رونمایی از بازیگر پشت صحنه فیلم

[ad_1]

ساناز سماواتی درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول ساخت سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف زاده هستم.

به گزارش میزان، وی درباره نقش خود در سریال «خوشنام» افزود: قرار است یکی از نقش های فرعی این سریال را بازی کنم به نظر می رسد.

بازیگر این سریال سرشناس در ادامه در این باره گفت: «خوشنام» داستان خانواده ای است که با چالش های مختلفی روبرو هستند. در این سریال نقش یک همسایه کنجکاو یا بهتر است بگویم هر چه او بگوید را بازی می کنم. او روی صحنه نیست.

وی درباره دیگر فعالیت های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: علاوه بر سریال مطرح، در سریال نمایش خانگی «داستان هزار جذابیت» به تهیه کنندگی سعید عباسی نیز بازی می کنم. این سریال برای خردسالان است و بیشتر نقش های اصلی را کودکان بازی می کنند. و من نقش مکمل را بازی می کنم، اما مطمئنم سریال بسته به نحوه اجرا، رضایت بچه ها را جلب می کند.

سمواتی درباره حضورش در سینما اعتراف کرد: دروغ نگویید، خیلی وقت است که به من پیشنهاد فیلم نمی دهند، نمی دانم در فیلم چه می گذرد و چه کسی چه می کند، چرا من نیستم. هر سال یک پیشنهاد است البته من تنها نیستم او سال هاست در سینما بیکار است.

وی در ادامه گفت: چرا در حال حاضر تهیه کنندگان و کارگردانان هیچ بازیگری از نسل ما را انتخاب نمی کنند، من آنقدر از فیلمسازی فاصله گرفته ام که نمی دانم این هنر هنوز زنده است یا نه. پاسخ این است که چرا هیچ پیشکسوتی در سینما راه ندارد و مهم این است که همه داستان ها محدود به چند نفر است.

بازیگر سریال «داستان هزار افسون» درباره رشد قارچ گونه حضور خواننده ها در این فیلم افزود: به شخصه مخالف ورود هنرمندان به عرصه های دیگر نیستم یعنی یک بازیگر می تواند خوب باشد، بازیگر یا یک بازیگر. خواننده خوب.” بازیگری ممنوع است، اما من با یک چیز مخالفم و آن اینکه بدون هیچ آموزش، مهارت و تکنیکی بر اساس یک رابطه عجیب وارد میدان شوم.

وی در ادامه گفت: متاسفانه امروز نقش فروش در سینما بیداد می کند، به یک تهیه کننده می گویم چرا این بازیگر را آوردی، می گوید سرمایه نداشتم و مجبور شدم از او پول بگیرم و در نتیجه داشتم. متأسفانه از زمانی که شکل نادرستی وارد سینما شد همه چیز خراب شد و اگر قانون و مقررات نبود همه اهالی سینما از این گردش مالی بالا سود می بردند اما امروز این گردش مالی فقط در جیب است. از افراد خاص

سمواتی با انتقاد از نحوه انتخاب بازیگران در سینما افزود: در گذشته هرکس بر اساس توانایی، کیفیت و تجربه خود برای یک نقش انتخاب می شد. ما یک فیلم داریم. دلم برای همه کسانی که این جریان را ایجاد کردند و ذائقه مردم را خراب کردند، ناراحتم. متأسفانه امروز هنر آنها زیر سؤال است، زیرا همه چیز از نظر فیزیکی بررسی می شود، هرکس به دنبال امتیاز شخصی خود است و هیچکس به هنر و سینما اهمیت نمی دهد. این رویه قطعا آینده تاریکی را در عرصه بازیگری رقم خواهد زد.

سمواتی در این خصوص خاطرنشان کرد: چند روزی است که سینما را دنبال نمی کنم یعنی در فیلمی اتفاق جالب و عجیبی نمی افتد که مرا وسوسه کند. در گذشته فیلم هایی ساخته می شد که تماشاگران در صف می ایستادند، اما امروز همه چیز آنجاست. تکراری و کلیشه ای باشد.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما