درباره مانیتور خانواده هواوی بیشتر بدانید.

[ad_1]

هواوی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فناوری جهان، با ارائه طیف گسترده ای از محصولات و ابزارها با سیستم عامل های یکپارچه، به بهبود همه جنبه های زندگی، کار، ورزش، اوقات فراغت و زندگی انسان کمک کرد و قصد دارد و به طور خلاصه، یک اکوسیستم کامل ایجاد کند. برای آنها. یکی از اجزای این اکوسیستم سوپر دیوایس هواوی مانیتور است که در حال حاضر چهار مدل از آن برای کاربردهای مختلف در بازار داخلی وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم. همچنین نگاهی کوتاه به این خواهیم داشت که هر یک از این مانیتورها برای چه کاری مناسب هستند.

موج مت

یکی از جذاب ترین اعضای مانیتور خانواده هواوی مدل MateView است. مانیتوری با ظاهری مینیمالیستی که می تواند علاوه بر عملکرد بی نظیر، ظاهری بسیار شیک و خاص به میز کار یا دفتر شما ببخشد. این مانیتور دارای صفحه نمایش 28.2 اینچی با حاشیه بسیار باریک است و از رزولوشن 4K + با نسبت تصویر 3:2 بهره می برد. اگر این ویژگی ها را به روشنایی 500 نیت، 1.07 میلیارد رنگ و 98 درصد پوشش رنگ DCI-P3 و 100 درصد sRGB اضافه کنیم، مشخص می شود که MateView می تواند یک انتخاب عالی برای طراحان و طراحان گرافیک باشد. زیرا رنگ های تولید شده در این صفحه نمایش بسیار نزدیک به واقعیت و بسیار شبیه به الگوی چاپ شده است. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به اتصال آن اشاره کرد که از طریق پورت USB-C یا بی سیم قابل انجام است.

این به شما امکان می دهد مانیتور را با استفاده از کابل USB-C (که در جعبه محصول موجود است) به کیس یا لپ تاپ با درگاه USB-C یا Thunderbolt (مانند Apple MacBook Pro یا کارت های گرافیک مجهز به این پورت) متصل کنید. در این صورت بالاترین کیفیت یعنی 4K + می تواند خروجی روی این مانیتور باشد. همچنین می توان این مانیتور را از طریق تراشه NFC به صورت بی سیم به سایر محصولات هواوی مانند تلفن همراه یا لپ تاپ متصل کرد. Mate View همچنین به دو بلندگو و دو میکروفون تعبیه شده در پایه مجهز شده است.

نوار صوتی 34 اینچی MateView GT

درباره مانیتور خانواده هواوی بیشتر بدانید.

گیمرهای حرفه ای به همان اندازه که به توسعه سخت افزار قدرتمند توجه می کنند، به انتخاب مانیتور نیز توجه می کنند. زیرا یک مانیتور با کیفیت بالا که برای بازی طراحی شده است می تواند تمام قدرت سخت افزاری را به نمایش بگذارد. MateView GT Monitor محصولی قدرتمند و حرفه ای است که برای گیمرها طراحی شده و از قابلیت های زیادی بهره می برد. اولین چیزی که در مورد این مانیتور توجه شما را به خود جلب می کند صفحه نمایش خمیده آن است.

مانیتور 3K از یک صفحه نمایش 34 اینچی با نسبت تصویر 21:9 استفاده می کند که ترکیبی عالی برای بازی است. اما مهم ترین ویژگی MateView GT نرخ رفرش تصویر 165 هرتزی آن است. به اجرای بازی های با نرخ رفرش بالا کمک زیادی می کند و کارش این است که تصویر را 165 بار در ثانیه آپدیت می کند تا حرکات کوچک هم دیده شود. این ویژگی به ویژه در تیراندازی های اول شخص موثر است.

به خاطر داشته باشید که نرخ تجدید تصویر در اکثر نمایشگرها 60 یا 90 هرتز است. این مانیتور با شدت نور 350 نیت از فناوری HDR10 پشتیبانی می کند و قادر است بهترین رنگ ها و نقاط تیره را با کنتراست 4000:1 نمایش دهد. اما MateView GT همچنین دارای یک ویژگی جذاب به نام “کنترل میدان تاریک” است که به طور خودکار نقاط تاریک را روشن می کند، بنابراین رقبای شما کمتر از نقاط تاریک و دور از دید پنهان می شوند. مجهز به نوار صوتی قدرتمند روی پایه مانیتور است که برای اتصال طراحی شده است و نیازی به خرید اسپیکر مجزا ندارید.

Matt View GT 27 اینچی

این مانیتور عضو کوچکی از خانواده Mate View GT است و برای گیمرهایی در نظر گرفته شده است که دوست دارند از ویژگی های جذاب این سری استفاده کنند اما قصد خرید یک سیستم گیمینگ میان رده را دارند. همانطور که از نام آن پیداست این محصول مجهز به پنل خمیده با صفحه نمایش 27 اینچی است.

این مانیتور دارای نسبت تصویر 16:9 با کیفیت تصویر 2K است و مانند مدل 34 اینچی از نرخ رفرش تصویر 165 هرتز استفاده می کند. این ویژگی MateView GT یک ویژگی عالی در رنج قیمتی 27 اینچی است و رقبای انگشت شماری برای این محصول وجود دارد. از دیگر ویژگی های این مانیتور هوآوی می توان به 16.7 میلیون رنگ، روشنایی 350 نیت، 90 درصد پوشش رنگ DCI-P3 و 100 درصد sRGB و پشتیبانی از فناوری HDR اشاره کرد.

نمایشگر 23.8 اینچی

درباره مانیتور خانواده هواوی بیشتر بدانید.

بالاخره نوبت به هواوی رسیده است که مانیتور ۲۳.۸ اینچی فول اچ دی را معرفی کند که محصولی اقتصادی است. این مانیتور با طراحی خوب گزینه ای ایده آل برای برنامه های روزمره اداری و خانگی است و از طراحی و عملکرد ساده بهره می برد. در طراحی و ساخت این مانیتور از پنل IPS استفاده شده است که باعث بهبود کیفیت تصویر و زاویه دید گسترده شده است.

علاوه بر این، روشنایی 150 مهره ای که به همراه این پنل ارائه می شود به شما کمک می کند تا حتی در محیط های اداری پر نور نیز به راحتی از این مانیتور استفاده کنید. Huawei Display 23.8 از دو فناوری کاهش تصویر T-blue Rainland و Flickr-free استفاده می کند که به شما در کاهش خستگی و آسیب چشم در استفاده طولانی مدت کمک می کند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر و خرید این مانیتور هوآوی می توانید از این لینک اقدام کنید.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما