خرید شال و روسری جدید بصورت آنلاین + ارسال رایگان سیکا مد

روسری ها و شال ها بسته به مواد و محل تولید قیمت های متفاوتی دارند. همچنین بیشتر اوقات در سایت طرح فروش شفت انگیز فعال میباشد که میتوانید محصولات مورد نظر خود را با قیمت استثنایی خریداری نمایید. خرید انواع شال و روسری خاص را با تخففات ویژه در سیکا مد تجربه کنید. مشاوران مسترمانتو بصورت آنلاین در خدمت شما هستند و می توانید در موردجنس پارچه و رنگ مانتو سال و استایل فردی مشورت بگیرید .

  • مثلا یک شال و روسری نخی در حالی که سبک و راحت هستن و برای روزهای گرم و موقعیت هایی مثل محل کار مناسبن، جنس ابریشم برای مناسبت های رسمی و مهمانی ها به کار میان و جنس موهر برای روزهای سردتر انتخاب های بهتری هستن.
  • روسری نخی علاوه بر انواع مختلفی که دارد مانند روسری زنانه و روسری دخترانه، طرح های متنوع و رنگ بندی فراوان نیز دارد.
  • پس از سفارش در کمتر از چند روز درب منزل خود خرید را تحویل بگیرید.

ارسال منظم، ضمانت بهترین جنس و تضمین ایرانی بودن کالا سه اصل اولیه ماست. خرید یکی از دغدغه های بانوان است.در فروشگاه های سنتی محدودیت طرح  و رنگ و همچینین کم حوصلیگی فروشنده مانع از این میشود که شما بتوانید محصول دلخواه خود را انتخاب کنید. اکنون به خود می‌بالیم که محصولاتی تولید کرده‌ایم برگرفته از ویژگی‌های بارز هنر ایران‌زمین که مورد توجه و استقبال بانوان کشور از جمله جامعه هنرمندان و بازیگران مطرح کشور قرار گرفته است. در هر صورت کارتون ها راحت هستند و شما می دانید چه چیزهایی بخرید تا بیشتر از آنها استفاده کنید. با توجه به اینکه در ایران از روسری و روسری بسیار کاربردی و استفاده میشود ، می توانید با توجه به بودجه خود روسری یا روسری مناسبی پیدا کنید.

لینک های سریع

همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل روسری عید فراهم اورده ایم. با شال و روسری می تونین رنگ های بیشتری به تیپ تون اضافه کنین یا وقتی رنگ های زیادی در سایر بخش های لباس ها به کار بردین، تیپ تون رو به تعادل برسونین و در کل با یک انتخاب هوشمندانه استایل تون رو زیباتر خرید روسری کنین. با توجه به اینکه این سال ها روز مادر در پایان سال است و فصول گرم سال در پیش است ، روسری های نخی می تواند انتخاب خوبی برای ما باشد. تنها رابطه جنسی که در این فصل گرم سال کمی نفس می کشد تا احساس گرما نکنید ، روسری و روسری نخی است. قیمت آنها معمولاً مناسب است و در طرح ها و رنگ های متنوعی ارائه می شود.

روسری جدید

با ورود به این وب سایت‌ها و یا فروشگاه‌های اینترنتی مانند این است که به یک بازار بزرگ فروش این اکسسوری وارد شده باشید. با این حال می‌توانید بهترین مدل و طرح‌های به روز را در کمترین زمان ببینید و به مقایسه قیمت آن‌ها بپردازید. پس از سفارش در کمتر از چند روز درب منزل خود خرید را تحویل بگیرید. معمولاً کارشناسان مد برای مانتو‌های ساده و بدون طرح شال‌ و روسری طرح دار و برای مانتو‌های شلوغ و رنگارنگ مدل ساده و یک رنگ انتخاب می‌کنند. معمولاً استفاده از شال برای دختران و خانم‌های جوان بیشتر پیشنهاد می‌شود. همچنین برای خانم‌های سن و سال دار استفاده از روسری‌های ساتن و ابریشمی بیشتر از شال‌های تک رنگ پیشنهاد می‌شود.

روسری نخی ساده

اگر در مورد لباس ها و مانتو های جدید آنها اطلاعاتی داشته باشید ، کارتون راحت تر می شود. با یک مانتو و لباس ساده ، شال ها و روسری های طرح دار کارایی بیشتری دارند. روسری های ابریشمی در این زمینه نقش اصلی را دارند ، هم کیفیت خوبی دارند و هم شیک و ظریف هستند. روسری های ابریشمی معمولاً طرح دار و رنگی هستند ، شما می توانید رنگ زمینه یا رنگ های استفاده شده در طرح را با رنگ لباس خود تنظیم کنید.

همچنین وجود شال‌های ساده رنگی نخی در رنگ‌های متناسب با رنگ صورت در کمد خانم‌ها ضروری است. همچنین داشتن چند روسری چهارگوش پشمی و یا نخی برای تکمیل برخی از تیپ‌های مختلف نیز لازم است. نکته مهم دیگر در مورد انواع این پوشش، توجه به کیفیت می‌باشد.

معمولاً از رنگ های گرم در آنها استفاده می شود و به دلیل جنسیت شما را گرم می کند. شال های مویی نسبت به شال های بافتنی یا پشمی کمی سبک ترند اما هوای سرد از آنها عبور نمی کند ، بنابراین احساس راحتی به شما دست میدهد. خرید چارقد و روسری ترکمن، روسری منقش به طرح ها و رنگ های متنوع است که ریشه های کناری آن را “پورچیک” (منظور همان ریشه روسری می باشد) می نامند و معمولاً بیرون از خانه استفاده می‌کنند. چارقد از جنس پشم، ابریشم و نخ می باشد که در حاشیه آن ها ریشه‌های بلندی قرار گرفته که این ریشه‌ها از جنس پشم، ابریشم، نخ لیلون بافته می‌شود و به صورت دست دوز و ماشینی آماده و تهیه می‌شود.

این مدل روسری نخی ها لطافت و ظرافت بافت روسری‌ های موهر را ندارند. همین الان 2593 تا روسری مجلسی با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست! غرفه‌دارهای باسلام از شمال تا جنوب اینجا هستن تا بهترین تجربه خرید روسری مجلسی رو برای شما فراهم کنن. روسری پاییزه؛ یک سبک متنوع از انواع روسری است که حالا در مدل ‌های گوناگون عرضه می‌ شوند. خانم ‌ها با سلایق گوناگون و نیازهای متنوع پا در فصل پاییز می ‌گذارند. در این فروشگاه اینترنتی به‌ دنبال پاسخی مناسب برای حس و حال پاییزی بانوان هستیم.

این شال نخی مدل 1400 بسیار زیبا را به دلیل هارمونی رنگی که دارد می توان با مدل لباس های مختفی ست کرد. این کار را هم برای استایلهای بیرون از خانه و هم در در مهمانی های دورهمی می توان استفاده کرد. اکثر این روسری ها دارای ریشه های بلند می باشند که به آنها چارقد ریشه دار ( روسری دست ساز ) این نوع روسری ترکمن ها نمادهای خاص دارد که نشانگر هویت و ملیت آن ها می باشد. مدلینا با الهام از ترند جهانی  و فرهنگ ایرانی، انتخاب دقیق پارچه از بازارهای داخلی و خارجی و هنر دست دوزندگان ماهر توانسته است با خلق محصولات ماندگار به مهم‌ترین رسالت خود که همان جلب رضایت کامل مشتریان است دست یابد.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما