حذفیات رسمی کنکور 1401 به صورت کامل – مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی علیرضا افشار

متینی: سالهای قبلی هم سنجش در این داستان بود، سنجش قبل از کنکور چهار آزمون برگزار میکند که از این چهار آزمون میتواند روند سوالات کنکور را پیدا کنید. قطعا منفعت مالی وجود داشته که این اتفاق رخ داده است، سنجش وقتی میبیند که موسسات دیگر از آن جلو افتادهاند، رفتاری میکند که دوباره اعتبار پیدا کند. درحالیکه یکی از ویژگیهای مشاور کنکور این است که داوطلب را از سردرگمی بیرون بیاورد تا داوطلب بتواند در انتخاب منابع کمکآموزشی، آزمون آزمایشی و کلاس کنکور دقت و آگاهی بیشتری داشته باشد و به این شکل از هزینههای اضافی کم و در دام افرادی که فقط به دنبال فروش محصولاتشان هستند، جلوگیری کند. گاهی در حین حل سوال به اشتباهات رایج خودتون پی خواهید برد و این اشتباهات رو در آزمون های آزمایشی و کنکور به احتمال کمتری تکرار خواهید کرد. هرسال یک میلیون دانشآموز در کنکور شرکت میکنند اگر نصف این جمعیت این تعداد کتاب را تهیه کنند ببینید این موسسات چند میلیارد درآمد کسب میکنند. البته به همه این نرم افزارها نباید اعتماد کرد؛ چرا که ممکنه اطلاعات نادرستی به شما بدهند و شما رو از مسیر موفقیت دور کنند.

با توجه به اینکه در مشاوره های تحصیلی غیرحضوری، مشاور نمی تواند شما را ببیند، شما می توانید بدون هیچ گونه استرس و یا خجالتی سوالاتی که شاید از نظر شما ساده باشند را بپرسید. من سال ۹۹ بهمن ماه کارشناسی (فنی)قبول شدم و بهمن ماه ثبت نام کردم بعدش پشیمون شدم قبل اسفند ماه بود ک انصراف زدم و در هیچ کلاسی شرکت نکردم سال بعدش ۱۴۰۰بدون ازمون شبانه قبول شدم و الان دارم کلاس ها رو میرم ایا در اینده ب مشکل بر میخورم؟ حتی هر سال برخی از سوالات آزمون سنجش به شکل مشترک و تکراری درکنکور قرار میگیرد.مسئله تعاونی است که درسازمان سنجش وجود دارد، اینها که برگزارکننده بزرگترین آزمون کشور هستند نباید خودشان آزمون جانبی برگزار کنند. اسم سینا تهرانی رو بیشتر از بچه های دانشگاههای شریف و تهران می تونید بشنوید. گاها ممکن است یک کنکوری بخاطر ضعف آموزشی ای که در گذشته داشته از ادامه ی کار با بک مشاور کنکور معمولی تهران سر باز بزند اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور تهران نه تنها متناسب با قوت شما بلکه حتی پا به پای ضعف های علمی و روحیه ای شما برنامه ریزی خود را انجام میدهد.

مشاور کنکور 100

در این سیستم به جای فکر به نحوه تربیت دانشآموزان روی نحوه درآمدزایی از والدین دانشآموزان وقت میگذارند. در این بازار یک سری صادقانه کار میکنند و یک عده دیگر به کنکور به عنوان فرصت درآمدزایی نگاه میکنند. چقدر بدون وجود این بانک کتابها و کتابهای کمک آموزشی امکان موفقیت در کنکور وجود دارد؟ به عنوان مثال استاد منتظری موسس حرف آخر به اهمیت ویدیوهای آموزشی اشاره کرده و گفت : موسسه حرف آخر در DVD ریاضی حرف آخر مطالب را با روشی نوین و روانشناسی مغز به گونه ای آموزش داده است که دانش آموز میتواند فقط در 1 هفته بیش از 70% ریاضی را یاد بگیرد. در کنار این، در سالهای گذشته هم مافیای کنکور به شدت قویتر شده است و این گروه دیگر تنها به موسسات آموزشی خاص خلاصه نمیشود؛ از معلمانی که هر ساعت برای کلاسهای خصوصی بیش از یک میلیون تومان میگیرند تا موسساتی که کلاسهای کنکور آنلاین ارائه میدهند حالا همگی بخشی از داستان صنعتی شدن آموزش در ایران هستند.

مشاور کنکور پویا کامران

این یکی از بزرگترین و علنیترین خیانتهای رخ داده در سیستم آموزشی کشور است، اما به نظر من مشکل خیلی از عمیقتر از این حرفهاست. اولین درس در دفترچه اختصاصی کنکور (البته بعد از درس زمین شناسی، دلیل صحبت نکردن در مورد زمین این است که در زیرگروه یک ضریب زمین شناسی صفر است و هیچ تاثیری در درصدهای لازم برای پزشکی ندارد) درس ریاضی است. یعنی به طور ساده کسی که مسئول برگزاری بزرگترین آزمون کشور است، مغازهای به اسم تعاونی سنجش ساخته است و هیچ نهاد دولتی هم با آن مخالفت نکرده است. اما این رفتار تغییر کیفیت سوال و آزمون نبود بلکه آزمون سنجش شبیه کنکور شد و هیچ اعتراضی را هم قبول نمیکنند.حتی بعد از اعتراضات درباره سوالات، به راحتی گفتند که سوالات از کتاب بوده است. به نظر تون میتونم توی یک و نیم ماه دهم رو از اول تستی با مرور بخونم یا زمان بیشتری بزارم ؟ ما هم برای شما دانش آموزان عزیز برنامه ریزی جامعی آماده کرده ایم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا اصولی و حرفه ای مباحث هر 3 سال را مطالعه کنید، تست بزنید و مرور کنید.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما