حذف استقلال از جام حذفی؛ درخواست پیکان شفاف است!

[ad_1]

موضع پکان نسبت به تعویق بازی با استقلال در جام حذفی؛ او می گوید الهلال بدحال از لیگ قهرمانان خارج شد اما بازی استقلال را لغو کرد!

خودروسازان پایتخت نسبت به تعویق بازی پکان و استقلال در مرحله یک شانزدهم جام حذفی اعتراض کردند. اعضای تیم پکان که همه برای ادامه بازی آماده بودند و حتی به اردوی پیش از بازی رفته بودند، مجبور شدند با خبر لغو بازی مواجه شوند و به همین دلیل علیه سازمان لیگ فوتبال موضع گیری کردند. .

سعید دقیقی مدیر تیم فوتبال پکان در این باره گفت: قبلا هم گفته بودم که سلامتی همه اهالی فوتبال باید در اولویت باشد و امیدواریم بازیکنان و کادرفنی استقلال که دچار بیماری عروق کرونر شده اند بهبود پیدا کنند. در اسرع وقت.” آوردن؛ اما نکته مهم برای ما ابهام در این ماجراست.

وی با اشاره به تعداد اعضای تاج گذاری شده استقلال گفت: از صبح روز دوشنبه اخبار ضد و نقیضی در رسانه ها مبنی بر تعداد پزشکی قانونی باشگاه استقلال منتشر شد. آمار بیماری های عروق کرونر قلب و مرگ و میر روزانه و به صورت شفاف توسط وزارت بهداشت منتشر می شود و فکر می کنم خوب است سازمان لیگ و مرکز پزشکی ایفمارک اسامی افراد مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در استقلال را منتشر و نظر آنها را روشن کنند. مردم. در این زمینه. با خودم گفته می شود که اکنون 17 بازیکن و یک کارمند تیم به این ویروس مبتلا شده اند. تعداد 18 نفر تیم فوتبال از مجموع بیماران کرونا در کشور بیشتر است و خواسته ما شفافیت است.

مدیرعامل تیم فوتبال پکان افزود: چند ماه پیش در لیگ قهرمانان آسیا شاهد بودیم که تیم الهلال عربستان به عنوان قهرمان قاره آسیا به ویروس کرونا و تعداد زیادی مبتلا شد. اعضای آن آلوده شده بودند.” یادم هست در آن زمان الهلال فقط 13 بازیکن داشت که مبتلا نبودند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی این تیم را لغو نکرد و به آنها هم گفته شد که با 11 بازیکن می توانند در زمین حضور داشته باشند. الهلالیه به این امر راضی نشد و از لیگ قهرمانان حذف شد. بزرگتر از الهلال در آسیا دارید؟ طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، تیم استقلال بیش از 35 بازیکن دارد که طبق اعلام کمیسیون پیشگیری از رشوه کرونا، 17 نفر از آنها مبتلا هستند اما همچنان می توانند در زمین حضور داشته باشند و با افراد دیگر بازی کنند. چطور به این راحتی بازی را جلو می برند؟

دکیکی افزود: همانطور که گفتم ابعاد پنهانی در این داستان وجود دارد که برای ما قابل هضم نیست. امیدواریم مرکز ایفمارک، اتحادیه لیگ و فدراسیون فوتبال در این باره شفاف سازی کنند و قوانینی را که بر اساس آن بازی را به تعویق انداخته اند توضیح دهند. قبلا هم گفته بودم که می خواهیم قانون را اجرا کنیم و حالا می خواهیم بدانیم چه قانونی برای به تعویق انداختن بازی اعمال کرده اند.

وی با بیان اینکه تیم پکان برای دیدار با استقلال به اردو رفته است، افزود: متأسفانه این اقدام دوستان هزینه زیادی برای باشگاه پکان داشته است. از نظر منابع مالی به اندازه استقلال قوی نیستیم. تیم ما به طور روتین و طبق برنامه ریزی هتل را در اختیار گرفت و اعضای تیم راهی کمپ شدند. حالا که کمپ بی فایده تلقی می شود، هزینه باشگاه را کی خواهد داد؟ دکیکی افزود: ما کمبودها را در این زمینه می دانیم اما برای بازی با استقلال باید هزینه های زیادی می پرداختیم و امیدوارم ارتباط لیگ فوتبال با باشگاه استقلال که بازی را جلو برد، مسئولیت پذیر باشید و فکر کنید. در مورد آن.”

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما