سردار فدوی پس از درگذشت حسن ایرلو از عربستان انتقاد کرد

[ad_1]

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: همانند جنگ تحمیلی از آمریکا گرفته تا اروپا و کشورهای عربی درگیر جنگ یمن هستند و امروز مستاصل هستند و التماس می کنند که ما را از این وضعیت نجات دهند. با احترام.”

به گزارش تسنیم، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن که صبح امروز در کنار مزار شهدای گمنام برگزار شد، این سخنان را بیان کرد. شهید محلاتی: با پیروزی امام راحل در سال 1357 جناح راست انقلاب اسلامی به جبهه باطل شیطان و یارانش حمله کردند. قرن‌ها حکام نالایق بر کشور ما حکومت کردند، اما وقتی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست، احساس کردند که روال جدیدی برقرار شده است، در حالی که اسلام ناب محمدی در چهل سالگی چشم شیطان بزرگ و پیروانش را کور کرده است. پیروزی انقلاب را با صدای بلند جشن می گیرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در این مدت به سرعت پیشرفت کرده و پیشرفت کرده است. ما نمی توانیم خودمان را از نظر فیزیکی با دشمن مقایسه کنیم و آنها در این موضوع جلوتر هستند، اما خداوند به شما گفته است که در مصر باشید و من نمی گذارم بمیرید و خواهیم دید که چه مزیت هایی داریم. پس از هفت سال اقامت در یمن، روحیه انقلاب اسلامی به او رسید و به عنوان عاشق انقلاب در یمن فعالیت کرد. صرفه جویی

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: این فرصت را ندیدند که سفیر کشورمان را که مریض و محاصره شده بود به هیچ عنوان جایگزین کنند و به طور عادی امکان تعویض وجود نداشت، مردم مظلوم یمن در محاصره کامل است، اما طبق قانون الهی عمل کرده و پیروز شده و پیروزی نهایی را نصیب خود خواهد کرد.

سردار فدوی گفت: عاشقان انقلاب اسلامی نزدیک به 43 سال است که اصرار دارند ثابت کنند که در راه خدا بوده اند و خداوند وعده داده است که می خواهم حزب خدا پیروز باشد، باید مواظب باشیم، تمام تلاش خود را می کنیم تا مطمئن باشیم. ” ما طرف خدا هستیم در این 43 سال، با وجود اتحاد دروغین شیطان بزرگ و یارانش، پیروز نشده اند.

وی گفت: دشمنان می‌دانستند که به‌دلیل تأثیر پاسداشت بر پیکر شهید ایرلو، او باید در برابر هر بیماری دست و پنجه نرم کند و با وجود بیماری کرونا، کاری برای انتقال وی به ایران انجام ندادند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان گفت: عاقبت بخیر و عاقبت بخیر را از خداوند متعال خواستاریم بهترین عاقبت بخیر شهادت در راه خداست.

پیکر شهید ایرلو پس از اقامه نماز جمعه موقت تهران از سوی حضرت آیت الله صدیقی در حرم مطهر امامزاده صالح بن موسی (ع) در طزریش به خاک سپرده می شود.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما