رالف رانگنیک شخصاً برای جذب هلند تلاش کرد

[ad_1]

کد خبر: 1799619/52

زمان: 17:47
1400/09/30

کادو: 3,986

رالف رانگنیک مصمم است در اسرع وقت ارلینگ هالند را برای منچستریونایتد به خدمت بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند که از زمان پیوستن به بوروسیا دورتموند خوش درخشیده است، همچنان در کانون توجه این باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد و قرار است تابستان آینده زردپوشان وستفالن را ترک کند. قرارداد او شامل بند فسخ 75 میلیون یورویی است که در پایان فصل جاری فعال خواهد شد و کار را برای مشتریانش آسان می کند.

ارلینگ می تواند قدم بعدی را در فوتبالش بردارد و همین کار را خواهد کرد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند مقصد باشند. سیتی پنج بار قهرمان لیگ برتر شده است. یونایتد در هشت سال گذشته یک بار قهرمان نشده است.

اما حالا و تنها چند ماه مانده به نقل و انتقالات تابستانی، شایعات درباره آینده ستاره نروژی به اوج خود رسیده است. به تازگی هانس یواخیم واتزکه، سرمربی دورتموند مدعی شده است که رئال مادرید تلاش زیادی برای جذب بازیکنان انجام داده است. به نظر می رسد تیم هایی مانند بارسلونا، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی نیز شرایط جذب او را بررسی می کنند.

اما در این زمینه مین ادعای جالبی در مورد ارلینگ هالند داشته است. به گفته منابع رسانه ای نزدیک به منچستریونایتد، رالف رنگنیک، سرمربی شیاطین سرخ، مشتاق است تا هالند را به اولدترافورد بیاورد، به همین دلیل با آلف هالند، پدر ستاره هلندی تماس گرفت و احتمال انتقال او به یونایتد را جویا شد. در پایان فصل رنگارنگ، منچستریونایتد به عنوان مدیر ورزشی انتخاب خواهد شد و خرید ارلینگ هالند دستاورد بزرگی برای او خواهد بود.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما