما برای اولین بار به دستتان رسید، همه چیز را به دقت بررسی کنید تا در صورت خرابی، فوراً درخواست تعویض کنید.

قدرت Buy A Chandelier

با چند رنگ و بافت روبان، مقداری چسب و پایه سفت، می‌توانید کلاژی درخور قاب بسازید. و «چراغ‌های راه‌انداز» کوچک در لوله‌ها، پایه مرمری وان را احاطه کرده‌اند و فضایی سرگرم‌کننده و رمانتیک در شب ایجاد می‌کنند. ایجاد یک راهرو مهیج حتی راهروی شما باید منعکس کننده سبکی باشد که برای بقیه خانه خود انتخاب کرده اید. به تنهایی می تواند خیلی چیزها را بگوید، لازم نیست برای بقیه ظاهر خود تلاش زیادی کنید. به عنوان مثال، اگر بقیه خانه شما رسمی است، یک لوستر نشان دهنده اتاق نشیمن دلپذیری است که در ادامه وجود دارد. به عنوان مثال، پرتقال اشتها را تحریک می کند.

به عنوان مثال، یک ساعت پدربزرگ، زمان را مشخص می کند. هیچ کس علاقه ای به رفتن به سیرکی ندارد که نوید یک زمان آرام را می دهد. آسوشیتدپرس. "حادثه سیرک پراویدنس سه آکروبات را در وضعیت بحرانی قرار داد." روزنامه گاردین. نستراک، کلی. "مرگ مجری روی صحنه بر مشکلات سیرک دو سولیل می افزاید." روزنامه گاردین. کدام پوکمون به عنوان نگهبان جنگل Ilex عمل می کند؟ آسیب وحشتناک بود: از آنجایی که ماشین های سیرک چوبی بودند، به راحتی خرد می شدند و لامپ های نفتی که آنها را روشن می کردند به سرعت آتش سوزی را شعله ور کردند که ده ها نفر را به دام انداخت و کشته شد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما