رونمایی از آیفون و آیپد با قیمتی ارزان تر در آینده نزدیک

[ad_1]

در رفتن آیفون SE 3 با تعدادی مدل A2595، A2783 و A2784 آماده انجام تست های فنی در هند می باشد.

طبق گزارشات فرارو، آیفون SE 3، یک مدل ارزان قیمت ساخته شده توسط اپل، قرار است با قیمتی در حدود 300 2 (حدود 5 روپیه) وارد بازار هند شود. این شرکت همچنین قصد دارد دو تبلت ارزان‌تر، احتمالاً iPad Air و iPad را به بازار هند وارد کند.

وب سایت 91mobiles که منحصرا بر اساس منابع موثق است، گزارش داده است که اپل ممکن است مدل جدیدی از آیفون ارزان قیمت را در بازار هند در آستانه معرفی کند. از سوی دیگر مطلع شدیم که دو مدل جدید آیپد نیز برای آزمایش در هند معرفی شده است.

آخرین اطلاعات نشان می‌دهد که آیفون SE 3، آی‌پد ایر جدید و مدل ارزان‌تر آی‌پد در بهار سال جاری در بازار هند عرضه می‌شوند. شایعه شده است که اپل آیفون SE 3 را در ماه مارس تا آوریل عرضه خواهد کرد. ما به بررسی جزئیات این دستگاه ادامه خواهیم داد.

ارزان ترین مدل جدید آیفون با تعدادی مدل آزمایشی A2595، A2783 و A2784 در هند معرفی شده است. گفته می شود که ارزش آن حدود 300 5 (تقریباً 5 روپیه) است. در حالی که منابع علامت تجاری به طور مشخص به این ایرفون اشاره نکرده اند، اما با قاطعیت می توان گفت که این هدفون در واقع همان آیفون SE 3 است که عبارت مشخص شده در سر شایعات فضای مجازی را دارد.

معرفی جدیدترین مدل آیفون و آیپد ارزان قیمت در آینده نزدیک
طبق گزارش های قبلی، آیفون SE 3 از طراحی مشابه آیفون SE 2 با نمایشگر 5.5 اینچی و حاشیه های ضخیم تر بهره می برد. این صفحه مجهز به حسگر Touch ID می باشد. با این حال، گزارش های دیگری نیز وجود دارد که ادعا می کنند آیفون SE 3 ممکن است در نمایش قطرات روی نمایشگر شبیه آیفون XR باشد.

ابعاد این آیفون تنها 4.5 در 4.5 در 1.2 میلی متر است. ضخامت این دستگاه در نقطه خروجی تلسکوپ باید 1.2 میلی متر باشد. گفته می شود گوشی هوشمند با چیپس A14 Bionic یا جدیدترین مدل A15 Bionic که یکی از محصولات شرکت اپل است وارد بازار شده است. این بخش دارای اتصالات شبکه 5G نیز خواهد بود.

همچنین پیش بینی می شود این دستگاه دارای دوربین سلفی 3 مگاپیکسلی باشد. پشت پنل نیز احتمالاً تلسکوپ 8 مگاپیکسلی اصلی است. انرژی این دستگاه نیز احتمالا توسط یک باتری 2 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، علاوه بر آیفون، دو آیپد جدید نیز به هند وارد شده است. اولین آیپد دارای شماره مدل A2588 و A2589 است و احتمالاً iPad Air خواهد بود. قیمت این دستگاه بین 3 تا 5 دلار (از 5 تا 6) روپیه برآورد شده است.

آخرین چیزی که گزارش جدید به آن اشاره می کند این است که یک iPad ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. این دستگاه با هزینه تقریبی 300 5 (5 روپیه) برای آزمایش به هند وارد شد. این آیپدها در مدل های ارزان قیمت A2757 و A2761 موجود هستند.

شایان ذکر است که قیمت نهایی آیفون SE 3، آی‌پاد و آی‌پد ایر به دلیل تعرفه‌ها و سایر عوارض، احتمالاً کمتر از آن چیزی است که قبلاً ذکر شد. این قیمت ها تنها یک شاخص برای اطلاع از محدوده قیمتی محصولاتی هستند که در آینده نزدیک توسط اپل عرضه خواهند شد.

با توجه به شایعات، معرفی این دستگاه ها در فصل بهار (احتمالاً در ماه مارس یا آوریل) احتمالاً در چند هفته آینده اطلاعات بیشتری را در مورد این محصولات به ارمغان خواهد آورد.

منبع: 91mobiles

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما