زمان عالی برای بازدید از پارک ملی کروگر

[ad_1]

رایج ترین سوال برای بازدیدکنندگان پارک ملی کروگر این است که بهترین زمان برای بازدید از پارک ملی کروگر چه زمانی است؟

به گزارش فرارو، پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی واقع شده است. مساحت این پارک 19485 کیلومتر مربع است و در شمال شرقی آفریقای جنوبی در استان های لیمپوپو و امپومالانگا واقع شده است.

در این پارک گردشگران می توانند انواع حیوانات مانند شیر، بوفالو، فیل، پلنگ، کرگدن، سگ وحشی آفریقایی در خطر انقراض، پرندگان و بسیاری از حیوانات دیگر را مشاهده کنند.

این خود به نیازها و خواسته های بازدیدکنندگان برای تجربه سافاری بستگی دارد. اگر واقعاً می خواهید بیشترین بهره را از مشاهده حیوانات خود ببرید، به طور کلی زمستان (از می تا سپتامبر) توصیه می شود. در این زمان از سال، بوته‌ها خشک، علف‌ها کمتر است، و یافتن حیوانات دور و نزدیک آسان‌تر است. اگر گرما، رطوبت و باران را دوست ندارید، زمستان نیز توصیه می شود. چون هوا سردتر است و باران کمتری می بارد و باران نمی بارد.

بسیاری از علاقه مندان به حیات وحش نیز می گویند که در تجربه خود، زمستان بهترین زمان برای دیدن گربه ها در بوته ها بوده است. همانطور که گفته شد، این فصل سردترین فصل سال است و گربه هایی مانند شیر، پلنگ و یوزپلنگ در هوای سرد فعالیت بیشتری دارند.

تابستان در پارک ملی کروگر می تواند بسیار گرم باشد و دمای آن به 40 درجه سانتیگراد (104 درجه فارنهایت) می رسد. حیوانات دوست ندارند در طول روز فعال باشند زیرا انرژی خود را در سایه درختان بزرگ ذخیره می کنند.

تابستان در Bouchold – یک منطقه جنگلی نیمه گرمسیری در آفریقای جنوبی – معمولا از اکتبر تا آوریل برگزار می شود. این فصل را فصل بارانی نیز می نامند. و البته با باران زندگی جدیدی هم برای حیوانات و هم برای گیاهان پدید می آید. بسیاری از حیوانات در آفریقای جنوبی اغلب در تابستان زایمان می کنند. فرضیه های مختلفی برای این موضوع وجود دارد که یکی از آنها این است که باران بوی زایمان را از بین می برد تا شکارچیان را به سمت جوانان آسیب پذیر جذب نکند. اما دلیل رایج تر این است که در فصل بارندگی، غذا فراوان تر و مغذی تر است.

در تابستان معمولاً همه چیز در بوشولد سبز و رنگارنگ است، اگر باران خوب باشد، پروانه ها همه جا هستند. پرندگان رنگارنگ از خانواده های مختلف به جنوب مهاجرت می کنند.

اگر گرمای هوا برایتان مهم نیست، اما سافاری های طبیعی، رنگارنگ و اغلب خنده دار را دوست دارید، تابستان برای شما مناسب است. با این حال، اگر سرمای خفیف صبح و بعد از ظهر شما را اذیت نمی کند، سرما برای شما مناسب است.

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما