رئیس کمیسیون صنایع مجلس: اگر بازار لوازم خانگی ایران به کشور دیگری واگذار شود چه اتفاقی می افتد؟

[ad_1]

رئیس کمیته صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: کره جنوبی پول ایران را تصرف می کند و به هر حال در خاک آمریکا بازی می کند ؛ وی از عملکرد سیاسی و اقتصادی کره در برابر ایران و اینکه چرا لوازم خانگی از این کشور وارد نمی کند انتقاد کرد.

عزت الله اکبری تلارپشتی به روزنامه شارک گفت: “کره جنوبی می خواهد به ما پول جنسی بدهد که به جای پول به آن نیاز نداریم.” از طرف دیگر علاقه مند به بازار ایران ، آنها به نفع آمریکا کارتینگ می کنند. ما را گرفتار کرده اند! واردات این کالاها طبق قانون ممنوع بود. “این بحث فقط درباره وضعیت ایران بود.”

وی همچنین در مصاحبه خود تاکید کرد که چه کسانی می خواهند این کار را در ایران انجام دهند. وی گفت: “تمایل به واردات در نهایت وجود دارد.” بحث این است که ما باید بازار کشورمان را به یک کشور بدهیم ، پس چه؟ چه امتیازی به ما داده اند؟ آنها نه تنها علیه منافع ما صحبت می کنند ، بلکه با دشمنان ما نیز همکاری می کنند. بخش خصوصی و دولتی باید بدانند که توافق وجود دارد: شما چیزی می دهید ، چیزی می گیرید. “نقاط در مقابل نقاط.”

رئیس کمیته صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این نقض اساسی ترین اصول حقوق بین الملل است ، تصریح کرد: از ما در مجلس گرفته تا رسانه ها. این موضوع به منافع ملی مربوط می شود.

وی گفت: “اشتباهات زیادی در کره وجود دارد.” این توهین به تصویر ایرانی ، ایرانی من است. آقا ، آنها به ما پول نمی دهند. راحت تر از این؟ “دولت جدیدی نیز در حال شکل گیری است و ما باید حداقل جهت آن را تعیین کنیم و همه باید در راستای منافع ملی با هم کار کنیم.”

ممنوعیت نهایی واردات از آزادسازی واردات

اواخر هفته گذشته ، واردات هرگونه لوازم خانگی کره ای در نامه ای که رئیس دفتر ریاست جمهوری به وزرای صلح و اقتصاد نوشته بود ممنوع شد. این نامه پس از آن صادر شد که رهبری درخواست چندین تولیدکننده داخلی را برای توقف واردات لوازم خانگی پذیرفت و همچنین دستور اجرای آن را توسط گمرک صادر کرد.

پس از انتشار این خبر ، “مهرداد جمال اروانقی” در نامه ای به اسماعیلی معاون وزیر گمرک ، دستور ممنوعیت واردات و تأیید لوازم خانگی خارجی از سوی تمام گمرکات کشور را صادر کرد که برخی معتقدند این دستور مقام معظم رهبری را به اشتباه تفسیر کرده است. وی صراحتا از دو شرکت کره جنوبی نام برد و به طور کلی واردات کالا از کشورهای دیگر را ممنوع نکرد.

باید بدانید که پیش از این ، انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برای حمایت از صنایع داخلی خواستار ممنوعیت واردات لوازم خانگی به مدت حداقل پنج سال شده بود و اکنون این درخواست توسط رهبری تأیید شده و به شرکت جدید ابلاغ شده است. کابینه دولت

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما