خالق سرنوشت شب برای مهدی طارمی

[ad_1]

از ساعت 1.4 دقیقه سه شنبه دو تیم پورتو و اسپورتینگ تهران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان مهدی طارمی پیش از این دیدار 2 برد با 2 امتیاز کسب کرده اند و پس از این تیم 3 امتیازی شده اند.

فاصله تا بالای جدول لیگ پرتغال نقطه عطف قابل توجهی است، اما برای ایرانی ها حساسیت های این بازی نه تنها به صورت اتفاقی به جدول مربوط می شود، بلکه به وضعیت مهدی طارمی نیز مربوط می شود. شاید اگر چند هفته پیش هواداران فوتبال در ایران دعوای زیادی برای مهدی طارمی نداشتند، چرا که می توانستند تیم ملی هجومی 5 ساله را به میدان برسانند و به عنوان مهره اصلی در زمین اصلی بازی کنند و احتمالاً یکی. از مسلمانان خوش شانس، گلزانی. این در حالی است که در سه هفته اخیر در لیگ پرتغال، جای مهدی طارمی تا حد نهایی تغییر کرده است. تحولی که مستقیما در تفکر سرمربی این تیم رخ می دهد سرخیو کانسپسیون است.

در این شرایط طارمی باید مدعی حساسی باشد که در سه بازی اخیر 3 دقیقه کامل بازی نکرد و بدتر از آن در هر سه بازی اخیر به عنوان بازیکن، سهام از نیمه تمام شد. -فینال و به زمین فرستاده شد. آخرین بازی مهدی طارمی برای پورتو، بازی دوم مقابل آروکا است که در نیمه دوم دقیقه انجام شد. شاید خود حضور مهدی طارمی در اردوی ملی دلیلی بر غیبت او نباشد، اما واقعیت این است که قبل از حضور مهدی طارمی در تیم ملی و در دو دیدار، بلانچ و فامیلیکائو نیز حضور داشتند. از نیمکت! و در بازی دوم، بلانش ها در 3 دقیقه وارد بازی شدند و در بازی دوم، فامیلیکائو فقط 2 دقیقه فرصت بازی داشت. این دیدار در شرایطی به پیروزی رسید و در هر یک از این دو بازی موفق شدند.

عجیب ترین چیز در مورد مهدی طارمی بازی نکردن در ترکیب اصلی و از سمت ورودی به عنوان بازی برگشت به فروشگاه Inke و نه به عنوان یک هدف یا نوک حمله بلکه به عنوان یک پورتو دوم هجومی است که در پورتو اصلی بازی می کند. بنابراین با توجه به سناریویی که در آن سه بازی اخیر مهدی برای پورتو در زمین نوشته شده است، به این نتیجه می رسد که اجماع با تغییرات تاکتیکی رخ داده در تیمش، پست جدید مهدی طارمی را مشخص کرده است. بدترین قسمت این ماجرا اما این است که گل اول طارمی در خط حمله تبدیل به گل فرعی شده و این موضوع توسط تیم ملی ایران در پورتو بر سر زبان ها افتاده است.

در این میان، انعکاس پورتو در مورد اهمیت این توافق به جدایی لوئیس دیاس از این تیم و درگیری او با لیورپول نیز مرتبط است. به طور جداگانه دیاس که مهرش در حمله پورتو تاثیر داشت فکر می کرد مهدی طارمی باید به ترکیب اصلی خود بازگردد اما برای آروکا مشخص بود که جدایی دیاس باعث تغییر جایگاه مهدی طارمی نشده است.

با این حال، در مورد میتوان کوتاه مدت، مهمتر از آن بازی سه شنبه با اسپورتینگ برگزار می شود تا جایگاه مهدی طارمی مشخص شود. او در این فصل نیز پتانسیل خود را نشان داد و همزمان پس از «بازی، ضربه زدن» به یکی از خوش شانس های اصلی کسب عنوان آقای گالی در لیگ پرتغال. طارمی در این مدت سالی دو بار باعث خوشحالی هم تیمی هایش شده است تا اثر نمونه زرتشتی در پورتو باشد. با این حال، با شروع آخرین تحولات، احتمال دستگیری گلزنی زیاد است. تارمی در حال حاضر روی گل ها و گل هایی که بعد از جدایی داروین و لوئیس دیاس در دست ساخت هستند، تمرکز دارد، سومین گولزان در لیگ برتر پرتغال حضور دارد، اما مشکل اینجاست که نمی توان این مکان را از دست داد. ریکاردو اورتا از براگا و فران ناوارو از ژیل واینستاین در بالای جدول گلزنان جای خود را ثبت کرده و به مهدی طارمی رسیده اند.

فوتبال

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما