دادگاه جنایات نفرت فدرال برای 3 مرد متهم به قتل احمد آربری آغاز می شود

[ad_1]


این ترکیبی از عکس‌های رزرو ارائه شده توسط مرکز بازداشت شهرستان گلین، گا، از سمت چپ، تراویس مک مایکل، پدرش گریگوری مک مایکل، و ویلیام «رودی» برایان جونیور را نشان می‌دهد.

AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

AP


این ترکیبی از عکس‌های رزرو ارائه شده توسط مرکز بازداشت شهرستان گلین، گا، از سمت چپ، تراویس مک مایکل، پدرش گریگوری مک مایکل، و ویلیام «رودی» برایان جونیور را نشان می‌دهد.

AP

انتخاب هیئت منصفه قرار است روز دوشنبه در محاکمه فدرال جنایات نفرت سه مرد جورجیا که در ارتباط با مرگ احمد آربری، یک دونده سیاه‌پوست متهم شده‌اند، آغاز شود که تیراندازی در سال 2020 باعث اعتراضات و خواستار عدالت نژادی شد.

وزارت دادگستری تراویس مک مایکل، پدرش گریگوری مک مایکل و همسایه آنها ویلیام “رودی” برایان را به جنایات ناشی از نفرت و تلاش برای ربودن این جوان 25 ساله متهم کرده است. هر سه متهم سفیدپوست هستند، در حالی که آربری سیاه پوست بود.

دادگاه فدرال قرار است یک ماه پس از محکومیت این سه مرد به حبس ابد در یک دادگاه جداگانه قتل در دادگاه ایالت جورجیا آغاز شود. هیئت منصفه در آنجا این سه نفر را به جرم قتل و سایر اتهامات در ارتباط با مرگ آربری مجرم تشخیص داد.

تراویس مک مایکل، که در طول محاکمه ایالتی در دفاع از خود شهادت داد، فوریه را توصیف کرد. 23، 2020، رویارویی در جزئیات. او گفت که او و پدرش آربری را در وانت بار خود تعقیب کردند و معتقد بودند که او ممکن است مسئول یک سری سرقت های اخیر در محله ساتیلا شورس آنها باشد. برایان نیز آربری را تعقیب کرد.

در یک لحظه تراویس مک مایکل و آربری با هم درگیر شدند و مک مایکل با تفنگ ساچمه ای خود به سمت آربری شلیک کرد و او را کشت.

اعضای خانواده آربری این قتل را که توسط برایان به صورت ویدئویی ضبط شد و بعداً در اختیار عموم قرار گرفت، یک “لینچ امروزی” نامیدند.

به گزارش آسوشیتدپرس، تراویس و گرگ مک مایکل قصد داشتند به اتهامات فدرال اعتراف کنند، اما پس از اینکه قاضی منطقه ای ایالات متحده، لیزا گادبی، موافقت نامه دادخواست ارائه شده توسط دادستان ها را به دلیل مخالفت های خانواده آربری رد کرد، از اعترافات خود صرف نظر کردند.

کریستن کلارک، دستیار دادستان کل در بیانیه‌ای گفت: «وزارت دادگستری تعهد خود را برای گفتگو با خانواده آربری و وکلای آن‌ها هم بر اساس قانون حقوق قربانیان جنایت و هم برای احترام به قربانی جدی می‌گیرد».

“قبل از امضای توافقنامه پیشنهادی که منعکس کننده اعترافات متهمان به اتهامات جنایات ناشی از نفرت فدرال است، بخش حقوق مدنی با وکلای قربانیان مشورت کرد. وزارت دادگستری تنها پس از آن که وکلای قربانیان به من اطلاع دادند که خانواده مخالفی ندارد، موافقتنامه را وارد کرد. او افزود.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما