خشم میلانی ها از VAR; این گل کجا اشتباه کرد؟ (عکس)

[ad_1]

پس از دو شکست متوالی امشب، ناپولی موفق شد با یک گل میلان را در سن سیرو شکست دهد و این تیم را به رده دوم برساند. میهمان برای این پیروزی ارزشمند 85 دقیقه به مصاف هم رفت و هافبک مقدونیه ای آنها در دقیقه 5 با تک گل هر سه امتیاز را به دست آورد.

ناپولی البته خوش شانس بود که در دقایق پایانی بازی پیروزی خود را حفظ کرد. گل 90 + 2 زلاتان هفته گذشته میلان را از شکست مقابل اودینزه نجات داد و همچنین در دقیقه 90 بازی امشب گلی را به ثمر رساند تا شادی را در ورزشگاه سن سیرو به پا کند. تساوی در چنین شرایطی مانند حفظ رتبه دوم بود و میلانی ها از آن راضی بودند زیرا پس از شکست مقابل ناپولی به یک مکان جدول سقوط کردند.

پس از گل تساوی، سوت داور به صدا درآمد و میلانی ها خوشحال شدند. داور 40 ساله دیوید ماسا پس از پایان دفاعی ناپولی خواستار بازبینی صحنه شد و شخصا در زمین حاضر شد تا با کمک VAR حرکت آهسته را بررسی کند. در آن لحظه اضطراب، چشم داور به داور بود تا با تشخیص درست گل، شادی خود را از سر بگیرد. اما ماسا با تصمیم خود یک مدال نقره به میزبان داد!

داوران پس از بررسی فیلم در VAR گل میلان را به دلیل آفساید رد کردند. در ابتدا تصور می شد که ماسا به دلیل ایندیا ژیرو گل خورده است، اما خیلی زود مشخص شد که دلیل گل نخوردن بازیکن میلان، حضور ژیرو در محوطه آفساید هنگام ضربه زدن به توپ بوده است. با مشاهده اینکه مهاجم فرانسوی تعادل خود را از دست داد و روی زمین افتاد، تصمیم داور بسیار بحث برانگیز شد و میلانی ها شوکه شدند. اما این تصمیم برگشت ناپذیر بود و شماره اول از نام میلان حذف شد تا ناپولی دوباره قهرمان شود.

گلزن میلان با تعجب صحنه گل را تماشا می کند که داور پس از بررسی صحنه با کمک VAR آن را تکذیب کرد.

بلافاصله پس از بازی، شاهد توئیت های جنجالی هواداران و صفحات میلان در انتقاد از تصمیم داور بودیم که آن را دزدی دیگری علیه تیم خود دانستند که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد.

دوباره غارت کردیم

آیا می توانید برای من توضیح دهید که چگونه می توان بازیکنی را که روی زمین دراز کشیده در یک موقعیت فعال در نظر گرفت که روی حرکت تأثیر گذاشته است؟

تصور کنید چنین گلی در دقایق پایانی بازی بین یوونتوس باشد؟! خود را روی زمین آتش زدند

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما