جوایز انتخاب منتقدان 2022: «قدرت سگ» برنده بهترین فیلم شد

[ad_1]

اعتبار …امی سوزمن / گتی ایماژ

بیشتر انتخاب منتقدان بر پاداش‌ها متمرکز شده‌اند، اما جنگ در اوکراین به روش‌های مختلفی حل شده است.

به ویژه، ماریا باکالووا، بازیگر نامزد اسکار، که بیشتر به خاطر نقش آفرینی اش در فیلم «پس از فیلم بورات» شناخته می شود، یکشنبه شب – قبل از اعلام جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد – به اوکراین رفت. برای آشنایی با مردم وقت بگذارید.

باکالووا گفت: “من اهل بلغارستان هستم و خانه من چند صد مایل از اوکراین فاصله دارد.” “بنابراین در حالی که در این شب ویژه گرد هم می آییم، می خواهم لحظه ای را برای قدردانی از شجاعت مردم اوکراین که از حق خود برای آزادی و دموکراسی دفاع می کنند، صرف کنم.

من واقعاً امیدوارم که دور هم جمع شویم و عصر جدیدی از تبادل فرهنگی و هنری بین اروپای شرقی و هالیوود را آغاز کنیم که نیروی اصلی خلاقیت در قرن بیستم بوده است.» بنابراین امیدوارم پیام من به مردم اوکراین برسد: ما شما را می بینیم. ما در کنار شما هستیم. و قلب ما با شماست.

باکالووا اهل بورگاس، چهارمین شهر بزرگ بلغارستان است که کمتر از 750 مایل از پایتخت اوکراین، کیف، فاصله دارد. اوایل روز یکشنبه، روسیه یک حمله هوایی به یک پایگاه نظامی در غرب اوکراین انجام داد و جنگ را به فاصله 11 مایلی از مرز لهستان رساند.

بیلی کریستال برنده جایزه یک عمر دستاورد نیز ریشه در این منطقه دارد و می گوید که مادربزرگش اهل اودسا و کیف بوده و برای فرار از قتل به ایالات متحده فرار کرده است. زمانی که او در لانگ آیلند بزرگ می‌شد، «خنده‌اش – اولین خنده زندگی من – سوختی است که موتور من هنوز هم امروز می‌سوزد. می تواند دوباره خنده و شادی باشد.

هانا وودینگهام، ستاره «تد لسو»، ضمن قدردانی از بهترین سریال کمدی بازیگران، «درباره بچه‌هایی در اوکراین صحبت کرد که در حال حاضر از این سوء استفاده کاملاً ویران شده‌اند. لطفاً تا آنجا که می‌توانید به آن فکر کنید و تا می‌توانید به آن کمک کنید.»

بزرگ‌ترین جایزه شب قبل از ارائه بهترین عکس توسط سرمربی لس‌آنجلس رامز، شان مک‌وی، به نامزدش، ورونیکا خمین، مشاور ملکی اوکراینی، اهدا شد. او در این گردهمایی گفت: “من با افتخار در کنار هموطنان اوکراینی ام ایستاده ام و قدرت آنها را تحسین می کنم.” “آنها با چنین ظرافت و شجاعت عمیقی با ناملایمات غیر قابل تصوری روبرو شده اند. مبارزه آنها و روشی که آنها جهان را متحد کرده اند واقعاً تأثیرگذار است. جایی در جهان ما برای این نوع خشونت وجود ندارد.” بله، و دعای ما برای همه مردم است. روح هایی که گم شده اند

همچنین تعداد انگشت شماری از بازیگران وجود داشتند – از جمله “جانشین” جرمی استرانگ و بازیگر “لوتوس سفید” موری بارتلت – که پرهای آبی و زرد رنگ های ملی اوکراین را نشان می دادند.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما