رنکینگ بهترین مشاوران کنکور ایران – بهترین هاست وردپرس

صددرصد تضمینی: فقط 21 شب قبل از خواب این جمله جادویی را بنویسید و درآمدتان را دو برابر کنید زمان ثبت نام آزمون سراسری از ۱۰ تا ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ بود. پس از ارسال مشخصات شما (نام و نام خانوادگی و پایه و رشته تحصیلی) به شماره پیامک مشاور کنکور مورد نظر، ایشان با شما تماس خواهند گرفت و لازم است طی این تماس یا گفتگو، کلیه انتظارات و شرایط خود را از جمله ساعات مطالعه هفته های اخیر، سطح درسی، معدل، تراز آزمون ها (در صورت شرکت در آزمون)، تایم های آزاد برای مطالعه در طول شبانه روز، منابع کمک آموزشی مورد استفاده و غیره را با مشاور مورد نظر در میان بگذارید تا ایشان دید بهتری نسبت به وضعیت و شرایط شما پیدا کرده و برنامه درسی مناسب تری برای شما طراحی نماید. برای قبولی در رشته های پرمتقاضی از جمله پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاه های دولتی یا غیردولتی و همچنین برای قبولی در رشته های مهندسی پرطرفدارتر، رشته حقوق و سایر رشته های پرمتقاضی در یک دانشگاه دولتی معتبر از جمله رشته های دبیری دانشگاه فرهنگیان باید حداقل از ۹۸ درصد رقبا بهتر عمل کنید و جزو ۲ درصد برتر داوطلب های کنکور باشید. ممکن است یک دانش آموز یا داوطلب کنکور به علت های مختلفی از جمله وابستگی زیاد به شبکه های اجتماعی و اتلاف وقت در اینترنت، خواب کم یا زیاد، عدم تمرکز حواس، کندخوانی، اهمال کاری و امروز و فردا کردن، عدم تعادل در مطالعه دروس مختلف، برنامه ریزی درسی نامناسب و ده ها دلیل دیگر تاکنون نتوانسته است ساعت مطالعه مفید خود را افزایش دهد و یا اگر افزایشی داشته موقت بوده و پس از مدتی مجددا کاهش یافته است.

مشاور کنکور چیکار میکنه

مشاورین ما پس از صحبت با شما از عواملی که باعث اتلاف وقت و کاهش ساعت مطالعه مفید شما می شوند اطلاع پیدا کرده و راه حل های لازم برای مقابله با این موانع و افزایش ساعت مطالعه برای کنکور را بطور دقیق و کاملا شخصی سازی شده به شما ارائه خواهند داد. بنابرین کلیه اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ جزو مشاوران برتر کنکور بوده و تفاوت خاصی بین آن ها نیست زیرا همگی مسلط بر اصول مشاوره تحصیلی کنکور بوده و به بهترین شکل می توانند با برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی مناسب، دانش آموزان خود را به اهداف مورد نظر برسانند. مکانی برای برنامه ریزی دقیق روزانه شخصی برای شما ، برنامه ای جامع که همه چی توش درنظر گرفته شده ، برنامه ای که دقیق واسه شخص شما ریخته میشه ، به نحوی که خیلی آسون اجراش کنین و روز به روز پیشرفت خودتون رو حس کنین. هزینه کردن برای مشاوره ی کنکور و پیشرفت تحصیلی بزرگترین سرمایه گذاری برای آینده شماست زیرا قیمت مشاوره تحصیلی کنکور در برابر ارزش آن و دستاوردهایی که در آینده برای شما خواهد داشت بسیار ناچیز است.

امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در خرم آباد به راحتی قابل دستیابی می باشد. لازم است اطلاعات کامل و دقیقی از تاریخچه مطالعاتی روزها یا هفته های اخیر در اختیار مشاور کنکور خود قرار دهید زیرا در غیراینصورت بهترین موسسه مشاوره کنکور و معتبرترین مشاورکنکور سراسری ایران نیز نمی تواند برنامه کاملا مناسبی برای هفته های بعدی شما طراحی نماید. برای موفقیت در کنکور لازم است کارهای مختلفی انجام دهید که در ادامه مطالب این صفحه با جزئیات کامل خدمت شما عرض می کنیم. این روش برنامه ریزی کنکور که شما یا شخص دیگری بدون توجه به ساعت مطالعه هفته های قبلی برنامه ریزی کنید روشی کامل غلط است و معمولا برنامه ریزی که بر اساس این روش انجام شود شکست خواهد خورد و به درستی اجرا نخواهد شد زیرا توان و عادت مطالعاتی شما در آن مورد توجه قرار نگرفته است. در کنکور های قبل، آینده یک دانش آموز چند ساعته رقم می خورد اما با تصمیمات جدید امتحانات نهایی در دوران 25 روزه انجام می شود. حساسیت مشاوره، هدایت و راهنمایی تحصیلی هنوز در سیستم آموزشی کشور در هیچ رده سنی به درستی درک و چاره اندیشی نشده است و چه بسا بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی ،شغلی در زمان حاضر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به عدم وجود سیاست های مناسب در زمان گذشته بر میگردد و بسیاری از خلا ها و سیاست گذاری های غلط در زمان حال، آثار مخرب چند بعدی در آینده به همراه خواهد داشت.

میانگین درصد شیمی کنکور برای کسب رتبه زیر هزار هم در حدود 82 درصد است و برای رسیدن به این درصد هم نیاز به پاسخ دادن به 29 سوال شیمی بدون داشتن اشتباه است. بنابرین قبل از شروع مطالعه، نیاز به برنامه ریزی برای کنکور دارید. این افراد به خوبی از فرصت ها و زمان باقی مانده تا کنکور استفاده کرده اند. فکر میکنم بیشترین کمکی که به من شد از جانب همین آزمون ها بود. بعد از مطالعه این مطلب شما از تمام موارد آگاه خواهید شد و می توانید یک شروع قوی برای موفقیت در کنکور ۱۴۰۱ داشته باشید. آقای بهروز اسدی عزیز فارغ التحصیل دانشگاه تهران مشاور رتبه برتر و با سابقه ی کاری درخشان در زمینه کنکوری که به عنوان مشاور تحصیلی در شبکه آموزش حضور داشتند. به عنوان مثال درصدهای بین 35-45، 40 درصد در نظر گرفته شده است. بسیاری از داوطلبان کنکور و گاها اولیای دانش آموزانی که در جستجوی بهترین مشاور کنکور تجربی، انسانی، ریاضی، زبان یا سایر رشته ها هستند و به تیم مشاوره ما مراجعه می کنند، از ما می خواهند که به عنوان مثال ده مشاور برتر کنکور در گروه مشاوران ۱۰۰ را به ایشان معرفی نماییم. اما مهم تر از آن، مشاور باید با اصول مشاوره کنکور سراسری آشنا بوده و پیگیر اجرای صحیح برنامه مطالعاتی شما باشد.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما