راهنمای خرید تلویزیون غول پیکر با بودجه 20 میلیونی

[ad_1]

در رفتن– تلویزیون های 65 اینچ ایرانی را با قیمت 20 میلیون تومان می توان خرید. می توان گفت که این رقم تا حدودی کمتر از قیمت یک تلویزیون 65 اینچی است چرا که مدل 65 اینچی سامسونگ Q78 در حال حاضر 85 میلیون تومان به فروش می رسد و 25 میلیون تومان در بازار داریم که به نمونه هایی نگاه می کنیم. برند ایرانی Exvision. تلویزیون 65 اینچ ایرانی با قیمت 20 میلیون تومان محصولی از برندهای GePlus، AMG و الکترونیک، نمایش تصاویر با کیفیت 4K و Ultra HD، مجهز به سیستم عامل اندروید و دارای گوشی هوشمند می باشد. پیوست شده است. کاربرد. است. ویژگی های این چهار تلویزیون نشان می دهد که با محصولات تقریباً یکسانی روبرو هستیم.

تلویزیون 65 اینچ; 19 میلیون و 500

تلویزیون ال ای دی اولترا اسمارت مدل US7000W حدودا 19500000 تومان قیمت دارد. برندی ایرانی که به تازگی اقدام به ساخت تلویزیون در زمینه لوازم خانگی کرده است. US7000W یک تلویزیون 4K، Ultra HD با وضوح صفحه نمایش 2160 x 3840 پیکسل است. از جمله ویژگی های این تلویزیون ابتدا باید به رابط هوشمند اندروید اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی های مدل 20 میلیون تومانی آموجاس، تبدیل گوشی هوشمند به ایرموس و شیفت زمانی با همین امکان ضبط برنامه روی حافظه و اجرای آن در زمان دیگر است. این تلویزیون دارای سه پورت HDMI و دو ورودی USB در کناره های آن می باشد که امکان اتصال کنسول های بازی، فلش و … را به تلویزیون می دهد. بلوتوث یکی دیگر از راه های اتصال به این تلویزیون است و جعبه این محصول دارای دو کنترل از راه دور می باشد.

تلویزیون 65 اینچی GP Plus; 19 میلیون و 900

تلویزیون ال ای دی هوشمند GU Plus LU721S با سایز 65 اینچ حدود 20 میلیون تومان قیمت دارد. تلویزیونی که حدود یک متر و 40 سانتی متر طول دارد و ارتفاع آن به 90 سانتی متر می رسد و برخی از فروشگاه های لوازم خانگی هم اکنون این مدل را 19 میلیون و 900 هزار تومان می فروشند. کیفیت تصویر در تلویزیون LU721S GPlus 4K و Ultra HD است و در این مدل دو بلندگوی 10 واتی وظیفه پخش صدا را بر عهده دارند. بلندگوی این تلویزیون که در مجموع 20 وات صدا تولید می کند دارای فناوری دالبی دیجیتال است. ورودی HDMI و دو ورودی USB در پشت و کناره های تلویزیون قابل مشاهده هستند و رابط هوشمند به شما امکان می دهد برای دسترسی به صفحات وب به اینترنت متصل شوید. حافظه داخلی 16 گیگابایتی، رم 2 گیگابایتی، پردازنده چهار هسته ای و سیستم عامل اندروید 9 از دیگر ویژگی های این تلویزیون است و امکان ضبط برنامه های تلویزیونی و تایم شیفت نیز وجود دارد.

تلویزیون 65 اینچی GP Plus; 20 میلیون و 800

تلویزیون 65 اینچی GPlus LU722S-IND کمی بیش از 20 میلیون تومان به فروش می رسد، اما این گزارش آن را از لیست 20 میلیونی تلویزیون های مشابه با سایر مدل ها حذف می کند. تلویزیونی که تصاویر را با کیفیت 4K و Ultra HD با فناوری LED پخش می کند. رابط هوشمند اندروید را باید مهم ترین ویژگی این تلویزیون ها دانست. دو بلندگوی پایین تلویزیون در مجموع 20 وات صدا تولید می کنند و با نرم افزار eShare این مدل رابط بین موبایل و تلویزیون است. از دیگر امکانات تلویزیون LU722S-IND در سایت گیرنده دیجیتال گلدیران پلاس، تایم شیفت و بلوتوث معرفی شده است.

تلویزیون الکترونیکی سام 65 اینچ; 21 میلیون

تلویزیون الکترونیکی 65 اینچ مدل TU6500 نزدیک به یک سال و نیم است که وارد بازار شده و به لطف یک میلیون آن را جزو مدل های 20 میلیون تومانی قرار داده ایم. تلویزیون با تکنولوژی LED که تصاویر را با کیفیت 4K و Ultra HD نمایش می دهد. این تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید است و با فناوری SmartView می توانید آن را به صورت بی سیم به تلفن همراه خود متصل کنید. فناوری بازتاب هوشمند صدا در کنار پشتیبانی از صدای دالبی و بلندگوهای قدرتمند به کیفیت صدای تلویزیون TU6500 کمک می کند و استفاده از دو بلندگوی 10 واتی در مجموع 20 وات صدای این مدل تولید می کند. سه پورت USB و دو ورودی USB نیز به ما امکان می دهد دستگاه ها و فلش مموری های مختلف را به TU6500 متصل کنیم. گیرنده دیجیتال که هم اکنون در مدل های ارزان قیمت بازار نیز دیده می شود از دیگر ویژگی های تلویزیون 20 میلیون تومانی TU6500 است.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما