در مهلت قانونی، استقلال از ساپینتو دفاع نکرد! ورزش سه

اخبار استقلال

در فرصت 48 ساعته ای که کمیته انضباطی تعیین کرده بود، هیچ دفاعیه ای از سوی ریکاردو ساپینتو و باشگاه استقلال به دست کمیته انضباطی نرسید! و در نهایت کمیته انضباطی بر استناد گزارش آنلاین تیم داوری اقدام به صدور رای کرد.

بی‌شک عدم واکنش باشگاه استقلال به حضور داور عامل اخراج ساپینتو در جشن قهرمانی قرمزها نشان از رضایت مدیران باشگاه از این ماجرا دارد. اولین واکنش باشگاه استقلال(تاج) به شکست در فینال جام حذفی صدور اطلاعیه ای چهار بندی بود. سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نامه‌ای به هواداران درباره شایعات مطرح شده پیرامون خودش واکنش نشان داد.

فینال جام حذفی/ ترکیب استقلال در دربی صدم؛ این جنگ نابرابر را ببر و جاودانه شو!

پس از عدم نتیجه مطلوب توسط کخ، زرینچه و پورحیدری، با پایان فصل 82_1381 امیر قلعه‌نویی این بار به طور ثابت و برای سه سال مربی استقلال شد و در فصل 85_1384، آبی پوشان را به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر رساند. از 26 تیر 1385 که قلعه نویی از این تیم جدا شد تا 28 اردیبهشت 1387 که دوباره به این تیم بازگشت، استقلال خالی از افتخار بود. ژنرال در بازگشت دوباره به استقلال، قهرمانی جام حذفی 87_1386 و لیگ برتر 88_1387 را برای آبی پوشان پایتخت به ارمغان آورد. پس از یک فصل حضور مرفاوی، مظلومی موفق شد در اولین حضور خود با این تیم عنوان نایب قهرمانی دهمین دوره لیگ برتر ایران را با یک امتیاز کمتر نسبت به سپاهانِ قلعه نویی کسب کند. مظلومی با کسب چهار پیروزی در شهرآورد تهران محبوبیت خاصی نزد هوادارن استقلال به دست آورد.

دوران حضور شفر در استقلال کوتاه بود و به دنبال نتایج ضعیف با استقلال در دومین فصل حضورش از سمت خود برکنار شد تا آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی جانشین وی شود و به این ترتیب برای نخستین بار یک مربی که سابقه مربی‌گری در سری آ را دارد در استقلال مشغول به کار شود. از دست دادن دو جام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی حتی برای بازیکنان ذخیره نشین استقلال هم سخت بود؛ از جمله سینا سعیدی فر. با آمدن زدراکو رایکوف یوگوسلاو و پایان بیش از دو دهه حضور دانایی فر، فصل تازه ای در باشگاه تاج رقم خورد.

اخبار استقلال

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. اگرچه در یک صحنه سعید صادقی با خودخواهی پاس تک به تک شدن را به ترابی و امیری نداد، اما تعللش از آن جهت بود که از راست برود و موقعیت بهتری را خلق کند اما اشتباه کرد. کاربر گرامی ، به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید. تمام حقوق مادی و معنوی برای استقلال نیوز محفوظ است استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

تیم فوتبال استقلال(تاج) روز گذشته با قبول شکست در دربی تهران، جام حذفی را از دست داد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود زا در خصوص تخلفات سرمربی باشگاه استقلال(تاج) اعلام کرد. با توجه به اختلافات درونی باشگاه در دهه 30، این باشگاه چندین فصل در مسابقات باشگاه های تهران شرکت نکرد. در نیمه دوم این دهه و بازگشت علی دانایی فر، تاج در سال 1335 و 1337 توانست هر دو جام باشگاه ها و جام حذفی را به دست آورد. دانایی‌فر این بار به مدت سیزده سال بی‌وقفه مربی‌گری تاج را بر عهده داشت تا صاحب رکورد طولانی‌ترین دوران مربی‌گری در پیشینه این تیم شود. از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای صدور این حکم ناعادلانه مدارک مستند و توضیح محکمه‌پسند می‌خواهیم.

این تیم پس از قهرمانی آسیا روند رو به سقوط را آغاز کرد و با قانون فدراسیون فوتبال در دوران ناصر نوآموز، به دسته سوم سقوط کرد. فدراسيون فوتبال در سال 71 تصميم گرفت براي رونق فوتبال در كشور به استانها سهميه بدهد.

اخبار استقلال

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما