سخنگو: در شرایط بد کشور را به دست رژیم طاغوت سپردیم

[ad_1]

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهیونیست‌ها هرگز جرأت نکرده‌اند که فجیع‌ترین تجاوزات را در جهان عرب انجام دهند.

بر اساس این گزارش، سردار رمضان شریف پیش از ظهر جمعه 11 بهمن ماه و روز جمعه رهپیمایان بهمن ورامین طی سخنانی با بیان اینکه نام مردم ورامین با نام نهضت اسلامی خطاب به مردم این منطقه عمیق و قابل اعتماد است.

وی فرصت را مغتنم شمرده و به بررسی شرایط پیش از انقلاب و پیش از انقلاب پرداخت و گفت: دشمن با کمک رسانه های قدرتمند و شبکه های سازماندهی شده و واقعیت های حرفه ای انقلاب اسلامی و نهضت امام به دنبال آن است که اگر بخواهد می کند. ارائه ایده های کلی؛ چرا خوب، آن 1 میلیون نفر از جمعیت یک میلیونی، شرایط دفاع مقدس و مبارزات انقلابی را درک نکرده و در آن زمان وجود نداشت.

سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به تفصيل از حقايق نظام اسلامي و ماهيت دشمنان نظام سخن گفت، چه خوب است.

وی ادامه داد: دشمن با بی توجهی به نظام اسلامی، شناخت چهره نظام و بازسازی پهلوی منحوس و بدون تحقیر دائماً در دوران پهلوی تلاش می کند که نظام بتواند مشکلات مردم را حل کند. نه، همه ما در کشور در زمان پهلوی مستشار خارجی نبودیم.

سردار شریف ملت ایران را بدون ثروت کلان کشور در زمان طاغوت خواند و تاکید کرد: بر اساس گزارش سازمان بودجه رژیم طاغوت، 5 درصد جمعیت کشور در آن زمان در روستاها بودند. زمان، در حالی که کمترین امکانات گاز، بهداشت و درمان، برق، آب بود، دسترسی به غذا و نوشیدنی نداشتند، در حالی که 3 درصد مردم بی سواد بودند و ادعا می کردند که از دروازه های تمدن وارد شده اند.

وی اقدامات نظام اسلامی را در هر زمینه ای قابل مقایسه با رژیم طاغوت و حتی دولت های وابسته به آمریکا در عصر معاصر عنوان کرد و گفت: نعمت گاز و آب سند این دستور است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز با وجود همه خصومت ها در قانون اساسی کشور در همه عرصه ها قابل توجه است، نیروهای نظامی و امنیتی کشور را ببینید فرمایش و تاکیدات مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران برای توانمند شدن کشور مناسب است تا جایی که امروز صهیونیست ها جرأت تسلیم شدن را ندارند و خوب کار می کنند، آن وقت فاجعه رخ می دهد.

وی ادامه داد: دشمن در زیر سوال بردن گذشته انقلاب اسلامی است، می خواهند شرایط کنونی بحرانی باشد و نتیجه ناکارآمدی مظهر کشور و امید است، اما به فضل الهی امروز ساختارهای مستحکمی در کشور داریم. و در گام دوم انقلاب اسلامی، با گام دوم انقلاب، مشکلات معیشتی و بیکاری را حل کرده، کشور بد را به دست ظلم و ستم نظام سپردیم و 5 سال برای اعاده آبرو و عزت وقت گذاشتیم. کشور به جاده های صعب العبور.

این موضع به شکست های نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره دارد و به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اشاره می کند، اگر آمریکایی ها پیروز شوند ما مشکل داریم اما نظام قوی و مقتدر اسلامی بر همه مشکلات فائق خواهد آمد.

با انتقاد از نیروهای امنیتی از جمله شیخ نشین، رژیم صهیونیستی را دشمن مسلمانان دانست.

شریف خاطرنشان کرد: اگر ایران قوی نباشد و امید نباشد نیازی نیست که آمریکایی ها هر روز به ایران حمله کنند، ما کشور داریم و ما مردم مهمترین سرمایه نظام هستیم و باید برنامه و مدیریت عقلانی رضایت جهادی مردم و مقام معظم رهبری را به همراه داشته باشد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما