خبرنگار ایرانشهر: مردم برای خرید نان باید مهمانی بگیرند!

[ad_1]

عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایران و سرباز در مجلس با اشاره به قیمت نان در این منطقه گفت: مشکل دیگر این است که مردم ایران باید پارتی داشته باشند تا از فلانی نان بخرند. نانوایی ؛ ” قیمت یک قرص نان به 10 هزار تومان رسیده و شاهد صف های طولانی در نانوایی ها هستیم.

به گزارش شفقنا، نماینده مردم و سربازان ایران در مجلس شورای اسلامی با امتناع از آوردن آرد به ایران به دلیل افزایش قیمت توسط شرکت های حمل و نقل، افزود: عدم مدیریت در مجتمع های محلی و منطقه ای به همین دلیل بسیاری از مردم روی یک نان درست کن قیمت 10 هزار تومان

عبدالنصیر درخشان در خصوص وضعیت مناطق عقب مانده سیستان و بلوچستان گفت: در زیرساخت های استان سیستان و بلوچستان مشکلات زیادی وجود دارد، نه حتی پل، از دولت و متولیان امر می خواهم برای این جاده فکری کنند. اما تمام راه های روستایی در اثر سیل ویران شده است و ما تماشاگر هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر در دلگان قطب تولیدات کشاورزی منطقه سیل همه زمین ها و محصولات کشاورزی را از بین برده است و باید کشاورزان را به کشاورزی و کشاورزی تشویق کنیم اما دولت توجهی ندارد. ” این امر منجر به بی انگیزگی کشاورزان می شود که تبعات جبران ناپذیری دارد و برای جبران خسارت سیل هزار میلیارد تومان وام در نظر گرفته شده است و این در حال حاضر فقط یک شعار است و باید اجرایی شود. .

نماینده مردم ایران و یک سرباز در مجلس با اشاره به قیمت نان در این منطقه گفت: مشکل دیگر این است که باید در ایران جمعی باشند تا نان را از نانوایی بخرند. قیمت یک قرص نان به 10 هزار تومان رسیده و شاهد صف های طولانی در نانوایی ها هستیم.

درخشان خاطرنشان کرد: شرکت های حمل و نقل به دلیل افزایش هزینه های حمل و نقل از آوردن آرد به حوزه خودداری می کنند و این به دلیل عدم مدیریت در مجتمع های محلی و منطقه ای است. انتظار داریم دولت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد چرا که نان حداقل نیاز و تغذیه هر فرد است و درست نیست که مردم از حداقل غذا هم محروم باشند.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما