ریپورتاژ Cover Up

متنهای ریپورتاژ آگهی باید به گونهای تهیه شوند که برای مخاطبان قابل درک باشند به عبارت دیگر متنهای ریپورتاژ باید ساده و سلیس نوشته شوند که ارتباط نزدیک و صمیمانهای را با مخاطبان برقرار کند. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و مقرونبهصرفهترین روشهای تبلیغات، اطلاعرسانی و ارتباط با مخاطب است که با استفاده از آن یک تیر و دونشان میدهید. قرار نیست به صورت مستقیم تبلیغاتی را منتشر کنیم و ما همان طور که از نام ریپورتاژ آگهی پیداست، به دنبال این هستیم که اطلاع رسانی، تبلیغات و ایجاد ارتباط با مخاطبان هدف از طریق متنی که ماهیت خبری و مقالهای دارد انجام شود. رپورتاژ خبری، فقط متعلق به شبکهها و رسانه اینترنتی نیست. از آنجا که رپورتاژ آگهی و خبری از جامعیت و فراگیری بالایی برخوردار است به شما این امکان را می دهد که از کمپین های مختلفی برای تبلیغات خود استفاده کنید که این کمپین ها می تواند سایت های پرترافیک و پرمخاطب، شبکه های مجازی، رسانه های مکتوب و…

هر رسانه مخاطبان خاص خود را دارد و هر چقدر مخاطبانی که مد نظرتان می باشند به مخاطبان آن رسانه نزدیک تر باشد، احتمال آن که کاربران آن سایت به مشتریان کسب و کار شما تبدیل شوند بیشتر خواهد بود. مزیت بعدی که رپورتاژ آگهی دارد آن است که وبسایت های معتبر بازدید بالایی دارند و این یک فرصت طلایی برای کسب و کار شماست که این مخاطبان را به وبسایت خودتان هدایت کنید و کسب و کار خود را به آنها معرفی کرده و آنها را تبدیل به مشتریان خود نمایید. از عکس های جذاب در میان متن رپورتاژ خود استفاده کنید، عکس هایی که خودتان ساخته اید و نظیر آنها در هیچ وبسایتی نیست. هدف بنده از این چند پاراگراف اخیر این است که بگویم برای خدمات سئو شما باید فقط و فقط به دنبال نتیجه باشید و زیاد خودتان را درگیر کلمات و تعاریف نکنید چرا که همه این ها تا زمانی که شما نتیجه مورد نظرتان را نگیرید ارزشی ندارند. از همه اینها هم بگذریم چالش جدی با خبرگذاری ها داریم، بیشتر خبرگذاری ها هدینگ رپورتاژ را قرار نمی دهند، برخی از آنها بدون اطلاع ممکن است رپورتاژ را حذف کنند.

امروزه رقابت در حوزه کسب و کار اینترنتی به گونه ای افزایش یافته ه مدیران وب سایت ها با جذب محتوا نویس کارآزموده اقدام به تولید محتوای باکیفیت و ریپورتاژ آگهی خواهند نمود با این حال برخی از مزایای استفاده از ریپورتاژ آگهی برای شما بیان می شود. در روند کاری هر سازمان یا شرکتی ، نیاز به تامین برخی خدمات و یا کالاها از طریق برون سپاری اجتناب ناپذیر است که یکی از راه های تامین این تقاضاها ، برگزاری مناقصات است.شرکتها با به کارگیری استراتژی برون سپاری علاوه بر مدیریت هزینه، خریدهای سازمان یافته تری انجام می دهند. هر آگهی رپورتاژ به صورت خبری ( یا معرفی ) ، تنظیم و در سایتهای خبری بزرگ چون پایگاه مناقصات کشور -پارس نماد داده ها-بارگذاری میشود، اما متن رپورتاژ کاملا از جهت تبلیغاتی سازمان یافته است و با هدف تبلیغ محصولِ (کالا یا خدمات ) هر سازمان یا شرکت، انجام میگردد.علاوه بر هدف تبلیغی ، هدف رنکینگ و سئو نیز مطرح میشود که رپورتاژ آن را نیز پوشش میدهد. بک لینک ها در واقع لینک هایی از وبسایت شما هستند که در بقیه وبسایت ها قرار داده شده اند. در این روش شما یک مطلب اختصاصی در رابطه با موضوع فعالیتتان برای یک سایت پربازدید ارسال می کنید و از آن ها می خواهید که این محتوا را با لینک وب سایت شما بر روی سایت خود قرار دهند.

در زمان ساخت رپورتاژ باید دقت کنید با توجه به اصول و چهار چوب رپورتاژ اقدام کنید تا هیچ گونه مشکلی پیش نیاید و بهترین نتیجه را دریافت کنید. برای این که در این زمینه مهارت یابید پیشنهاد میکنیم که در ابتدا اقدام به نگارش ریپورتاژهایی نمایید که بدون هیچ عمدی در تبلیغ، مطالبی را به مخاطبان آموزش دهد.4. گوگل به هیچ دامنه ای ارزش و اعتبار نمی دهد بلکه فقط ارزش و اعتبار صفحات را بررسی مینماید. مهمترین مسئله ای که باید برای انتخاب وبسایتی که میخواهید در آن رپورتاژ قرار دهید به آن توجه کنید، آن است که آن وبسایت تا حدودی به زمینه کسب و کار شما مربوط باشد. تعداد و کیفیت بک لینک ها یکی از مهم ترین فاکتورهایی هستند که گوگل هنگام رتبه بندی سایت ها به آن توجه میکند. در واقع مهم ترین نکته ای که گوگل برای رتبه بندی سایت ها به آن توجه میکند آن است که مطالب یک وبسایت کارایی داشته باشند و کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. چراکه معرفی وبسایت شما در یک وبسایت معتبر از منظر گوگل به معنای اعتبار وبسایت شما خواهد بود و قطع به یقین در ارتقای رتبه شما در رتبه بندی بعدی اثر بسیار مثبتی خواهد گذاشت.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما