fastescobanner

دزدی در پشت صحنه بیداد می کند

[ad_1]

مقامات ایالات متحده روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کردند که طی پنج سال 3 میلیارد و 2 میلیون کالای مسروقه را کشف و ضبط کرده اند.

به گزارش یورونیوز، با انتشار این خبر، جنگ در دنیای مجازی به عنوان بخشی از هیاهو و هیجان، رمزارزها را به وجود آورد که کمتر در قانون توجه شناخته شده است.

سوالی که در ذهن بسیاری از علاقه مندان دنیا ایجاد شده این است که دزدان در دنیای مجازی چگونه سرقت می کنند؟

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مانند سایر ارزهای دیجیتال در دنیای مجازی و در جریان مبادلات خرید و فروش می شوند. این در حالی است که سرمایه گذاران و افرادی که فرصت های مبادله ای را فراهم می کنند، اغلب با این فرآیند با سازمانی سازمان یافته و متمرکز مخالفت می کنند.

سفارشی که می تواند امنیت خرید، فروش و ذخیره رمزارز را تهدید کند.

مانوئل ولنتاین، یکی از مدیران شرکت فرانسوی Quinnhaus که در آن دوره ارزهای دیجیتال را اداره می‌کند، می‌گوید: «تعداد سایت‌های صرافی در این ارز دیجیتال همیشه نسبتاً زیاد بوده است».

وی افزود: اما به خاطر داشته باشید که آنها سرور یا دستگاه هستند. افراد بد می توانند هر از گاهی به این سرورها نفوذ کنند و از پول متنفر باشند.”

وی تاکید می کند که بیشتر این مشکلات به دلیل پایین بودن سطح امنیت است. الکساندر استاچچنکو، یکی از مدیران شرکت PMG که مشاوره خدمات مالی را ارائه می دهد، وجود یک مشکل امنیتی در این زمینه را تایید می کند که همچنین عبور از صرافی ها و همچنین سرورها را ثبت می کند.

او می گوید: به این ترتیب اگر به سرور نفوذ کنید، می توانید پسوردها را بدزدید.

وی افزود: پس از سرقت رمز عبور، بیت کوین از یک آدرس به آدرس دیگر منتقل می شود و افراد دیگر به آن بیت کوین ها دسترسی نخواهند داشت.

هک بلاک چین

پایه مقبره بر اساس یک زنجیره بلوکی است. تمام جزئیات رونوشت هایی که در زمینه نمادها رخ می دهد در زنجیره بلوکی ذخیره می شود. اتصال زنجیر و قفل بین هر بلوک باعث می شود که امکان تغییر در مجموع زنجیره ها بدون تغییر در کل زنجیره امکان پذیر نباشد.

با این حال، یک نظریه وجود دارد که اگر این گروه بتواند بیش از 5 درصد از بلاک چین را به دست آورد، خلاص شدن از شر زباله ها امکان پذیر است. یکی از مراکز مبادله ای رمزارز ادعا می کند که سالانه 2000 هزار نفر را در جریان حملات سایبری از دست داده است.

با این حال، کارشناسان معتقدند که هک کردن به بازار بلاک چین واقعی مانند بیت کوین غیرممکن است.

اریکا استنفورد، نویسنده کتاب رمزارزا، می گوید: “این پاسخ به سوال بیت کوین نیست، زیرا نیازهای انرژی دیگران است.”

جنایت مربوط به رمزارزها

بسیاری از هک هایی که در زمینه رمزارز صورت می گیرد با استفاده از روش های مرسوم اخاذی و کلاهبرداری مربوط به این فناوری است.

در این مدت سارقان در قالب رمزارز درخواست پرداخت می کنند.

یکی از رایج ترین روش های تیراندازی با کمان در بازار مشابه تیراندازی با کمان در پانزی است.

در فضای سرمایه گذاری، سرمایه گذاران بیشتر به اشکال غیرعادی علاقه علاقه مند هستند. بنابراین جنگ سالاران موفق ربوده شده و سرمایه گذاری می شوند.

آنها با الهام از دنیای رمزارزها، قیمت رمزارز را بالاتر از پانزی پانزی نیز قرار دادند تا پس از به اوج رسیدن قیمت، همه رمزارزها به فروش برسند. از این نظر، ممکن است سرمایه گذاران تعادل قدرت خود را از دست بدهند.

این رقم به جهان محدود نمی شود، اما تخمین زده می شود که قاچاقچیان سالانه 7 میلیارد دلار در سال 2019 به ارمغان بیاورند.

اریکا استنفورد می‌گوید: «نبرد واقعی خیلی در مورد رمزارزها نیست، بلکه در مورد این باور است که اگر بتوانید سریع ثروتمند شوید، مردم به سرمایه‌گذاری تشویق می‌شوند.»

وی در عین حال تاکید می کند که اوج این قابلیت ها بین دو سال و نیم است و اکنون سرمایه گذاران در بازار کمتر در برابر این قابلیت ها آسیب پذیرند.

الکساندر استاچچنکو همچنین معتقد است که بسیاری از صرافی های اصلی رمزارز اکنون سطح امنیتی خاص خود را برای رقابت با هکرها دارند. مانوئل والنت همچنین می گوید سطح نظارت به حدی بالا است که جنگ سالاران از آنها سوء استفاده نمی کنند، حتی اگر سال ها رمزهای سرقت شده خود را پنهان کرده باشند.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما