دانشمندان از ECG برای تخمین میزان مرگ و میر بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر استفاده می کنند

[ad_1]

محققان بیمارستان مونت سینا در نیویورک دریافتند که با بررسی فعالیت الکتریکی قلب ، می توان پیش بینی کرد که کدام بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب بیشتر در خطر مرگ هستند. این نشانگر زیستی به راحتی قابل اندازه گیری است و می تواند مرگ را چند روز قبل پیش بینی کند.

با استفاده از دستگاه الکتروکاردیوگرام ساده (EKG) یا دستگاه ECG ، محققان وضعیت 140 بیمار کرونری را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که در 74 درصد موارد وجود شکل موجی نزولی QRS نشان دهنده بدتر شدن وضعیت است. نشانگر ارائه شده توسط محققان کوه سینا LoQRS نام دارد و گفته می شود که راهی عالی برای درمان بیماران در معرض مرگ است.

متوسط ​​زمان مرگ از اولین مشاهده LoQRS حدود 52 ساعت بود. جاشوا لامپرت ، سرپرست تیم تحقیق می گوید: “مطالعه ما نشان می دهد که کاهش شکل موج در نوار قلب در طول بیماری کووید -19 می تواند ابزار مهمی برای مراقبت بهتر از بیماران از پرسنل پزشکی باشد و به آنها این امکان را بدهد.” تغییرات بالینی را زودتر بیابید و مداخلات لازم را سریع انجام دهید. “با افزایش تعداد بیماران و بستری شدن مجدد در بیمارستان کرونر ، استفاده از نوار قلب می تواند به وخیم تر شدن وضعیت قبل از ارائه مراقبت های لازم توسط بیمارستان کمک کند.”

محققان می گویند استفاده از نشانگرهای LoQRS برای تشخیص خطر مرگ ناشی از آنفولانزا نیز م effectiveثر بوده است ، با این حال ، متوسط ​​زمان مرگ 6 روز اعلام شده است. محققان می گویند این می تواند به این نتیجه برسد که Covid-1 یک بیماری بسیار خطرناک تر از آنفولانزا است.

با توجه به اینکه روش LoQRS می تواند در طول زمان از طریق چندین مطالعه مورد استفاده قرار گیرد ، لامبرت پیشنهاد می کند که نوار قلب باید به محض بستری شدن به بیماران کرونری داده شود. وی گفت: “وقتی صحبت از بیماران Covid-1 می شود ، یافته های ما نشان می دهد که اسکن نوار قلب نه تنها هنگام ورود به بیمارستان مفید است ، بلکه می تواند به تشخیص علائم LoQRS در آینده نیز کمک کند.” اگر LoQRS رعایت شود ، کارکنان درمان ممکن است درمان پیشرفته تری را در نظر بگیرند یا بیمار را به بخش مراقبت های ویژه (ICU) منتقل کنند. “

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما