دفتر برنامهریزی کنکور + تجربه رتبههای زیر ۱۰۰۰

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر 1400، به دلیل شرایط پیش آمده مربوط به شیوع ویروس کرونا، احتمالا با تغییراتی نسبت به سال های گذشته مواجه خواهد بود. با این کار با فرارسیدن پایان هر مقطع زمانی میتوانید وضعیت خودتان را نسبت به پیشبینیها ارزیابی کنید. همچنین شما میتوانید از طریق تماس با استادبانک درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت کنید. پنل ایماض به نحوی طراحی شده است که شما میتوانید با استفاده از اطلاعات شخصی خودتون از طریق هر کامپیوتر یا تلفن همراهی اقدام به استفاده از پنل آموزشی کنید. به منظور یادگیری بهتر و تثبیت مطالب آموزش داده شده،برای هر فصل به صورت جداگانه جزوات تخصصی شامل نکات مهم و کنکوری و همچنین تست های آموزشی از کنکورهای سراسری سال¬های اخیر قرار گرفته است. همچنین در راستای عمل به رسالت بسط امکانات برابر آموزشی و تحقق عدالت آموزشی در سطح کشور تصمیمی از طرف بنیان گذاران گروه آموزشی ایماض مهندس رضا عالی و مهندس صادق همتی گرفته شد که کلاس تدریس ایماض با کمترین قیمت در مقایسه با تمامی مجموعه های آموزشی کشور و تقریبا بدون حاشیه سودی در اختیار دانش آموزان خوب سرزمینمون قرار بگیرد. زمان ثبت نام کنکور همانند سایر گروه های آزمایشی از اوایل بهمن شروع می شود و شما باید به هنگام انتخاب گروه آزمایشی اصلی خود ، کنکورهنر را نیز انتخاب و کارت اعتباری ثبت نام را خریده و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید.

چگونه بهترین رشته و بهترین دانشگاه را انتخاب کنم؟

مشاوره کنکور 1401 - با طرح رتبه شو IDNovin تضمینی 2رقمی شو من امسال پزشکی شهریه پرداز قبول شدم ثبت نام اینترنتی هم کردم ولی الان منصرف شدم و میخوام انصراف بدم. سلام من دیپلم تجربی نظام جدید دارم… منتخب : سلام. در کنکور فنی حرفه ای نظام جدید ۱۴۰۰چند نفر شرکت کردن؟ نحصیل بدون کنکور یک فرصت طلایی برای شماست تا بدون شکست دادن غول کنکور در رشته مورد علاقه تان تحصیل کنید. ظرفیت دانشگاه هایرشته های تجربی در سال 99 را در این مطلب مشاهده می کنید. چگونه بهترین رشته و بهترین دانشگاه را انتخاب کنم؟ در کدام دانشگاه تحصیل کنم بهتر است؟ اگر به رشته ای علاقه مندید و نمی دانید که کدام دانشگاه ها، رشته ی مورد نظرتان را ارائه می دهند یا کدام دانشگاه از نظر علمی در سطح بالاتری قرار دارد، پیشنهاد می کنیم برای کسب جامع ترین اطلاعات و انتخاب رشته حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. تدریس اساتید قدرتمند در این مجموعه در سالیان گذشته ، موجب موفقیت دانشآموزان عزیز در کنکور شده است،همچنین مدرسان گروه آموزشی ایماض از اساتید تراز اول کشور هستند.

مشاور کنکور پزشکی

هزینه گروه مشاوره ما، ماهانه ۱۴۹ هزار تومان است. نه تنها برنامه ریزی بسیار دقیق و منظم صورت می گیرد بلکه سالها در زمینه کنکور هنر، سابقه داشته و از بهترین اساتید و همچنین رتبه های برتر کنکور ارشد برای مشاوره به شما کمک می گیرد. شاید از مهم ترین ویژگی های یک کلاس کنکور در آموزشگاه های کنکور شیراز داشتن اساتید با سابقه و معتبر است ، ویژگی مهم دیگر این است که در آموزشگاه کنکور باید بین کلاس ها و برنامه ریزی درسی ارتباط مناسب باشد. همچنین برای آگاهی از سهمیه 5 درصد ایثارگران می توانید بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید. در صورتی که دارای سهمیه ایثارگری نیستید باید آزاد (که همان مناطق است) را انتخاب کنید. با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص. انتخاب رشته فرآیندی بسیار دقیق و نیازمند تجربه است. توجه به بازار کار بسیار حائز اهمیت است چرا که ظرفیت در بسیاری از رشته های پرطرفدار، مدت هاست که پر شده است.

مشاور کنکور قزوین

در صورت تمایل می توانید فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم. درصورتی که شما و دوستان تان قصد برگزاری کلاس گروهی را داشته باشید، کافی ست این موضوع را در هنگام درخواست به استاد مطرح کنید. استاد بسیار خوبی هستند روش تدریس شون به گونه ای بود که مباحث رو خیلی خوب می فهمیدم. به همین دلیل برای قبولی در کنکور روش صحیح درس خواندن کنکور کمک می نماید تا بتوانند به راحتی بر نحوه مطالعه آگاه شوند و به صورت دقیق به مطالعه بپردازند. گاهی داوطلبان کنکور با شنیدن این موضوع که یک مشاور تحصیلی در شیراز روش های متفاوت و تکنیک های برتر دارد دچار یک اضطراب اشتباه میشوند و با خود میگوید ممکن است توانایی عملی کردن این روش ها را نداشته باشد. به همه داوطلبان توصیه می کنم برای مشاوره و برنامه ریزی، موسسه 3گام را انتخاب کنند. بهم گفتند که اول در تاریخی که اعلام میشه ثبت نام کنم در دانشگاه ازاد و رشته مورد نظر و بعد از قطعی شدن ثبت نام درخواست انصراف از دانشگاه دولتی رو بدم این کار شدنیه ؟

مشاوره کنکور انسانی 99

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور گاج بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما