خطر شکست بدون اعتراض دربی!

[ad_1]

خبرورزشی: دو روز پیش احمد مددی در مصاحبه ای با رسانه ها به نقل از پست اینستاگرامی محمد رشید مظاهری اعلام کرد که هیچ خطری متوجه این بازیکن نیست و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، خبر جدیدی منتشر شد. دیروز در مورد پرونده دروازه بان

مددی قول داده بود که ماجرا به خیر و خوشی تمام شود و خطری متوجه این بازیکن و تیم استاگلال نباشد، اما ظاهرا اتفاقات دیگری در راه است که می تواند دردسر بزرگی برای استاگلال ایجاد کند. پیش از این نیز گزارش شده بود که حداقل مجازات کمیته اخلاق در این خصوص محرومیت از آزادی در دو بازی بوده است.

از آنجایی که مجازات های کمتر از سه جلسه محرومیت قابل تخفیف نیست، اگر کمیته استیناف حکم نمایشی صادر کند و این دو جلسه باشد، نامزدهای مستقل نه می توانند اعتراض کنند و نه می توانند آن را تخفیف دهند. علاوه بر این مهم ترین موضوعی که می تواند برای استاگالال ناراحت کننده و خطرناک باشد، از دست دادن حمایت استقلالی ها در دربی پایتخت است.

به گفته صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، مشخص است که پرونده مشخص است و احتمالا تا دو هفته آینده تصمیم نهایی گرفته خواهد شد. بررسی پرونده و احتمالا فراخوان این دروازه بان به فدراسیون فوتبال یا دفاع معاون حقوقی باشگاه استیگلال از 18 دی ماه تا دو هفته انجام می شود که صالحی به آن اشاره کرد.

بر اساس اعلام رسمی تاریخ برگزاری دربی پایتخت در روز دوشنبه 13 دی ماه، اگر تعداد روزهای اعلام شده 14 روزه را محاسبه کنیم، حکم رشید مظاهری یکشنبه بیست و یکم همین ماه صادر شده و او یک روز قبل از آن صادر شده است. دربی باشگاه استقلال خواهد آمد. . با فرض اینکه حداقل یک جلسه محرومیت در انتظار دروازه بان اول استاگال باشد، باید گفت یک روز مانده به دربی به معترضان، فرهیختگان و مسئولان باشگاه استاگال اطلاع رسانی خواهد شد!

استقلالی ها که در هفته های اخیر تنها در دو بازی از سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال استفاده کرده اند، امید زیادی به حضور او در دربی دارند تا دروازه بان شاگردان محمد رشید مظاهری باشند اما ظاهرا دروازه بان و جذب کننده در خطر هستند. چرا که محمود فکری با ترکیبی که این هفته ها تیمش را غیرمستقیم به میدان فرستاد اعتقاد خاصی به مظهری دارد و سیدحسین حسینی را برای روزهایی که مظهری نتواند از استغرل حمایت کند آماده نگه داشته است.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما