دستمزد تیم مردان و زنان آمریکا برابر بود: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812032 |
03 مارس 1400 در 19:45
3,182 بازدید |

1
نظرات

از این پس به بازیکنان زن و مرد تیم ملی فوتبال آمریکا جوایز مساوی تعلق می گیرد.

بازیکنان تیم ملی زنان آمریکا برای پایان دادن به جدال حقوقی 6 ساله بر سر حقوق برابر با فدراسیون فوتبال آمریکا به توافق مهمی دست یافتند. طبق این قرارداد، فدراسیون به دین‌ها قول 24 میلیون حقوق و پاداش معادل پاداش تیم ملی مردان آمریکا داده است.
فیفا امروز در بیانیه ای اعلام کرد که قرارداد جدید به بازیکنان 22 میلیون پاداش می دهد که یک درخواست اولیه است. فدراسیون برای جبران این موضوع موافقت کرد که یک صندوق 2 میلیونی برای حمایت از بازیکنان زن پس از خداحافظی از فوتبال و همچنین برای ارتقای ورزش بانوان ایجاد کند.

مگان راپینو، هافبک 36 ساله، به آسوشیتدپرس گفت: “نسل ما با بازی خداحافظی خواهد کرد زیرا همه چیز از هر نظر بهتر خواهد شد.” بود “
این یک دستاورد بزرگ برای سیندی پارلوکین، رئیس فدراسیون زنان است، پس از اینکه فرانسه برای دومین بار در جام جهانی آمریکا در سال 2019 قهرمان شد. او جایگزین کارلوس کوردرو می شود که پس از این بیانیه بحث برانگیز مبنی بر اینکه زنان از نظر بدنی کمتر از مردان آمادگی جسمانی دارند، استعفا داد.
سیندی پارلوکین گفت: “این فقط یک گام به سوی بازسازی تیم زنان است. من فکر می کنم این یک دستاورد بزرگ است و من در مورد آینده و آنچه در پیش است هیجان زده هستم.”
تیم زنان آمریکا از سال 1985 تاکنون چهار بار قهرمان جام جهانی شده است، در حالی که تیم مردان آمریکا از سال 1930 تاکنون به نیمه نهایی نرسیده است. در آوریل 2016، پنج ورزشکار آمریکایی به رهبری الکس مورگان و رپینو شکایتی را به کمیسیون فرصت های شغلی برابر ارائه کردند. سه سال بعد، این گروه بر اساس قانون پرداخت های برابر و بخش هفتم قانون حقوق مدنی آمریکا به دنبال غرامت بودند که در نهایت کارساز شد.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما