رانندگان کامیون در اعتراض به محاصره Quaid Mandate واشنگتن دی سی در کمربندی.

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
گروهی از رانندگان کامیون، معروف به کانوی مردم، از کالیفرنیا به واشنگتن سفر کردند تا به این بیماری همه گیر اعتراض کنند.اعتباراعتبار …کنی هولستون برای نیویورک تایمز

واشنگتن – گروهی از رانندگان کامیون که به دستور کووید-19 اعتراض کردند، صبح یکشنبه پایتخت کشور را محاصره کردند، با هدف رانندگی با حداقل سرعت مجاز و کاهش سرعت تردد در خارج از شهر. برای جلب توجه قانونگذاران.

کاروان رانندگان کامیون قصد داشتند دو بار قبل از بازگشت به منطقه ای از مریلند در روز یکشنبه و احتمالاً در روزهای آینده، Intrastate 495، معروف به کمربند پایتخت را حلقه بزنند. تظاهرات برای تکرار برنامه ریزی شده بود.

اگرچه کاروان در ابتدا قصد داشت وارد واشنگتن دی سی شود، اما سازمان دهندگان گفتند که هیچ برنامه ای برای رانندگی به پایتخت در روز یکشنبه ندارند، از ترس اینکه “مردم خشمگین” آن را در ژانویه از دست بدهند. 6 حمله به پایتخت او همچنین می خواست از درگیری با پلیس جلوگیری کند.

کاروان اصلی رانندگان کامیون، کاروان عمومی، بیش از یک هفته پیش برای اولین بار از آدلانتو، کالیفرنیا، با برنامه ریزی برای پایان دادن به تظاهرات خود در واشنگتن حرکت کرد. طی دو روز گذشته، حدود 70 مایلی شمال غربی پایتخت کامیون، نزدیک هاگرستون، Md. من در یک مسیر مسابقه مسابقه می دهم و با سایر رانندگان و حامیان آنها ملاقات می کنم.

کریستوفر رودریگز، مدیر اداره امنیت داخلی و مدیریت اضطراری منطقه کلمبیا، گفت که کاروان نشان داد که قصد دارد از شهر خارج شود. وی گفت که اگر معترضان وارد واشنگتن شوند، مقامات برای آنها آماده خواهند بود.

آقای رودریگز گفت که اعضای گارد ملی با پرسنل، تجهیزات و خودروهای سنگین در اطراف شهر مستقر هستند.

او گفت: «در آن صورت، وقتی تأثیر را در منطقه می‌بینیم، می‌توانند با کمک پرسنل و تجهیزات اداره پلیس کلانشهر به جابجایی ترافیک کمک کنند».

این کاروان یکی از چندین گروه متاثر از اعتراضات علیه بیماری همه گیر کانادایی بود که به مدت سه هفته پایتخت اتاوا را تحت تأثیر قرار داد. گروه‌های آمریکایی می‌گویند که آنها نیز به واشنگتن سفر خواهند کرد تا یک اعتراض مردمی و خنثی را علیه سیاست‌های بزدلانه دولت رهبری کنند، اما به نظر می‌رسد بسیاری از آنها به سازمان‌ها و فعالان راست افراطی وابسته باشند.

خواسته های آنها با این واقعیت کاهش یافته است که بسیاری از ایالت های ایالات متحده از قبل لغو تحریم ها را به دلیل کاهش موارد ویروسی و مرگ و میر آغاز کرده اند. و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دستورالعمل های جدیدی را در اواخر فوریه منتشر کردند که نشان می داد 70 درصد آمریکایی ها می توانند ماسک زدن را متوقف کنند.

با خشونت ژانویه. 6 سال 2021 هنوز در ذهن بسیاری از مردم تازه است، مقامات در روزهای اخیر قبل از سخنرانی رئیس جمهور بایدن در روز سه شنبه امنیت را در اطراف پایتخت افزایش داده بودند، اطراف پایتخت را حصار کشی کردند، گارد ملی اعزام شدند و خودروهای نظامی مستقر شدند. . و خودروهای پلیس در مکان های استراتژیک در جاده های نزدیک کنگره.

آقای. رودریگز تایید کرد که حصار اطراف پایتخت توسط مقامات فدرال برداشته شده است.

گروه دیگری به نام کاروان آزادی هفته گذشته واشنگتن را پس از آن که تنها پنج کامیون اجازه تظاهرات در بنای یادبود واشنگتن در بعدازظهر سه شنبه قبل از سخنرانی رئیس جمهور داشتند، ترک کردند. مقامات شهر گفته اند که تنها تعداد انگشت شماری از معترضان دیده شده اند.

سخنگوی گارد ملی این هفته تایید کرد که حدود 700 سرباز گارد ملی از ناحیه کلمبیا، نیوجرسی، ورمونت و ویرجینیای غربی در شهر هستند و قرار است ماموریت آنها در نیمه شب دوشنبه به پایان برسد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما