fastescobanner

دوربین شگفت انگیز آیفون 15 پرو

[ad_1]

در رفتن در حالی که کاربران همچنان منتظر رونمایی از آیفون 14 هستند، اطلاعاتی از دوربین های مختلف آیفون 15 فاش شده است.

به گزارش فرارو، یکی از مدل های آیفون 2023 ممکن است دارای لنز پریسکوپ باشد. گفته می شود که لنز پریسکوپ زوم 10 برابری می دهد. لنزهای پریسکوپ می توانند در بسیاری از گوشی های پرچمدار اندرویدی ظاهر شوند.

تقریبا دو سال از اولین باری که شنیدیم آیفون آینده با لنز پریسکوپ عرضه می شود می گذرد. در سال 2020، کاوشگر فضای مجازی مینگ چی کو پیشنهاد کرد که آیفون 13 دارای لنز پریسکوپ باشد، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. سال گذشته، Whistleblower گزارش داد که آیفون 15 اولین آیفونی است که لنز پریسکوپ دارد. اکنون گزارش جدیدی ادعا می کند که یکی از مدل های آیفون 15 با لنز پریسکوپ عرضه می شود.

لنزهای پریسکوپ قدرت بزرگنمایی بیشتری نسبت به لنزهای تله دارند و در ماژول های دوربین برخی از گوشی های هوشمند تعبیه شده اند.

طبق گزارش اخیر وب سایت MacRumors، جف پو، افشاگر فناوری، پیش بینی کو را تایید کرده و پیشنهاد کرده است که حداقل یکی از آیفون های عرضه شده در سال 2023 دارای لنز پریسکوپ باشد. این لنز جدید قابلیت زوم بهتری را در مقایسه با نسل قبلی خود ارائه می دهد. به گزارش Revealer، لنز پریسکوپ در مدل های منتخب سری آیفون 15 دارای قابلیت زوم 10 برابری است که بسیار بهتر از زوم 3 برابری آیفون 13 است.

دوربین شگفت انگیز آیفون 15 پرو
لازم به ذکر است که دوربین های تجاری دارای لنزهایی هستند که از سطح سنسور دور می شوند تا بتوانند به سوژه نزدیک شوند و بدون افت کیفیت از سوژه های دور عکس های خوبی بگیرند. اما در مورد دوربین گوشی های هوشمند به دلیل ضخامت کم این گوشی ها چنین قابلیتی ندارند. برای پر کردن این شکاف از لنزهای پریسکوپ استفاده می شود. طراحی این لنزها به سازندگان اجازه می دهد تا فضای بیشتری را برای جابجایی لنز فراهم کنند تا بتوانند بدون افت کیفیت، قابلیت زوم را در اختیار کاربران قرار دهند. این ویژگی یکی از ویژگی های برجسته سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا است.

با توجه به اینکه آیفون 15 در سال 2023 عرضه خواهد شد، به نظر می رسد اپل زمان کافی را صرف ساخت لنز پریسکوپ خواهد کرد. همچنین، ما نمی دانیم که کدام مدل آیفون 15 دارای لنز پریسکوپ است، اما احتمالاً مدل های Pro یا Pro Max یا هر دو از آنها استفاده می کنند.

این تنها چیزی است که ما در مورد آیفون 15 می دانیم، اما نکات جالبی در مورد آیفون 14 وجود دارد که شاید ندانید. مدت‌هاست که صحبت از استفاده از دراپ صفحه نمایش به جای سوراخ‌های پانچ در آیفون وجود دارد، اما اکنون این اتفاق نمی‌افتد، زیرا گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که سوراخ پانچ آیفون آینده با سوراخ پانچ بیضی جایگزین خواهد شد. همچنین گزارش شده است که آیفون 14 دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت رم است که بالاترین میزان در هر دو منطقه خواهد بود.

منبع: 91mobiles

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما