روزنامه روسی: آمریکا و اسرائیل آماده جنگ هستند

[ad_1]

خبرآنلاین: یک روزنامه روسی می نویسد: کارشناسان بر این باورند که خطر شروع جنگ بسیار زیاد است و برای این منظور همه پیشینه ها فراهم شده است.

MOSCOWSKI KAMSOMULTS: روسیه به اقدامات ایالات متحده پاسخ می دهد و تصمیم می گیرد بمب های B-52 را پرتاب کند و در گزارش خود از این بمب ها سوخت استفاده کند. در این گزارش می خوانیم:

وضعیت کنونی خاورمیانه به شدت متشنج است. در آستانه، همزمان با سالگرد ترور (شهادت) سردار قاسمی سلیمانی توسط آمریکایی ها، در منطقه منتظر انتقام است. در این زمینه، آمریکا زیردریایی ها و ناوهای جنگی هسته ای خود را در خلیج فارس مستقر کرده است.

در 6 دسامبر، کاربران سرویس FlightRadar گزارش دادند که 5 فروند هواپیمای نیروی هوایی آمریکا بر فراز عراق در حال پرواز هستند. بر اساس گزارش رسانه ها، این هواپیماها سوخت ضروری برای عملیات نظامی در صورت وقوع جنگ محسوب می شوند. ظاهراً این سوخت ها به سوخت بمب افکان B-5 نیاز داشت که قرار بود از پایگاه نظامی آمریکا در آلمان از طریق عراق پرواز کند. طی چند روز اخیر هواپیماها بر فراز آسمان عراق و نزدیک مرز ایران در حال پرواز بودند.

در 6 دسامبر، پنتاگون اعلام کرد که دو انتقام جوی F-16 در حال انجام پروازهای شناسایی در خلیج فارس هستند. به گفته ارتش آمریکا، هدف از این پروازها نشان دادن آمادگی آمریکا برای انجام عملیات نظامی در هر لحظه است. بر اساس گزارش ها، ایستگاه های رادیویی آمریکایی نیز بر فراز خلیج فارس در حال پرواز هستند.

فعالیت نظامی آمریکا در منطقه افزایش یافته است. در 4 دسامبر گزارش شد که زیردریایی هسته ای گرجستان و دو کشتی جنگی آمریکا وارد خلیج فارس شده اند. همزمان نیروی هوایی آمریکا نیز وارد اقیانوس هند شده است. ایالات متحده همچنین از نیروهای آمریکایی در منطقه حمایت می کند. از جمله امکان اشاره به زیردریایی های اسرائیلی به منطقه است.

در ترور محسن فخری زاده، آمادگی نظامی در منطقه افزایش یافت. ایران، اسرائیل و ایالات متحده مقصر این قتل‌ها بوده‌اند و قول تلافی‌جویی داده‌اند. بلافاصله پس از آن، حملاتی به سفارت آمریکا در بغداد و پایگاه های نظامی آمریکا در عراق صورت گرفت. کارشناسان معتقدند خطر شروع جنگ بسیار زیاد است و برای این منظور همه پیش شرط ها فراهم است.

ایالات متحده احتمالاً مجموعه ای از حملات را به پایگاه های نظامی ایران در عراق و سوریه انجام خواهد داد و برای انجام این کار مستلزم پاسخ متقابل ایران است. در حال حاضر ایرانی ها با دنبال سر جنگ ندارند و به این ترتیب احتمالاً آمریکا از نظر دستوری ایران را مجبور به انجام این کار خواهد کرد، مانند ترور مجدد یک مقام دیگر در کشور.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما